Pakko purkautua kun v*tuttaa niin paljon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Meillä on työpaikalla olemassa lomamökki. Siis sellainen jota saa varaamalla käyttää työntekijät ja maksaa vähäsen, työpaikka maksaa loput. No, itse varasin sen tulevaksi viikonlopuksi (sukulaistapaamista varten) jo kuukausi sitten. Oon käyttäny aikaisemminkin ja saanut todella hyvään hintaan. Kysyin pomolta silloin varatessa että paljonko maksaa ja pomo sanoi että "samaan hintaan kuin ennenkin mutta kysy parin päivän päästä tarkka hinta". Ennen hinta on ollut 100 euroa illalta. Ei se pomo oo ollut paikalla ennen kuin nyt ja kysyin sitä hintaa niin sanoi että "no olisko vaikka 300 euroa". Ai että meni hermot ja v*tuttaa. En voi enää peruakaan kun kaikki sukulaiset on jo ottaneet vapaata ja mä oon tilannut syötävät jne. Miks se ei sitten pitänykään paikkaa se entinen hinta? Argh!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
Ootko varma ettei tarkoittanut, että 100?/päivä eli yhteensä tuon 300?? Jos kerta viikonlopuksi olisitte menossa..?

niimpä. mie soittasin pomolle takasin ja sanosin että olikos se 100 euroa per yö eli total 300 euroa vaiko 300 euroa per yö? että varasin mökin sillä perusteella että hinta on 100 euroa per yö ja olempas sitte kusessa jos hinta pompsahti nuinki paljon...

onko tuo siis pomon oma mökki vai firman mökki. Pomo siis saa päättää hinnan vai? Jos pomon oma mökki niin ymmärtäisin, mutta jos firman mökki niin miksi pomo päättää hinnan? Minä soittaisin pomolle ja sanoisin, että 300 euroa on liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
Ootko varma ettei tarkoittanut, että 100?/päivä eli yhteensä tuon 300?? Jos kerta viikonlopuksi olisitte menossa..?

No on ollut ennenkin 100e samalta ajalta ja tarkoitin että ollaan menossa sinne ensi viikonloppuna lauantaina illaksi. Kirjoitin aika hätäisesti niin tuli epäselvästi tuo asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
onko tuo siis pomon oma mökki vai firman mökki. Pomo siis saa päättää hinnan vai? Jos pomon oma mökki niin ymmärtäisin, mutta jos firman mökki niin miksi pomo päättää hinnan? Minä soittaisin pomolle ja sanoisin, että 300 euroa on liikaa.

Ei ole pomon mökki eikä firman oma. Vaan toisen firman jota firma lainaa niin että osan vuokrasta maksaa firma ja loput työntekijä. Muistaakseni vuorokausivuokra oli jotain 500 euron luokkaa, josta vähennetään siis firman osuus ja loput on työntekijän maksettavissa. Ja ennen ei todellakaan työntekijän oo tarvinnu maksaa kuin ihan minimisumma.

No huh, onpas sitten hinta pompsahtanut! Jos yhdestä illasta kyse niin minusta 100 euroakin on firman mökistä liikaa, saati 300 euroa! Minä pistäisin kyllä sanaa firmassa eteenpäin, tuskin tuolla mökillä tänä kesänä paljoa muita innokkaita kun kerrot, että hinta on 300 euroa/ilta!

vinkata että seurakunnilla on paljon upeita leirikeskuksia joita saa vuokrata aika nimelliseen hintaan, esim. olin juuri viikonlopun Tammisaaressa meren äärellä, Upeissa maisemissa ja suht uusissa tiloissa joihin olisi mahtunut majoittumaan ainakin 50henkeä ja hintaa paikalla oli 400?pe-su. Hetivalmis sauna, uimaranta/laituri,grillipaikat,terasseja,takkahuone you name it!
Meidän seuraavat sukusembalot pidetään siellä!!

Yhteistyössä