Pakko purkaa kun on urpo ystävä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaargh

Vieras
Siis on ihan jatkuvasti ilkeä ja vittumainen, ollut jo n. 7 vuotta. Nyt en ole enää vuoteen pitänyt mitään yhteyttä sen suuremmin.

En kertonut raskaudestani ja nyt sitten kun nähtiin. Oli oikein, että ei edes huomannut jne. Kun asia tuli puheeksi, selitti miten tietää paljon läskejä joissa raskaus ei näy. Olen painoltani normaali, urheilen ja vatsa on normisti litteä. Ja nyt vatsa näkyy selvästi, enkä ole muuten mitenkään lihonut.
Moni huomasi jo ekoista alavatsanturvotuksista raskauden.

Hänellä on itsellään kestokaljamaha, eli jatkuvasti läski roikkuva maha. Mun olisi niin tehny mieli sanoa, että susta ei raskautta moni huomannu edes rv. 30. Ja moni luuli taas olevan raskaana, ennen kuin oli saanut ensimmäistäkään.
Mutta olin hiljaa. En jaksa vajota samalle tasolle.

Mutta mikä siinä on, että kaikessa pitää satuttaa ja olla ilkeä.

Kiitos, oli vaan pakko saada purkaa. :(

Niin, tajusin sen vuosi sitten ja annoin olla.
Olemme pakollisissa tekemisissä muutamasta syystä.
Silti jatkuvasti tollaista paskaa. Tulee paha mieli, vaikkei pitäis kun tiedän millainen urpo on. Mut tiedän, että puhuu paskaa ympäriinsä niin sekin vituttaa.

Pitäiskö vaan laukasta päin naamaa kaikki.

Ehkä ei takoittanut olla ilkeä, ei vain osannut ilmaista asiaa oikein. Ehkä ajatteli että olet vain lihonut ja olet nyt lihava. Olen joskus kysynyt eräältä ihmiseltä odottaako , kun vatsa oli odotusvatsan näköinen. Ja ei ollut raskaana.. varmasti loukkasin ihmistä =( .. enää en kysy.

[QUOTE="vieras";26428172]No siis missä kohtaa hän sinua sanoi lihavaksi?[/QUOTE]

aaargh
Pakko purkaa kun on urpo ystävä.

Siis on ihan jatkuvasti ilkeä ja vittumainen, ollut jo n. 7 vuotta. Nyt en ole enää vuoteen pitänyt mitään yhteyttä sen suuremmin.

En kertonut raskaudestani ja nyt sitten kun nähtiin. Oli oikein, että ei edes huomannut jne....->Kun asia tuli puheeksi, selitti miten tietää paljon läskejä joissa raskaus ei näy.... <-

No mulla on viikkoja 30 ja maha on täysin selvä raskausmaha elili ei ole mitään jossitteluja sen suhteen.

Enkä ole muuten levinnyt, vaan kiinteä selvä pötsi tuossa edessä heiluu.

Jälkiviisaana, olisi kannattanut vain tokaista, että "ai minäkö olen sinun mielestäsi läski". Siihan hän olisi joutunut vastaamaan suoraan, rehellisen mielipiteensä. Ja kun itse ja muut tuttusi tietävät sinun olevan hoikka, niin mitä väliä, jos joku hullu pitää sinua läskinä.

Jälkiviisaana, olisi kannattanut vain tokaista, että "ai minäkö olen sinun mielestäsi läski". Siihan hän olisi joutunut vastaamaan suoraan, rehellisen mielipiteensä. Ja kun itse ja muut tuttusi tietävät sinun olevan hoikka, niin mitä väliä, jos joku hullu pitää sinua läskinä.

Tiedän, mutta tuntuu että kiehuu. Sitten on nyt naureskellut, että ei huomannut kun oon niin läski.
AAAARGGGh. Tuntuu jotenkin niin urpolta touhulta.

Mutta juu, ehkä parempi että pidän viileän linjan ja mitään en raskaudesta hänelle sano. Mikä urpo.

Sen verran vastasin viestissä, että vaikka on kolmas raskaus kyseessä hyvät ja treenatut vatsalihakset auttavat vatsaa pysymään kiinteänä. Hänellä kun tosiaan jo ennen esikoista moni luuli että synnyttää pian. Sitten kun odotti, moni huomasi vasta viimeisillään ja itse luuli että kaikki näkivät.

Mutta joo, toivottavasti lukisi tän. (hyi mua)

[QUOTE="joku";26428854]Ei kannata lähteä samalle linjalle. Pidä vaan oma kohtelias linjasi, niin säilyy itsekunnioitus.[/QUOTE]

Niinpä. Tuntuu vaan pahalta kun puhuu musta tuntemattomille paskaa. :( Tosin, mitäpä sillä on väliä.

[QUOTE="aloittaja";26428920]Tiedän, mutta tuntuu että kiehuu. Sitten on nyt naureskellut, että ei huomannut kun oon niin läski.
AAAARGGGh. Tuntuu jotenkin niin urpolta touhulta.

Mutta juu, ehkä parempi että pidän viileän linjan ja mitään en raskaudesta hänelle sano. Mikä urpo.

Sen verran vastasin viestissä, että vaikka on kolmas raskaus kyseessä hyvät ja treenatut vatsalihakset auttavat vatsaa pysymään kiinteänä. Hänellä kun tosiaan jo ennen esikoista moni luuli että synnyttää pian. Sitten kun odotti, moni huomasi vasta viimeisillään ja itse luuli että kaikki näkivät.

Mutta joo, toivottavasti lukisi tän. (hyi mua)[/QUOTE]

Lähetti siis illalla vielä viestiä vielä erikseen, miten hän ei todellakaan huomannut vaikka yleensä kolmannet näkyy paremmin jne..
Ja siihen vastasin tuon.

Siis kaverihan tarkoitti sanomisillaan, ettei hän voinut tietää, oletko raskaana vai läski. Jos olisitkin lihonut läskiksi etkä olisi ollut raskaana, niin sitten vasta olisi ollut noloa, jos hän olisi alkanut onnittelemaan vauvasta. Minäkään en koskaam sano mitä, jos jonkun vatsa pömpöttää, koska harvemmin raskaus on kyseessä. Ei tarvitse olla edes ylipainoinen, kun vatsan turvotukset näkyvät ikävästi.

Ehkä kaverisi on ikävä ihminen tai sitten ei, mutta kirjoituksen perusteella saatatte olla molemmat hyvinkin samanlaisia.

Yhteistyössä