Kauppa voisi käydä vähän paremmin,jos panostettais niihin kuviin ja vaikka silitettäisiin niitä vaatteita
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=86286810
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=86286810
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja djuu:Entäs sitten ne kohteet, joissa ei ole kuvaa ollenkaan. Vain teksti "halutessa kuvia saa sähköpostiin, valitettavasti en osaa tähän lisätä."
HEI HALOOO?!? Miksi ihmiset ei viitsi nähdä vaivaa että opettelisivat ne kuvat sinne laittamaan. Mä en ainakaan jaksa erikseen lähettää sähköpostia, kysymystä tai viestiä että saisinko kuvia plaa plaa.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:no ei siellä kaupaks mee vaikka olis silitettykkin ja halvalla.jotain bamsee kaikki metsästävät eikä nomivaate kelpaa...
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:Kyllä ostajat on onneksi sen verta valveutuneita ettei kukaan tollasta skeidaa osta.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja djuu:Entäs sitten ne kohteet, joissa ei ole kuvaa ollenkaan. Vain teksti "halutessa kuvia saa sähköpostiin, valitettavasti en osaa tähän lisätä."
HEI HALOOO?!? Miksi ihmiset ei viitsi nähdä vaivaa että opettelisivat ne kuvat sinne laittamaan. Mä en ainakaan jaksa erikseen lähettää sähköpostia, kysymystä tai viestiä että saisinko kuvia plaa plaa.
En minäkään ja mä vasta opin laittaa sinne isoja kuvia,kiitos siitä neuvoneelle :flower:
Nyt pääsen tekee knaamet :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja djuu:Entäs sitten ne kohteet, joissa ei ole kuvaa ollenkaan. Vain teksti "halutessa kuvia saa sähköpostiin, valitettavasti en osaa tähän lisätä."
En minäkään ja mä vasta opin laittaa sinne isoja kuvia,kiitos siitä neuvoneelle :flower:
Nyt pääsen tekee knaamet :xmas:
Missäs muuten Knaame luuraa,ei ole hetkeen tainnut myydä mitään. Kumma miten sen hinnat nousevat aina taivaisiin vaikka toki ovatkin söpöjä vaatteita mut silti.