Pakko sanoa kun en saa pidettyä sisälläni tätä asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhma tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhma tyttö

Vieras
Sain viime viikonloppuna kookkainta mitä olen ikinä kokenut ja se tuntui hyvältä. Olen aina luullut, että olisin ollut muuta mieltä, mutta siis koko elämäni ajan tähän asti olenkin ollut vaan sellaisten hieman kookkaampien tai sanotaanko melko hyvin varustettujen tai sitten normaalien kanssa. Nyt oli ihan eri luokkaa ja voi aah, muuta ei voi sanoa. Enkä tarkoita, että olisin nyt nainen joka silmät kiiluen haluis vaan isoa vaan siis tarkoitan, että ne on siis näköjään erilaisia! Tää varmaan häviää sekunnissa muualle täältä, mutta kunhan kirjoitin.

tiedän tunteen. mä aloin nauraa paniikissa ku näin yhen ehkä isoimmista ikinä. siis edes missään p-leffoissa ei ollu näytetty noin isoo ja kunnollisen näköstä...

pakkohan se oli ottaa omakseen ei siinä muu auttanu. mut kyllä pelotti ensin :laugh:

ja ultrasta päätellen se pituus periytyy :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tiedän tunteen. mä aloin nauraa paniikissa ku näin yhen ehkä isoimmista ikinä. siis edes missään p-leffoissa ei ollu näytetty noin isoo ja kunnollisen näköstä...

pakkohan se oli ottaa omakseen ei siinä muu auttanu. mut kyllä pelotti ensin :laugh:

Juu pienen hetken sellainen kauhuntunne kun näin sen, tuonko se meinaa minuun laittaa, mutta onneks halutti sen verran, etten perääntynytkään. Kivan tuntuista.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tuollainen uros kannattaa haalia itselleen, niin minä tein. Nyt sitä herkkua on tarjolla aina kun haluaa :p B)

Se on nyt harmi vaan uroksesta kiinni, mä annoin sille yhteystietoni mutten ottanut sen yhteystietoja. Jostain syystä vastoin periaatteitani esitin jotain perinteistä miehet ottaa yhteyttä naisiin -tyyppiä. Voi olla että kaduttaa vielä. Siinä oli kyllä muutakin hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tuollainen uros kannattaa haalia itselleen, niin minä tein. Nyt sitä herkkua on tarjolla aina kun haluaa :p B)

näinpä juuri :D

:wave: Peesi!!
(paitsi nyt ei ole tarjolla, kun joudutaan elää selibaatissa, ettei tää baby syntyis liian aikasin )

Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
kunnon halko on aina kunnon halko :p
good for juu göörl :D

Yks jäi vielä harmittamaan. Olin niin kiihkeenä, että unohtui välistä oraalipuoli (tai no yleensäkin unohdan sen kun on tuntemattoman kanssa ekaa kertaa) ja kun sillä komistuksella oli kielikoru! Miauuu! Siis oikea unelmauros!

Siis mulla on kokemusta liian isosta ja teki todellakin kipeää. Ikävä kokemus! Tosin en ollut silloin vielä synnyttänyt alateitse. Tuollainen olisi varmaan monisynnyttäjän unelma:-)

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
Siis mulla on kokemusta liian isosta ja teki todellakin kipeää. Ikävä kokemus! Tosin en ollut silloin vielä synnyttänyt alateitse. Tuollainen olisi varmaan monisynnyttäjän unelma:-)

No tuosta kommentista saattanee suuttua monisynnyttäjät. Itse en ole monisynnyttäjä. Taisit jännittää, kun on rentona ja märkänä paikat niin avot!

Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:

Sama. Ja se kokemus oli kyllä niin monelta kerralta, että uskottava se oli, liian iso.

Alkuperäinen kirjoittaja tuhma tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
kunnon halko on aina kunnon halko :p
good for juu göörl :D

Yks jäi vielä harmittamaan. Olin niin kiihkeenä, että unohtui välistä oraalipuoli (tai no yleensäkin unohdan sen kun on tuntemattoman kanssa ekaa kertaa) ja kun sillä komistuksella oli kielikoru! Miauuu! Siis oikea unelmauros!

Taisit sitten lainata mun miestäni? :D
Tuntomerkit täsmää aikas hyvin. Iso mela ja kielikoru :laugh: