pakko täällä kysyä:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
mitä palstalaiset olette mieltä jos äiti ihminen tai isä halua avata sex shop/päivä privatti, onko se taas tosi kamala ja lapset raukat.....:snotty:
täällä vaan aina niin mielenkiintoiset mielipiteet että oikeasti kiva tietä, mitä eri ihmiset oikeasti ajattelee asiasta=)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Miksi sä kysyt, kun et kestä minkäänmoista kritiikkiä itseäsi kohtaan?
Ja kyllä tästä aloituksesta huomaa, mitä sä taas haet :D

ja mitä sä sun omissa aloituksissa haet, täällä on jo yks tosi turhaa etusivulla, missä taas varma jotain sääliä haet

Aha, tämä on se sun uusi business-idea. Arvaat varmaan vastaukset.

Tiedätkös, me tavallaiset äidit emme välttämättä tiedä aikuisviihdebusineksen/seksityöläisten termistöä.

Mulle on ihan sama, onko tällaisella ihmisellä lapsia vai ei, mun mielestä seksityö on naista halventavaa, ja jollakin tavalla säälin sellaista ihmistä, joka ei arvosta itseään sen enempää että hankkisi kunnon ammatin.

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
eli siis erotiikkaliike? mun mielestä nainen tiskin takana on aina kivempi naisasiakkaillekin kuin mies. eli liikeidea siinä missä kukkakauppa.

mä en ole siellä ollenkaan, mulla jo yks tiedossa kuka halua olla ja tanssia siellä, myös paikakin, mut mä en tiedä kestääkö mun pää että taas pitää jotain hoita, vaikka kyllä ehkä haluankin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mitä palstalaiset olette mieltä jos äiti ihminen tai isä halua avata sex shop/päivä privatti, onko se taas tosi kamala ja lapset raukat.....:snotty:
täällä vaan aina niin mielenkiintoiset mielipiteet että oikeasti kiva tietä, mitä eri ihmiset oikeasti ajattelee asiasta=)

Eihän sen tarvitse lasten elämään vaikuttaa millään tavalla =) Avaa ihmeessä, jos mielesi tekee.

Tuli vaan heti mielikuva, että joku vähemmän fiksu tunnistaa lapsen jossakin liikkeen omistajan lapseksi. "Ai sä olet sen ja sen Jucca-Irmeli, äitis myi mulle viime viikolla ison dildon, on muuten kovassa käytössä jo." :xmas:

Pitää olla kyllä aika päräyttävällä tavalla erilainen putiikki jos sen meinaa saada kannattamaan tai edes saada omansa pois :whistle: tuossa bisneksessä tahtoo olla kysyntä ja tarjonta jo kohdillaan. (tai mistäpä vanha Edna-mamma sellaisia tietäisi)

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Mulle on ihan sama, onko tällaisella ihmisellä lapsia vai ei, mun mielestä seksityö on naista halventavaa, ja jollakin tavalla säälin sellaista ihmistä, joka ei arvosta itseään sen enempää että hankkisi kunnon ammatin.

mä en itse noissa paikoissa pystyy ikinä työskentelemään eli sellainen kun päivää privatti, mut itse mitä mä itse teen eli strippari on mun mielestäni hieno työ ja en tajua miten se voi naista halventaa

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
eli siis erotiikkaliike? mun mielestä nainen tiskin takana on aina kivempi naisasiakkaillekin kuin mies. eli liikeidea siinä missä kukkakauppa.

mä en ole siellä ollenkaan, mulla jo yks tiedossa kuka halua olla ja tanssia siellä, myös paikakin, mut mä en tiedä kestääkö mun pää että taas pitää jotain hoita, vaikka kyllä ehkä haluankin =)

Siis haluatko sä jonku perseen keikutus paikan VAI erotiikkaliikkeen,eli akupan mis myydään seksileluja yms.Niissä ei anneta nuita sun privaatti käsittelyjäs

Vaatekauppaa netissä, vaatekauppaa livenä, seksikauppaa.. Tuntuu, että olet hieman suuruudenhullu.. Muutenkin jo näet lapsiasi todella vähän ja saat paniikkikohtauksia ja olet ahdistunut... Pysähdy jo, hyvä nainen. Ihan ystävänä näin sanon.

ai että sun miehes olis myymälän puolella töissä ja sä tanssit privaatissa? Ja shoppi olisi teidän perustama? Sit sun ei tarttis käydä öisin tanssimassa.. Siitä vaan!

Yhteistyössä