Pakko kertoa:D

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Olen tavanut vanhoja tuttuja eilen ja kaikki niin kuin voi sano tietävät minusta jotai ja myös yks luule että meille tulee ero,toinen luule että myymme talo pois,tappelemme joka päivää miehen kaa,jotkut että olen raskaana taas ajattelee, myös jopa mun kauppa osoitetta ne tietä :o siis huoh, mutta en tajua mistä ne siitä kaikki keksi ja miks pitää paska myös levitä,ei se kyllä vielä kaikki,mut mä en vaan muista ihan kaikki mitä minulle kerrottin :headwall: :D

No aika tarkoin olet netissä itsestäsi kertonut. EI tarvi olla kummoinen sherlock, jotta osaa yhdistää sinut johonkin tiettyyn henkilöön. =)

Suosittelisin sinua vähän miettimään ennen kuin kerrot täällä ihan KAIKEn! Tämä vaan ystävällinen neuvo, olet ihana ihminen! :heart:

No niinpä, sun elämäs on tältä palstalta täysin luettavissa joten ei ihme. Ja ite laulat kaiken, kun et isoa kitaas osaa kiinnikään pitää huomionkaipuussas.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Varmaan palstalaisia?

Ei ne ole palstalasia,ei heillä ees lapsia ole

mutt,onneks ne vaan tuttuja ja x-kavereita,kun pakko sanoa ei ne ole parhammasta päästä,vaan paska levittäjät ja nauravat selän takana,vain hauska voi pitää heijän kaa,mutta ystävyys jo meni kauan sitten,nuorena ja tyhmänä olin ystävä heijän kaa

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No emmä ainakaan lähtis bilettään ihmisten kans, jotka puhuu musta paskaa selän takana.

Mä oikeastaan lähtenyt mun työpaikasta tyttöjen kaa,mutta tavanut heitä ja ne liityivät istumaan meijän kaa,en mä kenelle voi sano mee pois,jos haluavat biilettä meijän kaa sit ok,muttta ei muuta sellaisten ihmisten kaa tulee

Savanna: olet tosiaan kertonut tällä palstalla lähes kaiken elämästäsi ja tätä palstaa lukee mttkin kuin naiset joilla on lapsia... ei ole mikään ihme jos tietävät noita asioita sinusta kun minäkin, ventovieras, tiedän sinusta PALJON.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mutta oli sekin kiva kuulla,mitä ihmiset ajattelee :D sekä ihmetelen kun mä en tiedä kenestä mitään,mutta minusta kaikki tietä jotai

Sä et tiedä kenestäkään mitään koska sua ei kiinnosta mikään muu kuin oma napasi ;) Helpottiko töissä ryyppääminen possunuha-ahdistukseesi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Savanna: olet tosiaan kertonut tällä palstalla lähes kaiken elämästäsi ja tätä palstaa lukee mttkin kuin naiset joilla on lapsia... ei ole mikään ihme jos tietävät noita asioita sinusta kun minäkin, ventovieras, tiedän sinusta PALJON.

Ei ne tietä toi palsta,mä olen hei ihan varma,koska ensiks ne on venäläisiä ja semmosia arghh,ettei heitä mitään oikein kiinosta ja jos ne oikesti minusta tietä jotain,niin mistä tollaista tulee,että meille ro tulee,talo myydään pois,mä olen raskaana ja juon nyt huoh,huoh,vaikka ei se totta ole

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mutta oli sekin kiva kuulla,mitä ihmiset ajattelee :D sekä ihmetelen kun mä en tiedä kenestä mitään,mutta minusta kaikki tietä jotai

Sä et tiedä kenestäkään mitään koska sua ei kiinnosta mikään muu kuin oma napasi ;) Helpottiko töissä ryyppääminen possunuha-ahdistukseesi?

ei mua todellakaan kiinosta jonkun muun elämää,pitää olla mun hyvää kaveri tai läheinen tai vain normaali henkilö että mua olisi kiinostunut ja ei ees heijän elämää kiinosta vaan jos on jotai mä olen aina valmis autamaan ja tukea aina voi

Yhteistyössä