E
ei nauti äitiydestä
Vieras
Mulla on 3v poika ja 1v tyttö ja ne on molemmat tosi huono unisia. Poika valvoi kaikki yöt 2,5 vuotta ja nyt tyttö näyttää jatkavan samoilla linjoilla.
Minä joudun yksin valvomaan kaikki yöt ja käymään töissä.
Oon kokeillu vaikka mitä että tyttö nukkuis ja aikoinaan tein kaiken mahdollisen myös pojan aikana muttei mikään auttanu..
Kuinka te saatte teidän mukulat nukkuun koko yön?
Nyt tilanne on se että lapset nukkuu samas huonees ja vaikka tyttö heräis en mee sinne,siellä se saattaa huutaa tunnista viiteen tuntiin.
Onneksi poika ei herää.
Tämä on käynyt kolmen vuoden aikana niin hermon päälle että alan huutaan lapsille pienistäkin asioista. Töissä olen vastuussa toisen ihmisen hengestä ja luojalle kiitos vielä ei oo sattunu mitään vaikka välillä on töitä tehty alle 2h yöunilla.
Eikä lähipiirissä ole ketään joka voisi ottaa edes yhdeksi yöksi.
Minä joudun yksin valvomaan kaikki yöt ja käymään töissä.
Oon kokeillu vaikka mitä että tyttö nukkuis ja aikoinaan tein kaiken mahdollisen myös pojan aikana muttei mikään auttanu..
Kuinka te saatte teidän mukulat nukkuun koko yön?
Nyt tilanne on se että lapset nukkuu samas huonees ja vaikka tyttö heräis en mee sinne,siellä se saattaa huutaa tunnista viiteen tuntiin.
Onneksi poika ei herää.
Tämä on käynyt kolmen vuoden aikana niin hermon päälle että alan huutaan lapsille pienistäkin asioista. Töissä olen vastuussa toisen ihmisen hengestä ja luojalle kiitos vielä ei oo sattunu mitään vaikka välillä on töitä tehty alle 2h yöunilla.
Eikä lähipiirissä ole ketään joka voisi ottaa edes yhdeksi yöksi.