Pakko.... Olen tatuoitu ja lävistetty perheenäiti. Kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Omg
  • Ensimmäinen viesti
Omg
:D

Täällä kun saa lukea mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin, kiinnostaa. Olen 31v, lapseni 12 ja 9v. Lasten isän kanssa yhdessä kohta 14v. Miehelläni ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Ymmärtää ne minulla, mutta itselleen ei halua moisia. Ja joskus unohtaa minulla niitä olevan ja puhuu läpiä päähänsä, kuten hän ei vaan "tajuu kuinka joku pilaa ihonsa musteella" jne.... Kai nuo kuvat on niin osa minua ettei oikein enää näe asiaa.. :D

Omg
[QUOTE="reija ensimmäinen";26225092]Luuletko olevasi tatuoituna ja lävistettynä äitinä niin spesiaali, että kellään olisi sinulta mitään kysyttävää?[/QUOTE]

En todellakaan, mutta täällä on kovin mielipiteitä. Minua kiinnosti mitä minusta ajatellaan noiden perusteella. Mutta eipä näköjään mitään kunnes tulee peruspirkko joka sanoo jotain tatuoinneista taikka lävistyksistä, taikka laitetaan ketjua tatskoista niin johan löytyy mielipiteitä... ;)

Omg
Alkuperäinen kirjoittaja eh myös;26225115:
Itse myös perheenäiti lapset 5v ja 3v ja olen tatuoitu ja lävistetty ensihoitaja myöskin ammatiltani :) Miten onko sulle tullu paljon palautetta töissä ulkomuodostasi? :eek:
Yllättävän vähän, koska kuvani on aika piilossa kun olen duunivaatteissa, kaulassa näkyy vähän ja kädessä. Joskus kun on pitänyt raahaa jotakuta oikein kunnolla niin on hihat noussut ja kuvat näkyneet mutta tilanteet olleet sitä luokkaa ettei potilas/asiakas näe taikka tajua. Kommentiti joita sitten kuitenkin olen nähnyt on olleet 90% positiivisia.

Itselläni ei ole tatuointeja mutta miehellä on useita, hän on kiinnostunut tatuoinneista ja tatuoimisesta yleensäkin jne.

Itse en tatuointeja ymmärrä (ok, joku pieni kuva jolla on oikea merkitys olisi vielä ok) ja voin sen miehelle sanoakin enkä katso puhuvani läpiä päähäni. :D

7thHeaven
Ketä kiinnostaa sun tautuointis tai lävistykses, ellei ne oo jotain tyyliin "neekerit vittuun"- teksti rintakehässä?
Miksi pitää tehdä numero, olet kuitenkin 31 ja vielä nuori, jos olisit vaikka kauttaaltaan tatuoitu 70v- mummo niin voisi olla kummastelemista. Tai jotain kysyttävää.
Nykyään on niin paljon uniikimpaa jos EI ole tatuointeja.

Omg
Itselläni ei ole tatuointeja mutta miehellä on useita, hän on kiinnostunut tatuoinneista ja tatuoimisesta yleensäkin jne.

Itse en tatuointeja ymmärrä (ok, joku pieni kuva jolla on oikea merkitys olisi vielä ok) ja voin sen miehelle sanoakin enkä katso puhuvani läpiä päähäni. :D
Juu en mä tarkoittanut sitä ihan noin.... Tarkoitin että jos jokin asia on kovin tärkeä kmppanille niin sitä ei aleta ns dissaamaan. Kuten mieheni joskus tekee, siis se ihan alkaa haukkumaan tatskoja kunnes muistaa et ai prkl, vaimoni on aikas täynnä kuvia... :D nooooh, se on sellaista ettei välttämättä moni muu tajuaisi taikka hyväksyisi.

Omg
Ketä kiinnostaa sun tautuointis tai lävistykses, ellei ne oo jotain tyyliin "neekerit vittuun"- teksti rintakehässä?
Miksi pitää tehdä numero, olet kuitenkin 31 ja vielä nuori, jos olisit vaikka kauttaaltaan tatuoitu 70v- mummo niin voisi olla kummastelemista. Tai jotain kysyttävää.
Nykyään on niin paljon uniikimpaa jos EI ole tatuointeja.
Niin......

Juu en mä tarkoittanut sitä ihan noin.... Tarkoitin että jos jokin asia on kovin tärkeä kmppanille niin sitä ei aleta ns dissaamaan. Kuten mieheni joskus tekee, siis se ihan alkaa haukkumaan tatskoja kunnes muistaa et ai prkl, vaimoni on aikas täynnä kuvia... :D nooooh, se on sellaista ettei välttämättä moni muu tajuaisi taikka hyväksyisi.

Meillä on molemmilla jotain tapoja ja mielenkiinnonkohteita joita toinen ei ymmärrä eikä oletetakaan ymmärtävän. Ei nyt tietenkään olla jatkuvasti piikittelemässä tai mollaamassa mutta asioista puhuttaessa voidaan myös sanoa omat mielipiteemme suoraan.

"vieras"
Mun on pakko myöntää että mä luin tämän aloituksen 4 kertaa, enkä edelleenkään ymmärrä aloituksen pointtia! Kysymys kuuluu: Olenko tyhmä kun en ymmärrä?

P.S. Minäkin olen tatuoitu ja lävistetty äiti, miehelläni ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä, olemme olleet 10 vuotta yhdessä.

Yhteistyössä