Pakko purkautua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
en nyt kommentoi itse asiaan, mutta kyselen, että olitkos tänään katsomassa tai osallistuitko itse cheerleadingkarsintoihin?? jos oikein muistan että sitä harrastat. Oltiin tytön kanssa kattomassa ja oli kyllä upeita ohjelmia!! :whistle: :)

En osallistunut, mutta oliko tanssijoukkueiden karsinnat myös tänään? Meidän seuran tanssijoukkueen piti ainakin osallistua niihin, Trojans Afrodites, näitkö siellä sellaista? Pääsikö jatkoon? :)

olivat juu... en tiiä pääsikö jatkoon, kun lähdettiin ennen palkintojenjakoa... kiva ohjelma oli kyllä heillä muistaakseni.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Mä kyllä ymmärrän hyvin niitä, jotka jokaiseen sun aloitukseen tunkevat, mut olen oppinut olemaan tekemättä itse samaa. Sä olet hirvittävän ehdoton, niin olen minäkin, mutta iän myötä olen oppinut myös ymmärtämään ja hyväksymään muidenkin mielipteet, sä et ymmärrä kuin omasi. Täällä olevilla on paljon enemmän elämänkokemusta kuin sulla, ja siksi ei sun ketjut, joissa ihmettelet esim pettämistä, vaikka et ole ikinä edes seurustellut, ärsyttävät ihmisiä. Sä toistat itseäsi, etkä anna toisten mielipiteille mitään arvoa.
Tämän enempää tähän ketjuun en puutu, sillä olen sen päätöksen tehnyt, etten sun ketjuja enää tule kommentoimaan.

tähän vaan sen verran kommentoin et musta ainakin voi omata mielipiteen asiasta kuin asiasta vaikkei olisikaan siitä henkilökohtaista kokemusta.. minulla on ainakin mielipiteitä sodista, kiduttamisesta, eläinrääkkäyksestä yms eikä minulla ole niistä kokemusta. en siis saa puhua niistä? ja ikä ja elämänkokemus ei kulje käsikädessä. toki enemmän elänyt on nähnyt yhtä ja toista, mut nuorikin on voinut kokea paljon sellaista mitä moni ei koe koko elämänsä aikana. musta on sitäpaitsi ihan tervettä olla joissain asioissa ehdoton. kaikkea ei tarvitse ymmärtää eikä hyväksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89 harmaana:
Mitä sitä luulee saavansa, kun itseään aina vaan mainostaa ja kalastaa niitä kehuja keinolla millä hyvänsä, kato ku kaikkia ei sun tylsä tukkatyylis kiinnosta, onhan noita samanlaisia kuoseja jokapaikassa.

No nyt, kun tulit tähänkin ketjuun niin voin kertoa, että olet yksi niistä nikeistä, joita tarkoitin :whistle: Tätä juuri tarkoitin, miksi tunget jokaiseen ketjuuni, jos ärsytän sinua niin paljon? :whistle: Enkä edelleenkään ole koskaan sanonut, että mulla olisi jotenkin erityisen ihmeellinen tukkatyyli, eihän siinä mitään mallia tällä hetkellä olekaan..olen vain sanonut, että tukkani on todella paksu, etenkin näin suomalaisittain ajateltuna, ja se ei ole mielipidekysymys. Taidat olla masokisti, kun luet jatkuvasti ketjujani, vaikka ne häiritsevät elämääsi niin suunnattomasti :xmas:

Kyllä mä sen tiedän, ai kamala mikä järkytys.. ai mää vai?? Sulla on niin paljon typeriä kantoja asioihin, ja kun joskus sun kanssa jostain väittelin, puolustelit raiskausta. Siinäpä se sitten. Sussa ei ole mitään ihmeellistä tai hienoa, paksu tukka on muillakin, paljon nätimpänä ja laitetumpana vaan. Mene johki ikäisesi palstoille hakemaan sitä itsetunnon kohottelua ja päähän taputtelua.

Ja kyllä se pieni piiskaus pannessa hyvää tekee ;)

Mä en todellakaan ole ikinä puolustanut raiskausta, päinvastoin!!!!

Mietihän taaksepäin, mitä tuli sanottua.

No kerropa ihmeessä minullekin! En ole ikinä sanonut mitään, millä puolustaisin raiskausta, sehän on aina väärin ja aina raiskaajan syy ja tuomiot pitäisi laittaa suuremmiksi! Raukkamaista väittää, että olen puolustanut jotain, vaikka sulla ei ole antaa minkäänlaista linkkiä sellaiseen keskusteluun tms. Olet vain itse sotkenut mut johonkin toiseen tyyppiin :whistle:

Kuten sanottu, mietihän taaksepäin.

että hävettikö sulla silloin kun sait ne bannit kun narahdit et vedät ketjua eteenpäin olemalla milloin kukakin ja välillä harmaa ja välillä musta? tää ei ole mkn kettuilu vaan ihan kysymys et hävettikö? olitko nolo?

Mitä sitä luulee saavansa, kun itseään aina vaan mainostaa ja kalastaa niitä kehuja keinolla millä hyvänsä, kato ku kaikkia ei sun tylsä tukkatyylis kiinnosta, onhan noita samanlaisia kuoseja jokapaikassa.

No nyt, kun tulit tähänkin ketjuun niin voin kertoa, että olet yksi niistä nikeistä, joita tarkoitin :whistle: Tätä juuri tarkoitin, miksi tunget jokaiseen ketjuuni, jos ärsytän sinua niin paljon? :whistle: Enkä edelleenkään ole koskaan sanonut, että mulla olisi jotenkin erityisen ihmeellinen tukkatyyli, eihän siinä mitään mallia tällä hetkellä olekaan..olen vain sanonut, että tukkani on todella paksu, etenkin näin suomalaisittain ajateltuna, ja se ei ole mielipidekysymys. Taidat olla masokisti, kun luet jatkuvasti ketjujani, vaikka ne häiritsevät elämääsi niin suunnattomasti :xmas:

Kyllä mä sen tiedän, ai kamala mikä järkytys.. ai mää vai?? Sulla on niin paljon typeriä kantoja asioihin, ja kun joskus sun kanssa jostain väittelin, puolustelit raiskausta. Siinäpä se sitten. Sussa ei ole mitään ihmeellistä tai hienoa, paksu tukka on muillakin, paljon nätimpänä ja laitetumpana vaan. Mene johki ikäisesi palstoille hakemaan sitä itsetunnon kohottelua ja päähän taputtelua.

Ja kyllä se pieni piiskaus pannessa hyvää tekee ;)

Olenko joskus muuten väittänyt, että mulla on Suomen upein tukka tai hienoin hiusmalli? Silti on naurettavaa kieltää se tosiasia, että tukkani on todella paksu...katsos,kun suurin osa suomalaisista on hentohiuksisia ja vain muutamalla prosentilla on paksut hiukset. Eikä minua kiinnosta, miten tukkani on laitettu, pääasia että pidän hiusteni paksuudesta ja hiuslaaduista, jolloin ne VOI saada todella nätiksi laitettua ja leikattua. Miksi sua ylipäätään niin paljon kiinnostaa mun hiukset, sinä niistä eniten vouhkaat? Ja toi raiskausväite on niin naurettava!

Yhteistyössä