Ärsyttää tuo Milannan ainainen parjaaminen!! Älkää jumalauta aukasko niitä ketjuja, jos ette osaa käyttäytyä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmu"

Vieras
Itse tykästyn häneen yhä vaan enemmän ja enemmän, mitä muut häntä parjaavat...

Kunnon koulukiusaamis meininki täällä, ja sitten ollaan sitä kiusaamista niin vastaan, niin vastaan. Huh! Aikuiset ihmiset!

Ja mitä sitten jos Milanna tekee täällä aloituksia vähän väliä, onko niitä pakko avata? Taitaa näitä haukkujia oikeasti kiinnostaa hänen elämänsä, vai oletteko jopa kateellisia? Hänellä on rahaa ja hän tykkää rahasta, mitä sitten? Kaikilla on eri arvot, ei niitä saada muuttumaan toista kiusaamalla!

[QUOTE="nanne";25374353]Monen hermot vaan ei kestä sitten yhtään ainaista leuhkimista.[/QUOTE]

Kunnollinen vastaus :) Joo, en minäkään sitä jaksa.. mutta senpä takia en luekkaan niitä ketjuja saati sitten kommentoin. Luulisi ketjujen aloituksienkin vähentyvän, jos niitä ei luettas ja kommentoitaisi. Pienenä vinkkinä näille muille, joita se myös suunnattomasti ärsyttää..

Pari mustaa nikkiä varsinkin kunnostautunut tässä Milannan tökkimisessä. Melkein voisi luulla, että saavat siitä palkkaa, niin tunnollisesti ollaan lähes joka ketjussa v*ttuilemassa ja tykkäämässä toisten ilkeitä kommentteja. Ei pysty käsittämään tuollaista vainoamista.

Kunnollinen vastaus :) Joo, en minäkään sitä jaksa.. mutta senpä takia en luekkaan niitä ketjuja saati sitten kommentoin. Luulisi ketjujen aloituksienkin vähentyvän, jos niitä ei luettas ja kommentoitaisi. Pienenä vinkkinä näille muille, joita se myös suunnattomasti ärsyttää..

Nii mutta tarkotin tosiaan, että monet on täysin hermoheikkoja kun näkevät pelkästään millannan aloittaman keskustelun otsikon, se riittää siis selkeästi saamaan monet kiukutteleen noissa keskusteluissa. Tää on vähän sama kun Tuksun kohdalla, kaikki vihaa sitä ja haukkuu sitä mutta silti seuraa sen tekemisiä. :D

Ja siis itse seuraan sekä Tuksun että milannan tekemisiä, mutta en todella hauku kumpaakaan. Mulla vaan on niin pirun tylsä elämä. :)

[QUOTE="vieras";25374373]Ilmeisesti luet, koska tiedät miten Milannaa parjataan.[/QUOTE]

Kyllä silloin tällöin ja joka ikiseen ketjuun tulee näitä inhottavia kommentoijia. Kuten äskeisessä vauvan painoarvio ketjussa... Ei mitään tekemistä rahan kanssa.

[QUOTE="vieras";25374395]Pari mustaa nikkiä varsinkin kunnostautunut tässä Milannan tökkimisessä. Melkein voisi luulla, että saavat siitä palkkaa, niin tunnollisesti ollaan lähes joka ketjussa v*ttuilemassa ja tykkäämässä toisten ilkeitä kommentteja. Ei pysty käsittämään tuollaista vainoamista.[/QUOTE]

Saman olen itsekkin huomannut :/ Todella aikuismaista käytöstä.

Jotain kiksejä heidän on siitä pakko saada?

Mulla käy joskus kyllä niin,että ihan vahingossa avaan hänen ketjunsa vaikka pyrinkin välttämään niitä.Mä kun en ihan kovin tarkkaan katso kuka on aloituksen tehnyt vaan ihan otsikon perusteella ketjuja avaan.

Samaa mieltä ap,n kanssa. Itseäni ei jostain syystä ärsytä Milannan kirjotukset yhtään. Ihmettelenkin että mikä niissä joitain kaivaa=??

Piristettä tänne palstalle, ja hän on näkyvä persoona, jonka poissaolon huomaa, ja monesti häntä kaipaillaan takas. Kiva kun kaikki ei ole tollasta tympeää, samaa harmaata massaa

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja aika kova väite;25374703:
No höpöhöpö. Kyllähän kateellisia on maailma pullollaan. Toki jos heidät sairaiksi haluaa määritellä, niin sitten.

No ei se kyllä aina ihan tervettäkään ole, millä innolla jotkut Milannaa vainoavat.

Yhteistyössä