S
Salama McQueen
Vieras
Voi jee, nää on hyviä. :ashamed: Niin ja hei painonvartijat- 50 pistettä koko satsi!
Siis tuolla mun valkosuklaaversiolla, jos laitat marjoja vain, vähennä suklaan 10 p.
Äärimmäisen helpot muunneltavat muffarit
2 munaa
1 dl sokeria
1 dl (kevyt)kermaviiliä
1 dl sulatettua voita tai margariinia
2,5 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
1 tl vaniljasokeria
Sekoita munat ja sokeri, ei tarvitse vatkata. Lisaa kermaviili ja sulatettu voi. Lisää kuivat aineet ja makuaine (voi olla lähes mitä tahansa!) Sekoita taikina tasaiseksi. Jaa muffinivuokiin ja paista 200 asteessa n. 15 min. Itse tein tosin muffinssivuoalla hieman isompia muffinsseja, joten paistoin 175 asteessa n. 20-25 min.
Niin ja noita täyteaineita, mä laitoin 100 g valkosuklaata pieninä palasina ja desin vadelmia. Aivan mielettömän hyvää! Tiskiäkään ei tule kuin nimeksi kun ei tarvi vatkata...
Voit laittaa myös esim.
*1,5 desiä ananaspaloja ja 0.5 dl kookoshiutaleita
*1 dl pähkinärouhetta ja 1 dl suklaarouhetta
*2 dl mariannerouhetta
*2 dl mitä vaan marjoja
*1,5 dl suklaarouhetta (valkoista/tummaa/maitosukua) ja sitten lopuksi upotat taikinaan yhden Dumlekarkin
Äärimmäisen helpot muunneltavat muffarit
2 munaa
1 dl sokeria
1 dl (kevyt)kermaviiliä
1 dl sulatettua voita tai margariinia
2,5 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
1 tl vaniljasokeria
Sekoita munat ja sokeri, ei tarvitse vatkata. Lisaa kermaviili ja sulatettu voi. Lisää kuivat aineet ja makuaine (voi olla lähes mitä tahansa!) Sekoita taikina tasaiseksi. Jaa muffinivuokiin ja paista 200 asteessa n. 15 min. Itse tein tosin muffinssivuoalla hieman isompia muffinsseja, joten paistoin 175 asteessa n. 20-25 min.
Niin ja noita täyteaineita, mä laitoin 100 g valkosuklaata pieninä palasina ja desin vadelmia. Aivan mielettömän hyvää! Tiskiäkään ei tule kuin nimeksi kun ei tarvi vatkata...
Voit laittaa myös esim.
*1,5 desiä ananaspaloja ja 0.5 dl kookoshiutaleita
*1 dl pähkinärouhetta ja 1 dl suklaarouhetta
*2 dl mariannerouhetta
*2 dl mitä vaan marjoja
*1,5 dl suklaarouhetta (valkoista/tummaa/maitosukua) ja sitten lopuksi upotat taikinaan yhden Dumlekarkin