V
vieras
Vieras
Vielä noiden vaatteiden ostosta; Kai ne voi antaa lapsille mukaan äidin luo hyvissä ajoin ennen kuin menevät pieneksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisessa ketjussa sanot näin:
Meillä koulupsykologi oli sitä mieltä, että viikko-viikko on liian levotonta lapselle. Joten lapset tapaavat joka toinen vkl ja juhlapyhinä, sekä kesällä 2 viikkoa.
Olen lasten isälle sanonut, että saa tavata useamminkin, mutta eipä ole näkynyt. Hups, kerran keskiviikko-iltana kävivät hiihtämässä...
eli eikai ne parin viikonvälein ne varavaatteet pieneksi mene..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mua edelleen kiinnostaa se kuinka harvoi lapset käy.. joka toinen vkl, kerran puolessa vuodessa vai miten? jos esim käyvät pari kertaa kuussa niin ei ne vaatteet nyt parin kerran jälkeen taatusti pieniä ole..
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:Ymmärrän tuntees...
Mä kun oon sen verran "hölmö" et kun laps lähtee reissuun nii pitää olla jokaiselle päivälle yks puhdas vaatekerta (siis alushousut, paidat, sukat, houst yms.) ja mielellään sit ainakin yks ylimääräinen vaatekerta.
Myös joskus ex-mieheni lapsen vaatteita ihmetelly... Tai siis niiden vähyyttä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisessa ketjussa sanot näin:
Meillä koulupsykologi oli sitä mieltä, että viikko-viikko on liian levotonta lapselle. Joten lapset tapaavat joka toinen vkl ja juhlapyhinä, sekä kesällä 2 viikkoa.
Olen lasten isälle sanonut, että saa tavata useamminkin, mutta eipä ole näkynyt. Hups, kerran keskiviikko-iltana kävivät hiihtämässä...
Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:toisessa ketjussa sanot näin:
eli ap haluaa vaan mollata ja päivitellä miehensä eksää![]()
Ei varmaan ole liikaa vaadittu ostaa vaikka yhtä vaaatekertaa lapsille.. nuo lapsethan oli sen ikäisiä, että 12 vuotiaan vaatteet käyvät aivan hyvin seuraavalle.. kun kasvaa![]()
Ei ole AINA pakko mollata kaikkea.
PESE PYYKKIÄ HYVÄ NAINEN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teillä taitaa olla vaikeuksia noitten lasten eestaas kuljettamisista,etkö kerran puhunut siitä kun sun ex mies oli vieny sun lapset kirpparille ja siitä olit niin pahalla päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:No onhan toi nyt hirmu vähän useamman päivän reissulle.
Ja etenkään kalsarit, sukat ja alusvaatteet eivät edes tilaa veisi, saati painaisi matkustajien repuissa...
Asiallinen huomautus minusta, en aivan ymmärrä siihen sadelleita äkäisiä mielipiteitä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Aika ironista, mutta miehen poika oksensi viime yönä ja oksentaa edelleen.
Nyt täällä onkin sitten pesty lakanoita.
Eilen pesin koneessa luojan kiitos molemmat vaatekerrat, kun yökkäri meni oksennukseen. Ja onneksi on hyvä ilmanvaihto meillä, niin vaatteet oli kuivunu yön aikana. Muuten ei olisi ollut tänään vaatteita päälle. Että näin....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa no musta on naurettavaa jos pienen tipan takia vaihdetaan paita ( jos vaikka ihan kotosalla ollaan ) . tää tällänen yli siisteys on naurettavaa ja todellakin, mikä kuormitus ympäristölle kun kaikkien mammojen koneet jyystää melkein 24h/vrk puoli puhdasta pyykkiä...
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teillä taitaa olla vaikeuksia noitten lasten eestaas kuljettamisista,etkö kerran puhunut siitä kun sun ex mies oli vieny sun lapset kirpparille ja siitä olit niin pahalla päällä?
Ei oo mitään vaikeuksia kuljetuksien kans. Nyt en kyl ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat.
Miten mun lapset liittyy edes tähän ketjuun?? Ei ole kyse mun lapsista. Heille olen pakannut kaksi isoa kassillista vaihtovaatteita, kun lähtivät isänsä luokse. Kyse on nyt miehen lapsista, edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja inhoaa yleisiä leikkipaikkoja:Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Aika ironista, mutta miehen poika oksensi viime yönä ja oksentaa edelleen.
Nyt täällä onkin sitten pesty lakanoita.
Eilen pesin koneessa luojan kiitos molemmat vaatekerrat, kun yökkäri meni oksennukseen. Ja onneksi on hyvä ilmanvaihto meillä, niin vaatteet oli kuivunu yön aikana. Muuten ei olisi ollut tänään vaatteita päälle. Että näin....
Kannattaa noita muksuja raahata johonkin hop lopiin jasta tuliasena on aina varma mahatauti![]()