Pakko.... Olen tatuoitu ja lävistetty perheenäiti. Kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Omg
  • Ensimmäinen viesti
"Kifa"
Itse työskentelen terveydenhuollossa ts. näen paljon ihmisiä puolipukeissa/alasti ja kyllä tatskat ja lävärit on nykyään niin massaa etten oikein edes hahmota tämän aloituksen pointtia. Varsinkin jos on nuori äiti melko matalasta sosiaaliluokasta niin olen suorastaan yllättynyt jos ei ole mitään kohtaa rei´itetty tai väritetty.

Omg
Kiva kuulla ettei tatskat ja lävärit ole enää niin omg. :) mutta tässä ketjussa taisikin vastaa ne joille se ok. Kun joitain muita ketjuja on lukenut niin kamalaa jos jollain on edes yksi pieni kuva.

Omg
[QUOTE="joku";26226104]Toivotteko vielä lisää lapsia?

Mikä miehesi on ammatiltaan?

Onko teillä lemmikkieläimiä?

Värjäätkö hiuksiasi?[/QUOTE]

Emme toivo lisää lapsia.

Mieheni on yrittäjä.

Värjään.

Meilläon paljon lemmikkejä.

"Hmm"
Itselläni ei ole tatuointeja ja lävistyksiäkin löytyy vain yksi, joka sekÄän ei ole ns lävistys.
Näin aivan törkeen makeen äidin yks päivä uimassa, siis tatuoidun about kolmekymppisen naisen lastensa kanssa. Oli erittäin paljon tatuointeja ja ne oli tosi hienosti tehty ja menivät tosi makeesti kaikki yhteen. Ja täytyy sanoa, että olin kyll vähällä käydä sanomassa sen hänelle. En ole itsekään ulkomuodoltani mikään perustallaaja, eli saan kyllä katseita ja varmasti myös ihmettelyjäkin, mutta tämä nainen oli jotain todella erilaista -hienolla tavalla! Ja minusta oli tosi siistiä ettei hänellä kuitenkaan ollut ilmeisesti lävistyksiä tms vaan tosiaan oli vain ne tatskat.
Sorke oli pakko avautua, koska siis harvoin näkee niin hyvällä maulla ja ihmiseen sopivia tatskoja. Jos saisin samanlaisia niin ottaisin itsekin, siis tyylillisesti oli ihan täydellisiä. Juu, ei mulla muuta.

huuhhuh
Ketä kiinnostaa sun tautuointis tai lävistykses, ellei ne oo jotain tyyliin "neekerit vittuun"- teksti rintakehässä?
Miksi pitää tehdä numero, olet kuitenkin 31 ja vielä nuori, jos olisit vaikka kauttaaltaan tatuoitu 70v- mummo niin voisi olla kummastelemista. Tai jotain kysyttävää.
Nykyään on niin paljon uniikimpaa jos EI ole tatuointeja.
No voi morjens.
Ketä kiinnostaa sun kommenttis? Oliko ihan pakko avata ketju jos jo otsikko ärsyttää.
Täällä on joku miljoona tämmöstä kysy multa -ketjua, nii miks pitää tähän takertua?

Omg
[QUOTE="Hmm";26226937]Itselläni ei ole tatuointeja ja lävistyksiäkin löytyy vain yksi, joka sekÄän ei ole ns lävistys.
Näin aivan törkeen makeen äidin yks päivä uimassa, siis tatuoidun about kolmekymppisen naisen lastensa kanssa. Oli erittäin paljon tatuointeja ja ne oli tosi hienosti tehty ja menivät tosi makeesti kaikki yhteen. Ja täytyy sanoa, että olin kyll vähällä käydä sanomassa sen hänelle. En ole itsekään ulkomuodoltani mikään perustallaaja, eli saan kyllä katseita ja varmasti myös ihmettelyjäkin, mutta tämä nainen oli jotain todella erilaista -hienolla tavalla! Ja minusta oli tosi siistiä ettei hänellä kuitenkaan ollut ilmeisesti lävistyksiä tms vaan tosiaan oli vain ne tatskat.
Sorke oli pakko avautua, koska siis harvoin näkee niin hyvällä maulla ja ihmiseen sopivia tatskoja. Jos saisin samanlaisia niin ottaisin itsekin, siis tyylillisesti oli ihan täydellisiä. Juu, ei mulla muuta.[/QUOTE]

Mua alkoi kiinnostaa kys ihmisen kuvat?

Yhteistyössä