Pakko purkaa tuntojani tänne - en kestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "särkynyt sydän"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"särkynyt sydän"

Vieras
olen ihastunut hierojaani. hitto. en kestä tätä :( tuskaista odotella aina ne kuukaudet että viitsii mennä uudelleen hierottavaksi. usein ei niin syytäkään ole vaan haluan vihdoinkin taas nähdä hänet.

surullista tässä on se että olen onnettomasti naimisissa. en saa mieheltäni läheisyyttä enkä mitään muutakaan positiivista. vain väheksyntää, laiminlyöntiä, valehtelua ym paskaa. mies on haluton ja seksiä on ehkä 5-6 kertaa vuodessa. se ei riitä mulle. oma käsi ei tunnu yhtä hyvälle ja pettääkään en viitsisi.

olen siis osittain näistäkin syistä ihastunut hierojaani. tuntuu niin hyvältä kun joku koskettaa. lapset tietysti koskettaa mutta se on eri asia. hieroja ei ole koskaan tehnyt mitään asiatonta, mutta puhuu minulle lempeästi niinkuin asiakkaalle kuuluukin... tiedostan tämän mutta salaa sisimmässäni toivon että hänkin olisi kiinnostunut minusta... mutta kumpikaan ei voi ottaa asiaa puheeksi koska tapaamme vain hänen työnsä merkeissä. ja tietysti en voisi mihinkään ryhtyäkään ellen ottaisi eroa miehestäni. mutta en voi olla ajattelematta tätä hierojaakaan. hän on niin ihana ja komeakin... parisuhdeterapiasta ei taida olla apua, siellä ollaan parhaillaan. mutta miks mun on niin vaikee erota... en tunne enää rakkautta miestäni kohtaan, niin törkeästi hän on minua kohdellut...

niin, pakko oli tämä johonkin purkaa kun en voi kenellekään kertoa...

Olet varmasti hellyydenkipeä, mutta ihastuneena et ajattele selkeästi ja järkevästi! Hieroja voi vaikuttaa komealta, ihanalta ja täydelliseltä, mutta et tunne häntä. Et voi tietää mikä kusipää hänestä paljastuu. Tietysti hän on kohtelias asiakkailleen. Jos eläisit arjessa hänen kanssaan yhdessä saman katon alla, hän saattaisi olla stressaantunut, haluton, äksy, haluton yms. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Miehelläsi on syynsä käyttäytyä sinua kohtaan noin, ehkä hän on tavannut uuden naisen ja on ihastunut häneen...Mielestäni sinun pitää selvittää välit miehesi kanssa ja ottaa ero ennenkuin tutustut uusiin miehiin.

Yhteistyössä