Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89 harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mitä sitä luulee saavansa, kun itseään aina vaan mainostaa ja kalastaa niitä kehuja keinolla millä hyvänsä, kato ku kaikkia ei sun tylsä tukkatyylis kiinnosta, onhan noita samanlaisia kuoseja jokapaikassa.
No nyt, kun tulit tähänkin ketjuun niin voin kertoa, että olet yksi niistä nikeistä, joita tarkoitinTätä juuri tarkoitin, miksi tunget jokaiseen ketjuuni, jos ärsytän sinua niin paljon?
Enkä edelleenkään ole koskaan sanonut, että mulla olisi jotenkin erityisen ihmeellinen tukkatyyli, eihän siinä mitään mallia tällä hetkellä olekaan..olen vain sanonut, että tukkani on todella paksu, etenkin näin suomalaisittain ajateltuna, ja se ei ole mielipidekysymys. Taidat olla masokisti, kun luet jatkuvasti ketjujani, vaikka ne häiritsevät elämääsi niin suunnattomasti :xmas:
Kyllä mä sen tiedän, ai kamala mikä järkytys.. ai mää vai?? Sulla on niin paljon typeriä kantoja asioihin, ja kun joskus sun kanssa jostain väittelin, puolustelit raiskausta. Siinäpä se sitten. Sussa ei ole mitään ihmeellistä tai hienoa, paksu tukka on muillakin, paljon nätimpänä ja laitetumpana vaan. Mene johki ikäisesi palstoille hakemaan sitä itsetunnon kohottelua ja päähän taputtelua.
Ja kyllä se pieni piiskaus pannessa hyvää tekee![]()
Mä en todellakaan ole ikinä puolustanut raiskausta, päinvastoin!!!!
Mietihän taaksepäin, mitä tuli sanottua.
Mieti säki sanojas välillä
Men ajattele mitä sanon, mä sanon mitä mä ajattelen.