Pakko tulla hehkuttamaan (Sain palkankorotuksen)

Olen jo pitemmän aikaa ollut tyytymätön palkkaani suhteessa työpanokseeni. Teen siis vähän vaativampia toimistotöitä. Pitkän aikaa keräsin rohkeutta mennä pomolle juttelemaan asiasta. Viime viikonloppuna valmistelin oikein kunnon esityksen asiasta ja maanantai-iltapäivällä marssin sitten tj:n juttusille. Lupasi miettiä asiaa ja ilmoitella loppuviikosta.

Olin ajatellut,että 50-75euroa olisi ollut ok(en tietenkään sanonut pomolle mitään summaa) kun tänä vuonna on ollut lomautuksiakin (jotka koskeneet myös minua).

Äsken tj tuli sitten käymään luonani ja ilmoitti, että koska toimittajat valtakunnassa saivat 25 euron korotuksen niin olen ainakin 4 kertaa sitä parempi. :) Joten 100 euroa tuli lisää ensi kuusta lähtien.

Oon vaan niin hangonkeksinä täällä ettei meinaa tulla enää mistään hommista mitään! :D Ihan turhaan pelkäsin mennä juttelemaan. Nyt kyllä taas työ maittaa.
Tästä on kiva aloittaa viikonloppu. :)
 
"vieras"
tosi mukavaa! Mun mies soitteli eilen (on reissutöissä) että oli saanut 300 euron palkankorotuksen, sekin oli aika mahtava uutinen! Vähän eri luokkaa kuin meikäläisen muutaman euron korotukset...
 

Yhteistyössä