Mun on pakko tää kertoa ja kysyä mielipiteitä, olen aika huolissaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26118347]Et helvetti ole tosissasi? :D Yritä nyt päästä yli. Muistan kyllä tuon jutun, ja se meni niin, että itse v*ttuilit Milannalle rahasta, ja teit itsestäsi marttyyriä sen varjolla, että olet opiskeluaikana ollut köyhä. Sinulle naurettiin sen vuoksi, että sinun köyhäilysi eivät liittyneet asiaan millään tavalla. Get over it.

Koko tämän ajanko olet ihan tosissasi kantanut kaunaa siitä Milannalle? Ihan oikeasti? Ei tähän voi sanoa muuta..[/QUOTE]

Nimimerkillä 'vieras' kirjoittaa aika moni. En v***uillut yhtään siinä keskustelussa, mutta tässä sinulle kuitenkin varmuuden vuoksi nippu rautalankaa ;)
images

[QUOTE="vieras";26118439]Nimimerkillä 'vieras' kirjoittaa aika moni. En v***uillut yhtään siinä keskustelussa, mutta tässä sinulle kuitenkin varmuuden vuoksi nippu rautalankaa ;)
images
[/QUOTE]

Älä viitsi valehdella. Yritä nyt selvitä tästä elämää suuremmasta traumasta ja siirry eteenpäin. Elämä voittaa, hei!

[QUOTE="vieras";26118480]Älä viitsi valehdella. Yritä nyt selvitä tästä elämää suuremmasta traumasta ja siirry eteenpäin. Elämä voittaa, hei![/QUOTE]
Mä en nyt kyllä käsitä. Muistan tuon venakon kommentin, koska se oli niin yllättävä; että joku Suomen maassa ei arvosta opiskelua.

Ei tästä mitään traumaa ole tullut. Siksi kai mun on ollut helppoa opiskella, kun muistan asiat helposti.

Elääkö ihmiset oikeasti näin pumpulissa? maailmalla todellakin TAPETAAN vauvoja, tarkoituksella tai vähemmän tarkoituksella. Ihan siellä Venäjälläkin. Ystäväni joka on venäläinen, kertoi tapauksesta jossa sairaana syntynyt vauva jätettiin sänkyyn ja hoitaja avasi ikkunan ja jätti sängyn sen eteen (talvella, monta astetta pakkasta). Näin ei suoraan tapettu lasta mutta edistettiin menehtymistä. Eikä tästä ole montaa kymmentä vuotta aikaa edes.

[QUOTE="vieras";26118502]Mä en nyt kyllä käsitä. Muistan tuon venakon kommentin, koska se oli niin yllättävä; että joku Suomen maassa ei arvosta opiskelua.

Ei tästä mitään traumaa ole tullut. Siksi kai mun on ollut helppoa opiskella, kun muistan asiat helposti.[/QUOTE]

Kyse ei ollut mistään opiskelun arvostamisesta, vaan siitä, että itse aloitit kettuilun ja vedit ihan puun takaa tuon opiskeluaikojesi köyhäilyn. Se ei liittynyt asiaan mitenkään, ja se nauratti.

Mutta sait nyt Milannalta anteeksipyyntösi, joten toivottavasti toipumisesi voi alkaa.

[QUOTE="vieras";26118556]Kyse ei ollut mistään opiskelun arvostamisesta, vaan siitä, että itse aloitit kettuilun ja vedit ihan puun takaa tuon opiskeluaikojesi köyhäilyn. Se ei liittynyt asiaan mitenkään, ja se nauratti.

Mutta sait nyt Milannalta anteeksipyyntösi, joten toivottavasti toipumisesi voi alkaa.[/QUOTE]
Ei kai tähän edes tarttis vastata, mutta mitä ihmettä? Sekoitat minut nyt ihan johonkin toiseen.

[QUOTE="vieras";26118581]Ei kai tähän edes tarttis vastata, mutta mitä ihmettä? Sekoitat minut nyt ihan johonkin toiseen.[/QUOTE]

Ai teitä on useampikin, jolle "on naurettu" ja jotka kantavat kaunaa asiasta vieläkin? Kyllä. Perustakaa vaikka tukiryhmä. *voimahali*

Tunnetaan nimellä Partial birth abortion, vauva synnytetään päätä lukuunottamatta. Sitten vauvan päähän tehdään saksilla reikä ja aivot imetään imulaitteella pois.

Ja partial birth abortion tarkoittaa vain sitä, että lapsi tulee alakautta osittain ulos, itse abortin tekoon on sitten erilaisia tapoja. Ja siis partial birth abortion on nykyään USA:ssa laiton. Eli kannatais tutkia asiaa muualtakin kuin kiihkouskovaisten abortinvastaisuus sivuilta ennen kuin tulee tänne kommentoimaan.

Mitä sä oikein selität?
Uskotko sä näihin juttuihis itsekään vai onko tää sun mielestä hyvä vitsi?

Näissä tapauksissa usein abortti tehdään korkeilla viikoilla ja synnytys käynnistetään, lapsi otetaan jalat edellä ulos ja aikaisempi toimenpide suoritetaan. Ja kyllä, ihan oikeasti, tuo on käytössä. Usassa juuro tuo kiellettiin osassa osavaltioita mutta variaatioita on käytössä paljon. Kuten tuo pään leikkaaminen, ilmeisesti.. Ja lapsi on elossa vielä tuossa vaiheessa.

Näissä tapauksissa usein abortti tehdään korkeilla viikoilla ja synnytys käynnistetään, lapsi otetaan jalat edellä ulos ja aikaisempi toimenpide suoritetaan. Ja kyllä, ihan oikeasti, tuo on käytössä. Usassa juuro tuo kiellettiin osassa osavaltioita mutta variaatioita on käytössä paljon. Kuten tuo pään leikkaaminen, ilmeisesti.. Ja lapsi on elossa vielä tuossa vaiheessa.

Se on kyllä ollut laiton USA:ssa vuodesta 2003. Ja ikinä sitä ei viikoilla 40 ole käytetty, vaan tehtiin noin viikoille 26 asti.

[QUOTE="vieras";26121795]Se on kyllä ollut laiton USA:ssa vuodesta 2003. Ja ikinä sitä ei viikoilla 40 ole käytetty, vaan tehtiin noin viikoille 26 asti.[/QUOTE]

En ole puhunut viikosta 40, itse löysin linkin viikolle 30 asti suoritetuista, jonka jo aiemmin tänne laitoin. Se on ollut, juuri tuo tietty menetelmä, laiton, mutta ilmeisesti ei kaikkialla. Sen lisäksi sen variaatiot eivät ole. Vain tuo yksi muoto, tosin useampaa muotoa varmasti yritetään kieltää jatkossakin.

En ole puhunut viikosta 40, itse löysin linkin viikolle 30 asti suoritetuista, jonka jo aiemmin tänne laitoin. Se on ollut, juuri tuo tietty menetelmä, laiton, mutta ilmeisesti ei kaikkialla. Sen lisäksi sen variaatiot eivät ole. Vain tuo yksi muoto, tosin useampaa muotoa varmasti yritetään kieltää jatkossakin.

Sinä et, Tuulipuku puhui tuosta 40 viikosta. Partial birth abortion on ollut laiton kaikissa USA:n osavaltioissa vuodesta 2003 lähtien. Ja laitonta on synnyttää sikiö osaksi ulos ja tappaa se. Se on aivan sama miten se tapetaan, se on joka tapauksessa laitonta, mitkään variaatiot eivät ole laillisia.

[QUOTE="vieras";26121810]Sinä et, Tuulipuku puhui tuosta 40 viikosta. Partial birth abortion on ollut laiton kaikissa USA:n osavaltioissa vuodesta 2003 lähtien. Ja laitonta on synnyttää sikiö osaksi ulos ja tappaa se. Se on aivan sama miten se tapetaan, se on joka tapauksessa laitonta, mitkään variaatiot eivät ole laillisia.[/QUOTE]

Niin no se voi selittää miksi tuli muistikuva, että olisin jostain lukenut että mahassa olevaan vauvaan saatettaisiin ruiskuttaa myrkkyä. Mutta toisaalta, se oli kiinassa syntymän jälkeen, en nyt kuollakseni muista oliko myrkyn ruiskuttaminen lapseen mahassa usassa käytäntö. Sen muistan, että Kanadassa lapsella ei ole mitään ihmisoikeuksia jos esim. jalka on vielä sisällä ja muistaakseni jossain sanottiin että vielä tällöin lapsi saadaan tappaa ilman tuomiota koska kyseessä olisi abortti.

Niin no se voi selittää miksi tuli muistikuva, että olisin jostain lukenut että mahassa olevaan vauvaan saatettaisiin ruiskuttaa myrkkyä. Mutta toisaalta, se oli kiinassa syntymän jälkeen, en nyt kuollakseni muista oliko myrkyn ruiskuttaminen lapseen mahassa usassa käytäntö. Sen muistan, että Kanadassa lapsella ei ole mitään ihmisoikeuksia jos esim. jalka on vielä sisällä ja muistaakseni jossain sanottiin että vielä tällöin lapsi saadaan tappaa ilman tuomiota koska kyseessä olisi abortti.

Mitä p***kaa sinä oikein horiset: '...lapsi saadaan tappaa ilman tuomiota koska kyseessä olisi abortti.´ Mitä ihmeen tuomiota? Alapa etsiä jotakin mustaa valkoisella (linkki) näistä jutuista koska ne ovat täyttä kakkaa, ainakin Kanadan osalta. Ylipäätään missään sivistyneessä maassa (ja näihin en lue Kiinaa, Intiaa enkä esim. Afrikan maita) syntymässä olevan (ei-abortoidun) vauvan (olipa rv mikä tahansa) aktiivinen tappaminen on RIKOS.

Yhteistyössä