Pakko ois vissiin varata aika gynelle heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmhh

Vieras
mutta menkat on vissiin tuloillaan.. Olleet tuloillaan jo kohta viikon. Voiko gynelle mennä menkkojen/tuhrun aikana? Haluaisin vähän selvyyttä mun kiertoon ja terveydentilaan yleensäkin. Imetän vielä päiväsaikaan 11kk ikäistä vauvaani,menkat alkoi 3kk sektiosta. Raskaaksi tulo oli tosi vaikeaa ja tuhrua ollut aina,niin kauan kuin muistan. Nyt sitten pelko rintasyövästä on aika helvetillinen. Vasenta rintaa pistelee ja vihloo toisinaan,on ollut näin jo ainakin 3-5kk. En vaan koskaan ole pistänyt merkille että onko se ollut aina ennen menkkoja...Pelottaa ihan perkeleesti!! Kuolenko hiljaa pois ja pieni tyttöni jää ilman äitiä :'( Nyt en kyllä haluais ootella että menkat loppuu,kun eivät ole edes vielä kunnolla alkaneetkaan :(

pitää vielä lisätä että ennen raskaaksi tuloa mulla oli tämä vasen rinta ns. menkkatissi :D Siihen ilmaantui kipeä kohta,ei patti,aina viikkoa ennen menkkoja,josta aina tiesin ettei tärppi käynyt. Kunnes sitten kävi,eikä menkkatissiä tullut. Eli äkkiseltään vois tämä vihlominen olla tuo sama vanha vaiva,joka vissiin liittyy hormoneihin..? Toki pitää kyllä käydä lekurissakin. Äääääh,kun mua pelottaa.

Syövät harvemmin oireilevat ainakaan alkuvaiheessa kipuiluna. Älä pelkää! Ja jotta saisit asian pois mieltäsi painamasta, suosittelisin minäkin varaamaan aikaa mammografiaan. :)

Mulla oli joskus patteja vasemmassa rinnassa. Varasin ajan yksityiseltä ja se laittoi mulle lähetteen rintojen ultraukseen. Soita lääkärille ja puhu huolistasi!

Yhteistyössä