J
jaiks
Vieras
Siis tänään kaupassa -RUOKAKAUPASSA! Oli yks nainen. Se oli äiti, kolme lasta alle kouluikäisiä. Niin sillä äidillä oli (voitteko kuvitella!!) :
-Puhtaat hiukset
-Puhtaat vaatteet
-Jopa lapsilla puhtaat vaatteet
-Kihla- ja vihkisormus
-Ei tuijotellu muiden kärryihin (täh siis ei se sit varmaan ollukkaa äiti....)
-Siisti meikki
Näin monta huomioo tein. Olen oppinut nopeaksi tämän palstan perusteella. Ainoa mitä en ole oppinut: Kaikki ihmiset kaupoilla on ihan normaalinnäköisiä. Aina jaksan ihmetella, kuka niistä muka jaksaa täällä palstalla jauhaa!
Ja näinpä yks päivä niin lihavan naisen että se kulki kaupassa mopolla avustaja vierellään.
Enkä silti tehnyt siitä avausta täällä.
Ja mahduin silti itse kulkemaan, pystyin jopa tekemään omat ostokseni tämän näyn jälkeen. En edes katsonut mitä hänen korissaan oli.
Kiitos
-Puhtaat hiukset
-Puhtaat vaatteet
-Jopa lapsilla puhtaat vaatteet
-Kihla- ja vihkisormus
-Ei tuijotellu muiden kärryihin (täh siis ei se sit varmaan ollukkaa äiti....)
-Siisti meikki
Näin monta huomioo tein. Olen oppinut nopeaksi tämän palstan perusteella. Ainoa mitä en ole oppinut: Kaikki ihmiset kaupoilla on ihan normaalinnäköisiä. Aina jaksan ihmetella, kuka niistä muka jaksaa täällä palstalla jauhaa!
Ja näinpä yks päivä niin lihavan naisen että se kulki kaupassa mopolla avustaja vierellään.
Enkä silti tehnyt siitä avausta täällä.
Ja mahduin silti itse kulkemaan, pystyin jopa tekemään omat ostokseni tämän näyn jälkeen. En edes katsonut mitä hänen korissaan oli.
Kiitos