A
AikuinenM
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leena:Huomaamattani mieheni oli ottanut yöpöydän laatikosta lelumme, dildon.
Minua kammettiin pitkäkseen, en tahtonut luopua kalusta joten upotin hampaani varoen sen varteen ja laskeuduin makuulleni.Tiesin jotakuinkin että mieheni halusi 69 asentoon ja levitin reiteni jo valmiiksi.Kylmä dildo painui pillunhuulilleni ja sitä vedeltiin edes takaisin pitkin limasta ja kiimaneritteistä kiiltävää vakoani.
Hymyilin suuri kalu suussani, mikä ei aivan vaivatonta olekkaan =) tunsin sen kovenevan ja innostuin entisestään...minun ennestään herkkää klitoristani pyöriteltiin kielellä ja sormilla, kesti tovin ennenkuin se tottui ja saatoin nauttia jälleen täysillä.
Ynähdin kun dildo yhtäkkiä painui sisääni, se aivan lupsahti mennessään ja mieheni huokailut voimistuivat.Maistoin kiiman mieheni kalusta ja imin voimakkaasti jokaisen pisaran minkä se luovutti.
Minä työnsin lantiotani ottamaan vastaan jokaisen dildon työnnön ja nautin suunnattomasti...Oli vaikeaa keskittyä ottamaan suihin, kun itselläni orgasmi alkoi jälleen tehdä tuloaan, mieheni aisti sen ja hiljensi tahtiaan.
Ei sille voinut mitään, laukesin ja kouristelin kauttaltaan, tulvin yli äyräideni...minulla kun on tämä tapa, ejakuloida silloin kun oikein kovasti kiihotun.
Mieheni rakastaa tätä piirrettä minussa ja koettaa aina parastaan...nytkin hän oikein työnsi kasvonsa uumeniini, niin syvälle kuin suinkin ja minä...raukka koetin pitää mieleni hallinnassa...orgasmi jatkui ja jatkui...
Mieheni kalu paisui, tajusin sentään hänenkin olevan tulemaisillaan ja valmistauduin ottamaan hänet vastaan...viimein lämmin hapan neste syöksyi suuhuni, imin kaiken...nautin kuinka kuuma tulipunainen kulli sykki huulillani...livoin kielelläni viimeiset pisarat jotka puristuivat terskan kärjestä ja vaivuin hikisenä patjalle.
=)
Kyllä täällä työpaikalla on todella iloa lueskella näin eroottinen kirjoitus....