Pakko kehua: 10v. aviossa, neljä lasta ja seksi hyvää!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kevättä rinnassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kevättä rinnassa

Vieras
Ihan vain vastapainona niille kaikille viesteille, joissa valitetaan miten toista ei haluta tai on pettämistä tms...Me olemme olleet nyt n.12 vuotta yhdessä, joista 10 vuotta avioliittoa. Ihanaa olla sitoutunut ja tuntea toinen hyvin ja kokea hellyyttä, mielihyvää ja nautintoa seksuaalisesti rakkaan ihmisen kanssa. Ei pettämisiä ja kolmansia osapuolia, vaan sitoutumista, uskollisuutta myötä- ja vastamäessä. Meillä harrastetaan seksiä 2-4 krt viikossa. Aina ei tarvitse itse päästä loppuun saakka, kunhan toiselle tarjoaa nautinnon :) :) Ihanaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevättä rinnassa:
Ihan vain vastapainona niille kaikille viesteille, joissa valitetaan miten toista ei haluta tai on pettämistä tms...Me olemme olleet nyt n.12 vuotta yhdessä, joista 10 vuotta avioliittoa. Ihanaa olla sitoutunut ja tuntea toinen hyvin ja kokea hellyyttä, mielihyvää ja nautintoa seksuaalisesti rakkaan ihmisen kanssa. Ei pettämisiä ja kolmansia osapuolia, vaan sitoutumista, uskollisuutta myötä- ja vastamäessä. Meillä harrastetaan seksiä 2-4 krt viikossa. Aina ei tarvitse itse päästä loppuun saakka, kunhan toiselle tarjoaa nautinnon :) :) Ihanaa!

:flower:
muuten samat sanat, paitsi meillä on 3 lasta, ja meillä molemmat pääsee loppuun saakka- aina :D
 
trolli...heh, heh, ei ollut tarkoitus alkaa täällä kilpailemaan...kiva kun pääsette molemmat loppuun saakka...Meillä minä en aina halua, koska aina ei ole itsellä "viritys" sellainen. Miehelleni loppuunpääseminen on tärkeämpää, joten suotakoon se hänelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
trolli...heh, heh, ei ollut tarkoitus alkaa täällä kilpailemaan...kiva kun pääsette molemmat loppuun saakka...Meillä minä en aina halua, koska aina ei ole itsellä "viritys" sellainen. Miehelleni loppuunpääseminen on tärkeämpää, joten suotakoon se hänelle.

eli toimit miehesi pussintyhjentäjänä? okei..

ei kilpailuja, mutta mun miehelle on kunnia-asia että molemmat saa. ei se edes haluais että menisin mukaan jos ei kiinnostaisi. ja se osaa virittää kuitenkin... :p

mutta kiva jos on kivaa. tätä palstaa kun lukee niin pitkät ja hyvät parisuhteet ovat harvinaisuus...
 
arvon leidit: kevättä rinnassa ja trolli.

Mten jos miehenne ei yhtäkkiä kykenekään seksiin tai mihinkään peitonheilutuksiin tai teille nautinnon tuottamisiin lainkaan?? ja tilanne vieläpä kestää niin kauan kunnen miehenne sanoo toisin, eli jopa monta vuotta joudutte olemaan ilman yhtikäs mitään kosketuksia mieheltänne?? Eikä mies suostu hakee apua, koska ei mielestään sitä löydä/saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
trolli...heh, heh, ei ollut tarkoitus alkaa täällä kilpailemaan...kiva kun pääsette molemmat loppuun saakka...Meillä minä en aina halua, koska aina ei ole itsellä "viritys" sellainen. Miehelleni loppuunpääseminen on tärkeämpää, joten suotakoon se hänelle.

eli toimit miehesi pussintyhjentäjänä? okei..

ei kilpailuja, mutta mun miehelle on kunnia-asia että molemmat saa. ei se edes haluais että menisin mukaan jos ei kiinnostaisi. ja se osaa virittää kuitenkin... :p

mutta kiva jos on kivaa. tätä palstaa kun lukee niin pitkät ja hyvät parisuhteet ovat harvinaisuus...

Pussintyhjentäjä :DD Mut mun mielestä reilu 10v ei ole vielä pitkä parisuhde :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Odotus:
arvon leidit: kevättä rinnassa ja trolli.

Mten jos miehenne ei yhtäkkiä kykenekään seksiin tai mihinkään peitonheilutuksiin tai teille nautinnon tuottamisiin lainkaan?? ja tilanne vieläpä kestää niin kauan kunnen miehenne sanoo toisin, eli jopa monta vuotta joudutte olemaan ilman yhtikäs mitään kosketuksia mieheltänne?? Eikä mies suostu hakee apua, koska ei mielestään sitä löydä/saa.

jos mies ei suostu hakemaan apua, niin selkeästi hän ei välitä tarpeeksi parisuhteestaan. sillon on ongelmia.. tuskin katselisin tuollaista, tosin tiedän että ukkoseni suostuisi kyllä lääkäriin..

ja on 10 vuotta melko pitkä parisuhde tällä palstalla. :xmas:
toki jos vertaa omien mummojen ja pappojen liittoihin niin sitten ei..
 
olemme olleet 21 vuotta yhdessä, 18 vuotiaana menin naimisiin ja siis naimisissa 18 vuotta, lapsia 3 ja vielä haaveilen yhdestä. Seksi on hyvää 1-2 kertaa viikossa, joskus useamminkin...riippuen fiiliksistä. Jos jostain syystä seksi ei onnistuisi ja olisi koitettu yhtä ja toista, en sen takia miestäni jättäisi, onnellinen elämä on niin paljon muutakin..tosin seksiäkin on hyvin monenlaista ja monentasoista. Kell onni on se onnen kätkekööt....Lauri Viidan runo erittäin osuva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ermes:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
trolli...heh, heh, ei ollut tarkoitus alkaa täällä kilpailemaan...kiva kun pääsette molemmat loppuun saakka...Meillä minä en aina halua, koska aina ei ole itsellä "viritys" sellainen. Miehelleni loppuunpääseminen on tärkeämpää, joten suotakoon se hänelle.

eli toimit miehesi pussintyhjentäjänä? okei..

ei kilpailuja, mutta mun miehelle on kunnia-asia että molemmat saa. ei se edes haluais että menisin mukaan jos ei kiinnostaisi. ja se osaa virittää kuitenkin... :p

mutta kiva jos on kivaa. tätä palstaa kun lukee niin pitkät ja hyvät parisuhteet ovat harvinaisuus...

Pussintyhjentäjä :DD Mut mun mielestä reilu 10v ei ole vielä pitkä parisuhde :D

Ei todellakaan pitkä vielä. Itse en tiennyt mitään erosta tuossa vaiheessa, elämä vain meni ja mieli alkoi vuosien päästä muuttua ja oli pakko erota. 20 vuotta oltiin avioliitossa.
 
Parisuhteen pituus riippuu paljon siitäkin, minkä ikäiset henkilöt ovat kyseessä. Esimerkiksi oma siskoni on ollut saman miehen kanssa 19-vuotiaasta lähtien ja sisko on nyt 33-vuotias, niin ehdottomasti tuo on pitkä parisuhde tuonikäiselle etenkin nykypäivänä.
 
Huvittavaa :D

Joku on onnellinen suhteessaan ja lauma hyökkää muistuttamaan siitä, että 10 v on vielä tosi lyhyt aika, ei se ole pitkä parisuhde/avioliitto vielä ensinnäkään....

On se silti paljon pidempi mitä monella nykypäivänä. Ja ennen kaikkea se, että on ollut 10 v naimisissa ja on onnellinen kaikin puolin, on todella hyvä alku! :)
 
Okei, mun mielestä tää on just tyypillistä palstaa. Toinen kertoo onnestaan, niin jotkut tulevat ketjuun vinkumaan, että ette te oo vielä olleet ees kauan yhdessä ja että erootte kumminkin, kuhan seuraavat 10 vuotta ovat kuluneet. Toivottavasti minusta ei koskaan tule noin katkeraa tai kyynistä tai mitään sellaista, josta tuo tarve toisten ilon latistamiseen sitten kumpuaakin.
 
Me olemme olleet yhdessä 21v.Elokuussa tulee avioliittoa 20v.5 lasta, kuudennen menetimme raskauden puolivälissä, valitettavasti.Mutta elämä jatkuu, emmekä unohda häntä ikinä.

Onnellisia olemme =)
 

Yhteistyössä