Pakko ois lähteä lähteä täältä kämpästä ulos, masennus iskee!

juhannustaika

Jäsen
29.11.2009
177
0
16
Kaks päivää nyt kökkinyt kaksin lapsen kanssa täällä kotona. Siis ei lapsen kanssa kaksin olo mitenkään kurjaa ole, mutta paha mieli kun ei voitu yhdessä olla perheen kanssa.

Joo ja selvästi masennus nostaa taas pitkästä aikaa päätään. Ei hyvä ollenkaan. Mikään ei kiinnosta ja tekis mieli vaan nukkua. Ja itkuinen olo melkein koko ajan. Kaikki tuntuu taas kovin toivottamalta.

Ois pakko tänään liikkua ulos täältä, jospa vaikka äitille menis kyläilemään. Jos ihme tapahtuis ja vähän piristyis.

Se on kyllä ihan totta että helposti alkaa seinät kaatumaan jos vaan kökkii lasten kanssa kotona, hyvä että tiedostat asian itse. Ja ihmisten ilmoille meneminen monesti helpottaa.

joo ja masennus on aika salakavala sairaus. sen kanssa kun olen elänyt piiiitkään. kun se alkaa viemään niin on todella vaikea saada itseänsä mihinkään liikkeelle tai ajatella mistään positiivisesti.
ja negatiiviset ajatukset sitten ruokkii sitä ja kierre on taas valmis.

Joo, ainoa asia mitä Joululta toivoin oli se yhdessä olo.. No, oikeastaan kaikki on mennyt pieleen.. Mies tyttärensä kanssa ollut äidillään kaks päivää, vaikka tarkoitus oli olla yhdessä koko perhe. Kaks päivää olen odotellut, että nähdään ja eilenkin piti yhdessä mennä äidilleni, mutta taasen meni pieleen.

Ja masennus nostaa päätään jo varmaan siksi, että sain sen tiedon aivolisäkkeen kasvaimesta ja ollut yksin asian kanssa. Ja kun on vuosien masennustausta niin helposti lähtee viemään uudestaan. Onneksi jo tunnistaa suht ajoissa merkit.

Yhteistyössä