Pakko purkaa tänne.....(miehen lasten varavaatteet)

kyllä minä suosittelisin että hommaisitte sinne teille myös jotkut vaatekerrat kaikille, ei ne nyt niin nopeaa pieniksi jää. Kyllä meillä ainakin lapsen isällä on lapselle rutkasti vaihtovaatetta vaikka lapsi käy vain 2 krt kk siellä.

Montako lasta sinulla on ap ja miten usein pakkailet heille tavaroita? Ja kauanko olet suorittanut vanhemmuutta? kyllä se jatkuva pakkaileminen ihan työstä käy, kyllä olisi pienempi homma ostaa teille vaatetta kuin olla jatkuvasti pakkaamassa ja purkamassa 3 lapsen vaatteet. On yh:lla varmasti paljon työtä muutenkin.

"Ei ne kerkee kuivumaan, kun meillä on tätä ohjelmaa". siis häh:vaikka teillä on mitä ohjelmaa, niin ei sen ohjelman luulisi vaatteiden kuivumista estävän.

Kyllä nyt kuulostaa, että yrität vain vaikeuttaa miehen exän elämää ja etsiä virheitä hänestä. Ja kyllä lasten isän kuuluu ostaa sinne teille vaatteita omille lapsilleen.

Sen päässä liikkuu jotain samaa, kuin miehen äidin päässä. Lapset tulee mummolta samoissa kamppeissa kuin sinne on menty, hampaita ei myöskään ole harjattu. Käyvät onneksi harvoin, että kyllä sen kestää. Mutta sinänsä outoa, kun aina on hammasharjat, tahnat, joka päivälle puhtaat vaatteet, varsinkin alushousut ja sukat mukana. Ja kotona peseydytään joka ilta, hampaat harjataan aamuin ja illoin.

mua edelleen kiinnostaa se kuinka harvoi lapset käy.. joka toinen vkl, kerran puolessa vuodessa vai miten? jos esim käyvät pari kertaa kuussa niin ei ne vaatteet nyt parin kerran jälkeen taatusti pieniä ole..

teil ole itellään mitään lasten vaatteita. kai mies nyt vois pitää kotonaan jonkun verran lastensa vaatteita jos sattuvat tulemaan käymään.
ei sitten muuta kun vaan vaate ostoksille..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toisessa ketjussa sanot näin:
Meillä koulupsykologi oli sitä mieltä, että viikko-viikko on liian levotonta lapselle. Joten lapset tapaavat joka toinen vkl ja juhlapyhinä, sekä kesällä 2 viikkoa.
Olen lasten isälle sanonut, että saa tavata useamminkin, mutta eipä ole näkynyt. Hups, kerran keskiviikko-iltana kävivät hiihtämässä... :D

eli eikai ne parin viikonvälein ne varavaatteet pieneksi mene..

eli ap haluaa vaan mollata ja päivitellä miehensä eksää :D
Ei varmaan ole liikaa vaadittu ostaa vaikka yhtä vaaatekertaa lapsille.. nuo lapsethan oli sen ikäisiä, että 12 vuotiaan vaatteet käyvät aivan hyvin seuraavalle.. kun kasvaa ;)
Ei ole AINA pakko mollata kaikkea.

PESE PYYKKIÄ HYVÄ NAINEN!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mua edelleen kiinnostaa se kuinka harvoi lapset käy.. joka toinen vkl, kerran puolessa vuodessa vai miten? jos esim käyvät pari kertaa kuussa niin ei ne vaatteet nyt parin kerran jälkeen taatusti pieniä ole..

ap näin sanonut "Joten lapset tapaavat joka toinen vkl ja juhlapyhinä, sekä kesällä 2 viikkoa.
Olen lasten isälle sanonut, että saa tavata useamminkin, mutta eipä ole näkynyt."

Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Ymmärrän tuntees...
Mä kun oon sen verran "hölmö" et kun laps lähtee reissuun nii pitää olla jokaiselle päivälle yks puhdas vaatekerta (siis alushousut, paidat, sukat, houst yms.) ja mielellään sit ainakin yks ylimääräinen vaatekerta.
Myös joskus ex-mieheni lapsen vaatteita ihmetelly... Tai siis niiden vähyyttä

mä pakkaan samalla tavalla kun sinä...ja kyllähän siitä joskus huomautetaan mutta mun lapset ei lähde koskaan huonolla varustuksella mihinkään
ja mun mielestä tää on oikee tapa pakata

Meillä koulupsykologi oli sitä mieltä, että viikko-viikko on liian levotonta lapselle. Joten lapset tapaavat joka toinen vkl ja juhlapyhinä, sekä kesällä 2 viikkoa.
Olen lasten isälle sanonut, että saa tavata useamminkin, mutta eipä ole näkynyt. Hups, kerran keskiviikko-iltana kävivät hiihtämässä... :D

Mä puhun tässä kirjoituksessani OMISTA LAPSISTANI!!! En miehen lapsista. Miehen lapset käyvät vain noin 3x vuodessa. Viimeksi siis syyslomalla ja nyt pääsiäisenä ja seuraavaksi kesälomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:

eli ap haluaa vaan mollata ja päivitellä miehensä eksää :D
Ei varmaan ole liikaa vaadittu ostaa vaikka yhtä vaaatekertaa lapsille.. nuo lapsethan oli sen ikäisiä, että 12 vuotiaan vaatteet käyvät aivan hyvin seuraavalle.. kun kasvaa ;)
Ei ole AINA pakko mollata kaikkea.

PESE PYYKKIÄ HYVÄ NAINEN!!!

En todellakaan mollaa ketään vaan sanon asiasta. Tässä kirjoituksessani puhun omista lapsistani, en miehen lapsista. Ja valitettavasti miehen poika ei halua kulkea 12.v TYTÖN vaatteissa.
Kyllä mä pesen pyykkiä sitä mukaa, kun sitä tulee, mutta en todellakaan ala kahta paitaa koneessa pesemään, enkä suostu käsin pesemään.

teillä taitaa olla vaikeuksia noitten lasten eestaas kuljettamisista,etkö kerran puhunut siitä kun sun ex mies oli vieny sun lapset kirpparille ja siitä olit niin pahalla päällä?

no hyvin oli varustettu siihen nähden et mun siskon likka oli mulla tammikuussa 3 yötä hoidossa,mukaan oli pakattu..ei mitään,ei ees vaihto pikkareita eikä hammasharjaa..seuraavana vkonloppuna tuli 2 yöks ja sanoin et vaihtovaatteet mukaan niin mukana oli pikkarit ja yöpaita..

Aika ironista, mutta miehen poika oksensi viime yönä ja oksentaa edelleen.
Nyt täällä onkin sitten pesty lakanoita.
Eilen pesin koneessa luojan kiitos molemmat vaatekerrat, kun yökkäri meni oksennukseen. Ja onneksi on hyvä ilmanvaihto meillä, niin vaatteet oli kuivunu yön aikana. Muuten ei olisi ollut tänään vaatteita päälle. Että näin....

No onhan toi nyt hirmu vähän useamman päivän reissulle.
Ja etenkään kalsarit, sukat ja alusvaatteet eivät edes tilaa veisi, saati painaisi matkustajien repuissa...

Asiallinen huomautus minusta, en aivan ymmärrä siihen sadelleita äkäisiä mielipiteitä. :/

niin ja mun esikoinen kun käy isällään niin mukaan ei laiteta mitään koska isällään on kaikki lapsensa tavarat,ainoastaan luistimet kulkee kahden kodin väliä.

teillä taitaa olla vaikeuksia noitten lasten eestaas kuljettamisista,etkö kerran puhunut siitä kun sun ex mies oli vieny sun lapset kirpparille ja siitä olit niin pahalla päällä?

Ei oo mitään vaikeuksia kuljetuksien kans. Nyt en kyl ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat.
Miten mun lapset liittyy edes tähän ketjuun?? Ei ole kyse mun lapsista. Heille olen pakannut kaksi isoa kassillista vaihtovaatteita, kun lähtivät isänsä luokse. Kyse on nyt miehen lapsista, edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No onhan toi nyt hirmu vähän useamman päivän reissulle.
Ja etenkään kalsarit, sukat ja alusvaatteet eivät edes tilaa veisi, saati painaisi matkustajien repuissa...

Asiallinen huomautus minusta, en aivan ymmärrä siihen sadelleita äkäisiä mielipiteitä. :/

Niin minunkin mielestä. Mut toiset vaan on niin äkäisiä, liekö miehen exä vastaillut tähän ketjuun......hih... :D

Minäkin suosittelen sitä, että lasten isä hankkii - vaikka kirpparilta - muutamat varavaatteet, jotka pysyvät isän luona. Jos siis kerran lasten äiti ei ymmärrä pakata mukaan enempää vaatteita. Mulle ei ole tullut edes mieleeni, että exän nyxällä olisi jotain velvoitteita pestä junnun vaatteita junnun ollessa siellä, joten laitan junnulle aina vaatekerran jokaista päivää kohti ja - junnun ollessa pienempi - vielä yhden ylimääräisen vaatekerran.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Eilen pesin koneessa luojan kiitos molemmat vaatekerrat, kun yökkäri meni oksennukseen. Ja onneksi on hyvä ilmanvaihto meillä, niin vaatteet oli kuivunu yön aikana. Muuten ei olisi ollut tänään vaatteita päälle. Että näin....

Kannattaa noita muksuja raahata johonkin hop lopiin jasta tuliasena on aina varma mahatauti:(

jaa no musta on naurettavaa jos pienen tipan takia vaihdetaan paita ( jos vaikka ihan kotosalla ollaan ) . tää tällänen yli siisteys on naurettavaa ja todellakin, mikä kuormitus ympäristölle kun kaikkien mammojen koneet jyystää melkein 24h/vrk puoli puhdasta pyykkiä...

Aivan samaa mieltä!

Ei oo mitään vaikeuksia kuljetuksien kans. Nyt en kyl ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat.
Miten mun lapset liittyy edes tähän ketjuun?? Ei ole kyse mun lapsista. Heille olen pakannut kaksi isoa kassillista vaihtovaatteita, kun lähtivät isänsä luokse. Kyse on nyt miehen lapsista, edelleen.

sitä vain tarkoitin että sulle ei kelpaa miten muut hoitaa sun tai miehes lapsia,ainut oikea tapa on sun tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja inhoaa yleisiä leikkipaikkoja:

Kannattaa noita muksuja raahata johonkin hop lopiin jasta tuliasena on aina varma mahatauti:(

No, kuule tuskinpa sieltä sen saanut. Sielä pestään käsihuuhteella ennenkuin sinne mennään. Ja onhan vatsataudissa itämisaikakin ja sitä tosiaan on liikenteessä. Sattuuhan sitä.
En ymmärrä sellaisia ihmisiä, jotka ei missään käy, eikä lapsille järjestetä mitään kivaa.

Yhteistyössä