Miten toimit lentokoneeseen mennessäsi turvatarkastuksessa? Ei mulla oo pommia, se on vaan pultti tississä joka piippaa. Klitorisläväriä en uskalla edes ko. tilanteessa miettiä...
Viimeksi muokattu:
Mä luulin, että terveydenhoitoalalla naamalävistykset on kielletty. Ei sitten ole käynyt mielessä, että ne on turvallisuusriksi (sulle ittelles)?Ammattini on ensihoitaja.
On jos ne on tuoreita......Mä luulin, että terveydenhoitoalalla naamalävistykset on kielletty. Ei sitten ole käynyt mielessä, että ne on turvallisuusriksi (sulle ittelles)?
No, moni sairaala kieltää naamalävistykset, oli tuoreita tai ei.On jos ne on tuoreita......
Koska pidän niistä. Ei ole. En kuvittele olevani spesiaaliMiksi olet halunnut lävistyksiä? Onko takana joku ideologia vai kuvitteletko vain olevasi jotenkin spesiaali/hyvännäköinen?
Lihakeittoa?No kerro vaikka mitä tekisin huomenna ruoaksi?
Ja millainen oli sun ensimmäinen tatuointi?
Sori meni ohi... Eka kuva... Öö. Se oli sydän ranteessa.Lihakeittoa?
Ok. Mulla ei tuosta kokemusta joten en osaa sanoa.No, moni sairaala kieltää naamalävistykset, oli tuoreita tai ei.
No voi morjens.Ketä kiinnostaa sun tautuointis tai lävistykses, ellei ne oo jotain tyyliin "neekerit vittuun"- teksti rintakehässä?
Miksi pitää tehdä numero, olet kuitenkin 31 ja vielä nuori, jos olisit vaikka kauttaaltaan tatuoitu 70v- mummo niin voisi olla kummastelemista. Tai jotain kysyttävää.
Nykyään on niin paljon uniikimpaa jos EI ole tatuointeja.