Pakko jakaa tää jumalainen muffinssiresepti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiiras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Suklaamuru";24281819]Ensimmäinen koe-erä uunista ulos. Ainakin näyttää hyvältä :D Odottelen vähän että jäähtyy ennen maistamista. Eka kerta ikinä kun teen muffinsseja.[/QUOTE]

Tulehan kertomaan maistettuasi millaisia tuli. Nappasin reseptin talteen ja leivon pojan kanssa viikonloppuna (tai siis minä leivon ja siivoan pojan sotkuja perässä :D)

Alkuperäinen kirjoittaja krääm;24281861:
Tulehan kertomaan maistettuasi millaisia tuli. Nappasin reseptin talteen ja leivon pojan kanssa viikonloppuna (tai siis minä leivon ja siivoan pojan sotkuja perässä :D)

Nyt on maistettu. Muffinssien rakenne on oikein kuohkea ja mehevä, mutta maku ehkä jotenkin "tasapaksu". Käytin suklaana tavallista tummaa taloussuklaata; ehkä olisi pitänyt käyttää vaikka valkoista suklaata tai jotain muuta suklaata tuomaan "vaihtelua". Ideoita saa esittää :)

Kuinka paljon muuten laitatte taikinaa vuokaan? Minä täytin vuoat lähes täyteen ja sitten mieheni tuli olan takaa neuvomaan että taikinaa pitää laittaa paljon vähemmän. Lusikoin taikinaa kaikista pois (lisäsin vuokia). Muffinssit nousivat nätisti, mutta ovat ehkä hiukan liian pieniä noihin minun isohkoihin Amerikan muffinssivuokiin. Ilmeisesti olisi kuitenkin voinut jättää taikinaa vähän enemmän?

Yhteistyössä