Kuinka rihkamaa vihkisormus voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "morsio"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"morsio"

Vieras
Tiedän ettei mitään oikeita sääntöjä tuohon ole, mutta meneekö omasta mielestänne jossain raja jolloin sormus on liian halpa tai epäperinteinen vihkisormukseksi?

Olemme tosi vähävaraisia ja omasta mielestäni silloin yli 100 euroa sormukseen on sulaa hulluutta... En edes oikein pidä koruja, perinteisiä varsinkaan, vain puisia korviksia ja satunnaisesti puisia kaulakoruja. Katselin Kalevala-sormuksia, joista eniten silmää miellyttävät isot, ei niin perinteiset vihkisormukset, kuten Lumikukka ja Uskelan sormus, jotka hopeisena ovat 60 euron paikkeilla. Mitä mieltä ihmiset ovat tälläisistä vihkisormuksina?

[QUOTE="Nimetön";29987288]Eihän vihkisormusta ole pakko hankkia lainkaan.[/QUOTE]

Ei, mutta jostain syystä kumminkin tämän haluaisin. :) Olisi ainakin jotain perinteistä, häät kun muuten tulevat varmaan jäämään vain maistraattivisiitiksi keskenämme ja "juhlat" n. 10 lähimmän ihmisen tapaamiseksi.

Vihkisormus saa olla sellainen, mistä itse kantaja tykkää. :)

Jos nyt ihan mieltymyksieni mukaan menisin niin hakisin varmaan torilta vitosella nätin puusormuksen, mutta se nyt sitten ei kestävyydenkään kannalta taida olla paras vaihtoehto :D Mutta kiitoksia vastauksista, voimme varmaan hyvillä mielillä hopeiset Kalevala-sormukset hakea :)

mulla on halpa kulta sormus,jossa oli kolme zirkoniaa,kaikki luuli niitä timanteiksi :D Kun saatiin sitten ne kolme lasta vaihdettiin niihin arvokkaammat kivet,jokaisesta lapsesta yhden,tytöistä punaiset ja keskelle sininen pojasta.sormusta voi myös vahvistaa myöhemin jos tuntuu siltä.

Meillä kolme sormusta (halusin vaihtaa myös kihlasormuksen, jostain syystä otin sen aikoinaan kultaisena, vaikken kultakoruista tykkää... :D ) maksoi yhteensä 75e. Eli miehelle perus hopearinkula, mulle erikoisempi hopeinen kihlasormus ja vihkisormukseksi hopeinen jossa on paljon zirkoneita. Sattui olemaan tarjous että kun osti kaksi sormusta, halvimman sai ilmaiseksi :D

Kihlat maksoi yhteensä kaiverruksineen 24€ :D vihki tais olla 26€ jos en ihan väärin muista.. Miehelle tulikin kalliimpi vihki kun oli suunnitelmana vaihtaa se kihlan tilalle, mutta olikin liian iso ja nyt oon hukannu sen :ashamed: se oli muistaakseni 78€ ja mietin pitkään sen hankkimista.

Yhteistyössä