Pakko todeta taas, että olen nuija, mutta mieheni on sit se tosinuija!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Tän siitä siis saa kun asioita aina suostuu sumpilimaan ja järjestämään... Sit oletetaan aina, että juu, vaimo hoitaa ja keksii jotain.

Ainakin pari viikkoa oon vatkuttanut, että huomenna (24.4.) on rakenneultra, ja sinne ei voi ottaa lapsia mukaan. Mies sanoi, että homma hoituu... Hän on kotona sit palkatta sen päivän.

No arvatkaapa onko sittenkään?! Ja mie saan tietää tästä nyt, en eilen, en toissapäivänä, en edes tänäaamuna, vaan nyt.

Että onhan tässä ruhtinaallisesti aikaa etsiä lapsenhoitajaa aamuksi. :headwall:

Mutta kaikesta huolimatta tälle nuijalle tuo tosinuija on silti rakas... ajattelematon kaistapää! |O

minä laittaisin miehen hommaamaan hoitajan, kerran sut pulaan jätti! eikä tainnut olla eka kerta? todella ajattelematonta minusta! kuitenkin ne lapset on yhdessä tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja au:
minä laittaisin miehen hommaamaan hoitajan, kerran sut pulaan jätti! eikä tainnut olla eka kerta? todella ajattelematonta minusta! kuitenkin ne lapset on yhdessä tehty.

Kantapään kautta näemmä opin, että kun kerran annoin periksi ja etsin hoitajan / tai peruin menoni, niin nyt mie voin tehdä sen aina.

Toisaalta, mistä se mieskään hoitajan löytää...? Kun ei mulla itselläkään ole aavistustakaan, mistä mie sellaisen voisin tähänhätään saada :o :|

niin mutta välillä on ajateltava sinuakin, jäätkö nyt pois sitten ultrasta?

Mie en oikeesti tiedä vielä, mitä mie teen. Jos mie perun ajan aamulla, niin mie maksan kuitenkin sen maksun, kun peruutus tulee niin myöhään.

Mutta jos mie en keksi lapsenlikkaa, ja mies lähtee aamulla töihin, niin ei mulla oo kai vaihtoehtoja.

*kuvittelen meneväni ultraan 4:n lapsen kanssa ja leikin etten näe seinällä olevaa isoa lappua: "EI LAPSIA MUKAAN ULTRAÄÄNEEN; KIITOS!"*

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Mie en oikeesti tiedä vielä, mitä mie teen. Jos mie perun ajan aamulla, niin mie maksan kuitenkin sen maksun, kun peruutus tulee niin myöhään.

Mutta jos mie en keksi lapsenlikkaa, ja mies lähtee aamulla töihin, niin ei mulla oo kai vaihtoehtoja.

*kuvittelen meneväni ultraan 4:n lapsen kanssa ja leikin etten näe seinällä olevaa isoa lappua: "EI LAPSIA MUKAAN ULTRAÄÄNEEN; KIITOS!"*

saisitko vaikka mannerheiminlastensuojeluliitolta hoitajaa sinne sairaalalle siksi aikaa katsomaan lapsia?

tai soitat aamulla sairaalalle että, tilanne on tämä että lapset täytyy ottaa mukaan. kai ne sen verran voivat joustaa!

:/ :ashamed: Ei se varmaan oo kenellekkään mukavaa... siis mennä ultraan 4:n lapsen kanssa.
Ja kun ne lapset pitäs sit vielä herättää yöuniltaan aikaisin aamulla, että ehdittöis ajoissa sairaalaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Isommissa kaupungeissa on kyl yleensä se MLL-lastenhoitopalvelu. Netissä on ne alueet... kysäse niiltä! =) Toivotaan, että hoitaja järjestyy! =)

Hoitajavälitys-puhelin ei ole enää auki :/ , siellä on puhelinpäivystys klo 8-12, eli sieltä ei ehdi saada apuja.

Jaa niillä on sellaset ajat siellä... Onko ketään naapuria tms. joka vois auttaa (varmaan oot jo miettiny kaikki vaihtoehdot :ashamed: )
Tai oisko siellä kaupungissa, mihin meet ultraan, jotain lapsiparkkia...

Lapsia et voi ottaa siihen ultraushuoneeseen mukaan mutta voivat kyllä odottaa odotusaulassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Jaa niillä on sellaset ajat siellä... Onko ketään naapuria tms. joka vois auttaa (varmaan oot jo miettiny kaikki vaihtoehdot :ashamed: )
Tai oisko siellä kaupungissa, mihin meet ultraan, jotain lapsiparkkia...

En mie tiiä :ashamed: , kun mie en tunne siitä kaupungista kun just sen sairaalan.
Ei oikeen taida olla ketään... tai ehkä... Mie mietin, kerron kun keksin jotain.