Pakko laittaa vastaisku tuohon 1800e sormukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ja hyvin on toiminut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos alesta löytää mieleisen kihla- ja/tai vihkisormuksen, niin sehän on aivan loistava juttu! :D Ei mielestäni yhtään vähennä sormuksen arvoa, maksettu hinta kun ei ole se pääasia kuitenkaan.

Alekin on suhteellista.Mulla oli täyshintanen mutta silti halvempi kun suurin osa alessa olevista.Ja itseasiassa vihkisormus oli halvempi kun kihlasormukset :)
Hassu aihe sillä ei oo kukaan tullu udelleeksi sormusten hintaa.
Pääasia kai on että sormus mielyttää kantajansa silmää ja kukkaroa.

[QUOTE="vieras";23340285]Jos alesta löytää mieleisen kihla- ja/tai vihkisormuksen, niin sehän on aivan loistava juttu! :D Ei mielestäni yhtään vähennä sormuksen arvoa, maksettu hinta kun ei ole se pääasia kuitenkaan.[/QUOTE]

Näimpä..

[QUOTE="aku";23340293]Alekin on suhteellista.Mulla oli täyshintanen mutta silti halvempi kun suurin osa alessa olevista.Ja itseasiassa vihkisormus oli halvempi kun kihlasormukset :)
Hassu aihe sillä ei oo kukaan tullu udelleeksi sormusten hintaa.
Pääasia kai on että sormus mielyttää kantajansa silmää ja kukkaroa.[/QUOTE]

Viimeiset kaksi lausetta totta. Mutta ajattelimpa kokeillä kuinka tämmöinne kommentti ottaa tuulta alleen. Ja siis mua ei pätkääkään kiinnosta kenenkään sormusten hinta.

mullapa onkin ihana ja täydellinen sormus.. ja se on hopeaa, ja siinä on musta timantti ja maksoi 170€ eli kaikilla mittapuilla ilmeisen halpa sormus :D
kihlasormus myös hopeaa ja maksoi 70€ :)
se hinta ei merkkaa mitään, vaan se että onko se mieluinen

Ööh, nyt tuli ekana mieleen että mitä nyt pitää ajatella? Ei kai kukaan ole niin hölmö että täyttä hintaa maksaa eli kyllä minäkin sormukseni alella ostin vaikkei varsinaisessa alessa ollutkaan :D

Mä oon varmaan sen verran maallinen että mitä halvempi ja yksinkertaisempi sormus sen parempi. En varmaan pystyisi edes pitämään sormusta sormessa, vaan se olisi kaulassa...

[QUOTE="Neith";23340329]mullapa onkin ihana ja täydellinen sormus.. ja se on hopeaa, ja siinä on musta timantti ja maksoi 170€ eli kaikilla mittapuilla ilmeisen halpa sormus :D
kihlasormus myös hopeaa ja maksoi 70€ :)
se hinta ei merkkaa mitään, vaan se että onko se mieluinen[/QUOTE]

Just, ei taida kyllä saada timanttia tuolla hinnalla... oiskohan se zirkoni ;)

mulla 170e maksanu paksu valkokultainen sormus, ei mitään pirun timantteja tms. Mies pakotti jonkun valkkaamaan, vaikken sormusta halunnut- kun en tykkää koruista. Ja niin, toikin oli vielä alennuksessa :D

Mä en pidä sormusta ollenkaan, vaikka olen naimisissa. Jonkinlaisen aikoinani sain valita, mutta ei mahdu enää edes sormeen. Ei ollut kallis ei. En pidä sormusta tavan vuoksi, että pitää olla sormukset, silloin tällöin pistän jotain omia ostamiani sormuksia sormeen.

Yhteistyössä