en nyt kommentoi itse asiaan, mutta kyselen, että olitkos tänään katsomassa tai osallistuitko itse cheerleadingkarsintoihin?? jos oikein muistan että sitä harrastat. Oltiin tytön kanssa kattomassa ja oli kyllä upeita ohjelmia!!

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tartuinkin vain tuohon inhota sanaan. Mun mielestä se on aika voimakas ilmaisu. Tuo sinunkin mainitsema ärsyttää-sana on mun mielestä oikeampi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siis että miksi kukaan inhoaisi tuntematonta, kasvotonta palstalaista. :/
Mutta onko se tuntematon enää kasvoton, jos kertoo itsestään, ellei kaikkea, niin ainakin paljon. Linkittää kuvia itsestään, serkuistaan, äidistään ja mummostaan?
Mua ei ärsytä, osaan olla avaamatta jos ei kiinnosta. Mutta joitakin voi ärsyttää se, että joku tuo itseään esiin tämän tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:en nyt kommentoi itse asiaan, mutta kyselen, että olitkos tänään katsomassa tai osallistuitko itse cheerleadingkarsintoihin?? jos oikein muistan että sitä harrastat. Oltiin tytön kanssa kattomassa ja oli kyllä upeita ohjelmia!!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä tartuinkin vain tuohon inhota sanaan. Mun mielestä se on aika voimakas ilmaisu. Tuo sinunkin mainitsema ärsyttää-sana on mun mielestä oikeampi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siis että miksi kukaan inhoaisi tuntematonta, kasvotonta palstalaista. :/
Mutta onko se tuntematon enää kasvoton, jos kertoo itsestään, ellei kaikkea, niin ainakin paljon. Linkittää kuvia itsestään, serkuistaan, äidistään ja mummostaan?
Mua ei ärsytä, osaan olla avaamatta jos ei kiinnosta. Mutta joitakin voi ärsyttää se, että joku tuo itseään esiin tämän tuosta.
Ookkei. En muista tarkkaan miten meni, aivot taitaa olla jo puoliksi unessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä tartuinkin vain tuohon inhota sanaan. Mun mielestä se on aika voimakas ilmaisu. Tuo sinunkin mainitsema ärsyttää-sana on mun mielestä oikeampi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Siis että miksi kukaan inhoaisi tuntematonta, kasvotonta palstalaista. :/
Kommentoin samassa vastauksessa sekä sulle, että aplle. Vai puhuikos apkin vain inhoamisesta?
Ehkä joku sitten inhoaa, ellei nimenomaan jotain ihmistä, mutta sen ihmisen tyyliä kirjoittaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja maiju:saanko tytsi-89 kysyä, näin parin noin sinun ikäisen tytön äitinä, että miksi sä oot tällä palstalla? mä olisin todella huolissani omista teineistäni, jos he viettäisivät täällä aikaa siihen malliin kuin sä teet. käyvät tytöt toisinaan täällä nauruja mammojen ongelmista hakemassa, mut mun mielestä juuri sellanen suhtautuminen tällasiin mammapalstoihin teineistä onkin luonnollista. mut sä! sä vaan hengaat tääl vapaa-aikas! niinkuin nytkin lauantai-illan!! eikö sua kiinnosta esim. pojat lainkaan???? tai musiikki??? tai leffat???
Alkuperäinen kirjoittaja maiju:saanko tytsi-89 kysyä, näin parin noin sinun ikäisen tytön äitinä, että miksi sä oot tällä palstalla? mä olisin todella huolissani omista teineistäni, jos he viettäisivät täällä aikaa siihen malliin kuin sä teet. käyvät tytöt toisinaan täällä nauruja mammojen ongelmista hakemassa, mut mun mielestä juuri sellanen suhtautuminen tällasiin mammapalstoihin teineistä onkin luonnollista. mut sä! sä vaan hengaat tääl vapaa-aikas! niinkuin nytkin lauantai-illan!! eikö sua kiinnosta esim. pojat lainkaan???? tai musiikki??? tai leffat???
Alkuperäinen kirjoittaja s:mikset vastannut kun kysyin että tietääkö sen lapsen äiti että yleisesti mainostat niitä kuvia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maiju:saanko tytsi-89 kysyä, näin parin noin sinun ikäisen tytön äitinä, että miksi sä oot tällä palstalla? mä olisin todella huolissani omista teineistäni, jos he viettäisivät täällä aikaa siihen malliin kuin sä teet. käyvät tytöt toisinaan täällä nauruja mammojen ongelmista hakemassa, mut mun mielestä juuri sellanen suhtautuminen tällasiin mammapalstoihin teineistä onkin luonnollista. mut sä! sä vaan hengaat tääl vapaa-aikas! niinkuin nytkin lauantai-illan!! eikö sua kiinnosta esim. pojat lainkaan???? tai musiikki??? tai leffat???
Musiikkia voi kuunnella palstaillessa, pojista voi haaveilla vaikka lenkillä. Mua ei ainakaan ole leffat kiinnostanut ikinä. Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista?
Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[
no juu, jos siis lähdetään siitä, et hän haluu palstailla kaiken vapaa-aikansa, niin kuin hän on kaikista mahdollisista eri foorumeista valinnut juuri MAMMAPALSTAN???? ton ikäinen teinityttö? ihan tosi, mua kyl ihan tosissaan huolestuttais jos olisin tytsi-89:n äiti!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[
no juu, jos siis lähdetään siitä, et hän haluu palstailla kaiken vapaa-aikansa, niin kuin hän on kaikista mahdollisista eri foorumeista valinnut juuri MAMMAPALSTAN???? ton ikäinen teinityttö? ihan tosi, mua kyl ihan tosissaan huolestuttais jos olisin tytsi-89:n äiti!!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kysyisin vaan, miksi jotkut vaivautuvat inhoamaan täällä virtuaalimaailmassa joitakin palstalaisia? Olen huomannut, että muutama nimeltä mainitsematon nikki tulee jokaiseen ketjuuni aukomaan päätään tai kirjoittamaan ilkeitä mielipiteitä. Jos joku nikki ärsyttää niin paljon niin miksi vaivautua lukemaan sen aloituksia ja viestejä? En ylipäätään käsitä, miten joku tuntematon ihminen voi ärsyttää joitain niin paljon :xmas: Sitten ymmärrän, jos on ilkeillyt muille tms. niin sitten voi tietysti ärsyyntyä sellaiseen palstalaiseen.
Minä en ainakaan inhoa täällä ketään enkä kyllä irl-elämässäkään jaksa vaivautua ketään oikein inhoamaan, mielummin olen ajattelematta ihmisiä, jotka koen ärsyttävinä. Yhdenkään palstalaisen mielipiteet tai ominaisuudet ei minua ärsytä, ei ole multa pois, vaikka jollain olisi kuinka tyhmiä ajatuksia/mielipiteitä. Kiitos, että sain avautua :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[
No jos hän palstailee vähäisen vapaa-aikansa niin miksi mammapalstalla?Kiinnostaisi tietää.Tytsi tuletko vastaamaan minulle?
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja maiju:saanko tytsi-89 kysyä, näin parin noin sinun ikäisen tytön äitinä, että miksi sä oot tällä palstalla? mä olisin todella huolissani omista teineistäni, jos he viettäisivät täällä aikaa siihen malliin kuin sä teet. käyvät tytöt toisinaan täällä nauruja mammojen ongelmista hakemassa, mut mun mielestä juuri sellanen suhtautuminen tällasiin mammapalstoihin teineistä onkin luonnollista. mut sä! sä vaan hengaat tääl vapaa-aikas! niinkuin nytkin lauantai-illan!! eikö sua kiinnosta esim. pojat lainkaan???? tai musiikki??? tai leffat???
Justiinsa näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kyllä ymmärrän hyvin niitä, jotka jokaiseen sun aloitukseen tunkevat, mut olen oppinut olemaan tekemättä itse samaa. Sä olet hirvittävän ehdoton, niin olen minäkin, mutta iän myötä olen oppinut myös ymmärtämään ja hyväksymään muidenkin mielipteet, sä et ymmärrä kuin omasi. Täällä olevilla on paljon enemmän elämänkokemusta kuin sulla, ja siksi ei sun ketjut, joissa ihmettelet esim pettämistä, vaikka et ole ikinä edes seurustellut, ärsyttävät ihmisiä. Sä toistat itseäsi, etkä anna toisten mielipiteille mitään arvoa.
Tämän enempää tähän ketjuun en puutu, sillä olen sen päätöksen tehnyt, etten sun ketjuja enää tule kommentoimaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[
No jos hän palstailee vähäisen vapaa-aikansa niin miksi mammapalstalla?Kiinnostaisi tietää.Tytsi tuletko vastaamaan minulle?
Olen kyllästynyt jatkuvasti vastamaan tähän samaan kysymykseen. Tykkään lapsista ja tämä palsta on tarkoitettu lapsista kiinnostuneille...jos menisit katsomaan nuorten keskustelufoorumeita, ymmärtäisit, miksi en sinne kirjoittele. Kaipaan juuri aikuista juttuseuraa, mitä täältä tosin harvoin saa![]()
Ehkä sä olet joissain asioissa ehdoton mutta se kuuluu sun ikääs. Eikä se mua haittaa. Mutta sitä en ymmärrä että täällä juuri tietyt nimimerkit käy aina nekatiivisesti toisten kimppuun juuri niitten tiettyjen nimimerkkiä vastaan!?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kyllä ymmärrän hyvin niitä, jotka jokaiseen sun aloitukseen tunkevat, mut olen oppinut olemaan tekemättä itse samaa. Sä olet hirvittävän ehdoton, niin olen minäkin, mutta iän myötä olen oppinut myös ymmärtämään ja hyväksymään muidenkin mielipteet, sä et ymmärrä kuin omasi. Täällä olevilla on paljon enemmän elämänkokemusta kuin sulla, ja siksi ei sun ketjut, joissa ihmettelet esim pettämistä, vaikka et ole ikinä edes seurustellut, ärsyttävät ihmisiä. Sä toistat itseäsi, etkä anna toisten mielipiteille mitään arvoa.
Tämän enempää tähän ketjuun en puutu, sillä olen sen päätöksen tehnyt, etten sun ketjuja enää tule kommentoimaan.
Tai sitten vain oletat, että mielipiteeni ovat ehdottomia?Et varmasti ole käynyt pääni sisällä. Pettäminen on väärin ja sitä saa ihmetellä, oli siitä kokemusta tai ei..enkä mä ole puuttunut muiden pettämisiin, olen siinä ehdoton vain omalta kannaltani. Tuo "elämänkokemus" harvoin näkyy palstalaisten teksteistä, ei se ikä tuo viisautta läheskään kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Mä kyllä ymmärrän hyvin niitä, jotka jokaiseen sun aloitukseen tunkevat, mut olen oppinut olemaan tekemättä itse samaa. Sä olet hirvittävän ehdoton, niin olen minäkin, mutta iän myötä olen oppinut myös ymmärtämään ja hyväksymään muidenkin mielipteet, sä et ymmärrä kuin omasi. Täällä olevilla on paljon enemmän elämänkokemusta kuin sulla, ja siksi ei sun ketjut, joissa ihmettelet esim pettämistä, vaikka et ole ikinä edes seurustellut, ärsyttävät ihmisiä. Sä toistat itseäsi, etkä anna toisten mielipiteille mitään arvoa.
Tai sitten vain oletat, että mielipiteeni ovat ehdottomia?Et varmasti ole käynyt pääni sisällä. Pettäminen on väärin ja sitä saa ihmetellä, oli siitä kokemusta tai ei..enkä mä ole puuttunut muiden pettämisiin, olen siinä ehdoton vain omalta kannaltani. Tuo "elämänkokemus" harvoin näkyy palstalaisten teksteistä, ei se ikä tuo viisautta läheskään kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[
Olen kyllästynyt jatkuvasti vastamaan tähän samaan kysymykseen. Tykkään lapsista ja tämä palsta on tarkoitettu lapsista kiinnostuneille...jos menisit katsomaan nuorten keskustelufoorumeita, ymmärtäisit, miksi en sinne kirjoittele. Kaipaan juuri aikuista juttuseuraa, mitä täältä tosin harvoin saa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maiju:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[
eikö vanhempasi seurustele lainkaan kanssasi?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Mitä sitä luulee saavansa, kun itseään aina vaan mainostaa ja kalastaa niitä kehuja keinolla millä hyvänsä, kato ku kaikkia ei sun tylsä tukkatyylis kiinnosta, onhan noita samanlaisia kuoseja jokapaikassa.
Mä en normaalisti osallistu tällaseen väittelyyn, avaan sateenvarjon.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missähän välissä tytsi ylläpitää irc-galleriansa kuvia yms. ja harrastaa cheerleadingiä, jos KAIKEN vapaa-aikansa palstailee?Alkuperäinen kirjoittaja maiju:[