Pakko hehkuttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
Huomaamattani mieheni oli ottanut yöpöydän laatikosta lelumme, dildon.

Minua kammettiin pitkäkseen, en tahtonut luopua kalusta joten upotin hampaani varoen sen varteen ja laskeuduin makuulleni.Tiesin jotakuinkin että mieheni halusi 69 asentoon ja levitin reiteni jo valmiiksi.Kylmä dildo painui pillunhuulilleni ja sitä vedeltiin edes takaisin pitkin limasta ja kiimaneritteistä kiiltävää vakoani.

Hymyilin suuri kalu suussani, mikä ei aivan vaivatonta olekkaan =) tunsin sen kovenevan ja innostuin entisestään...minun ennestään herkkää klitoristani pyöriteltiin kielellä ja sormilla, kesti tovin ennenkuin se tottui ja saatoin nauttia jälleen täysillä.

Ynähdin kun dildo yhtäkkiä painui sisääni, se aivan lupsahti mennessään ja mieheni huokailut voimistuivat.Maistoin kiiman mieheni kalusta ja imin voimakkaasti jokaisen pisaran minkä se luovutti.

Minä työnsin lantiotani ottamaan vastaan jokaisen dildon työnnön ja nautin suunnattomasti...Oli vaikeaa keskittyä ottamaan suihin, kun itselläni orgasmi alkoi jälleen tehdä tuloaan, mieheni aisti sen ja hiljensi tahtiaan.

Ei sille voinut mitään, laukesin ja kouristelin kauttaltaan, tulvin yli äyräideni...minulla kun on tämä tapa, ejakuloida silloin kun oikein kovasti kiihotun.
Mieheni rakastaa tätä piirrettä minussa ja koettaa aina parastaan...nytkin hän oikein työnsi kasvonsa uumeniini, niin syvälle kuin suinkin ja minä...raukka koetin pitää mieleni hallinnassa...orgasmi jatkui ja jatkui...

Mieheni kalu paisui, tajusin sentään hänenkin olevan tulemaisillaan ja valmistauduin ottamaan hänet vastaan...viimein lämmin hapan neste syöksyi suuhuni, imin kaiken...nautin kuinka kuuma tulipunainen kulli sykki huulillani...livoin kielelläni viimeiset pisarat jotka puristuivat terskan kärjestä ja vaivuin hikisenä patjalle.

=)

Kyllä täällä työpaikalla on todella iloa lueskella näin eroottinen kirjoitus....;) Kyllä täälläkin on erittäin vaikeaa keskittyä työntekoon. Sinä sait nauttia lämpimästä spermasta viimeisen pisaran asti...uuhhh.... Ihanaa!

Katsotaanpa...mielenkiintoista taas tänä iltana, en tiedä moneltako mies tulee kotiin...emme illalla enää jaksaneet harrastaa mitään...sen verta paikat kipeenä...silläkin.
Kerrankin tuli ihan vaan nukuttua yöllä...=)

Mutta tänään....? Mieli ainakin teksi...=)

Olen ihan uusi tulokas täällä ja pidän kirjoittamisesta ja seksistä! =)
Mietin pitkään, että tohtiiko tänne palstalle kirjoittaa mitään tämän tyyppistä...kuitenkin mielestäni sellainen sivistynyt palsta.

Mutta kun mitään ei ole moderoitu, eikä poistettu, niin kaipa tänne saa näinkin rohkeasti kirjoittaa...

Mukava, kun joku aina väliin kommentoi...se kannustaa kirjoittamaan lisää.=)

Saanko jatkossakin kirjoitella...?

Olipa todella hyvä ja kiihottavaa tarina Leena!
Kohta on varmasti mentävä helpottamaan omat paineet täällä ;)
Saat toki kirjoittaa, on todella hyvin kiihottavaa lueskella...nami, nami.

Tottakai saat ja tee toki niin! Tällaisia juttuja täällä ennen olikin, mutta sitten ne hävisivät ja tilalle tuli häiriköitä, ja näitä peniksen pituudesta ikuisuuksiin asti jankuttavia ketjuja....

Voi piru! Kun harmitti tänä aamuna jättää mies nukkumaan...minulla ei ollut aikaa, oli pakko tulla töihin ajoissa... =(

Tänä aamuna aurinko paistoi silmiini ja havahduin vähitellen, ennen kellon soittoa...uni piti puolinaan tovin, mutta kun heräsin, mieheni nukkui siinä vieressäni, ilkosillaan, peitto oli myttynä väilissämme...Hyväilin hänen lämmintä ruumistaan, leikittelin rintakarvoilla.Kuljetin sormiani kevyesti pitkin hänen jäntevää ruumistaan....aaah...nautin hänen katselemisestaan...pitkä ja tumma mies, kunnolliset lihakset ja kauniit kiharaiset tummat karvat...Annoin käteni vaeltaa alemmas, yhteen puristettujen reisien väliin, kalu lepäsi reiden päällä runsaan karvoituksen keskellä, kutsuen koskettamaan...Voih! Kalu oli tulikuuma ja jäykkä, aivan ihana...puristelin sitä raukeana ja hymyilin kun se nytkähteli innoissaan...kohottauduin kyynärpäideni varaan, kyllä vain, mieheni nukkui edelleen.

Hivuttauduin alemmas ja sivelin kalun juomuista vartta, tiesin ettei minulla olisi aikaa, harmittelin sitä aikani, mutta ajattelin leikkiä hetken, vain viisi minuuttia....Käännyin kyljelleni varoen, etten keikuttaisi vuodetta, jousipatja huojahti ja katsoin vielä miestäni varmistaakseni ettei tämä ollut herännyt...ei ollut.Lipaisin kielelläni terskaa, maistoin sen maun...hymyilin...munaa aamiaiseksi...=) Vetelin esinahkaa toisella kädelläni ja otin terskan suuhuni...mieheni liikahteli, alkoi heräämään.Tämä veti kiivaasti ilmaa hampaidensa välistä kun havahtui...Hän painoi kämmenensä päähäni...tunsin sormien kouristuvan...

Kello piippasi...nousin harmistuneena ylös ja aloin keräämään vaatteitani nojatuolilta...mieheni, joka jo tuntee tapani nauroi kääntäessään kylkeään...hyvästelin hänet ja loin kaihoisan katseen jäykkänä sojottavaan kulliin...

Mieheni yllätti minut jälleen.

Kun hän eilen tuli kotiin, hieman sen jälkeen kun itse jo olin kotiutunut...hän tarkisti minut... =)

Kun hän tietää ja tuntee minut, minun mieleni ja alituisen seksin janoni...häntä kiihottaa mahdottomasti se, että olen kosteana koko päivän ja ajattelen seksiä ja häntä...olen toisin sanoen "aina valmis" hänelle...sen kun työntyy sisään ja kosteutta piisaa.

Mutta asiaan, kun hän tuli luokseni arvasin hänellä olevan jotain mielessä, sen verran verkkaisesti hän liikehti, kuin mittaillen minua katseellaan.
Näin jo ovelta, että hänellä on ollut kova päivä, kasvoilla oli likaa ja hikeä, kädet olivat likaiset ja vaatteet olivat nuhraantuneet...keittelin kaikessa rauhassa kahvia ja käänsin hänelle selkäni muka välinpitämättömästi...hän poistui wc:n puolelle ja palattuaan kampaili sormillaan kosteita hiuksiaan.
Istuin siinä keittiön pöydän ääressä siemailemassa kaikessa rauhassa kahvia ja lueskelin iltasanomia...

Mieheni veti minulta lehden syrjään ja pyysi nousemaan ylös...tein kuten pyydettiin, hieman hämilläni.Ehdin avata suuni, kun mieheni jo nosti hameeni helmoja ja sujautti kätensä sen alle, se etsi tiensä pikkareihini...tunsi niiden lämmön ja kosteuden....mieheni kasvoille levisi ilkikurinen hymy... =)

Avasin reisiäni helpottaakseni mieheni pääsyä määränpäähänsä...sormi painui sisään, kosteaan kuumaan pilluun.Minun oli pakko nojata mieheni olkapäähän, hän kiusoitteli hetken klitoristani kun sitten veti kätensä pois...Minä jäin siihen että...mitä? Tässäkö se olikin???Olin valmiina jo paljon enempään... Mieheni hymähti ja nuoli sormensa hitaasti puhtaaksi.Leena on tainnut olla tuhmana...taas ollut seksi vaan mielessä...hän sanoi hymyillen, ja lisäsi; hienoa, pysyttele vain kosteana iltaa varten...pidä itsesi kuumana, minä tulen vielä ja otan sinut!

=)

Nautittavaa luettavaa.. Leenalla on tuhmat mielessä ja lisää seksiä vaan.. Herkullista;) Ihanaa olisi nuolla nyt kostea pillua... Taidat olla siellä oikein levoton.

Aloin siivoamaan, turhautuneena ja hieman närkästyneenä mieheni tekemisistä...tai tekemisistä jättämisistä.
Kaikkialla näkyy tälläisilla aurinkoisilla ilmoilla pölyä, aina vain pölyä...Menin aika tarmokkaasti, kantapäät lattiaan paukuttaen hakemaan sankon ja tein siihen miedon pesuveden tolusta...kumihanskat vielä käteen ja porskuttelin likimain puhisten olohuoneeseen ja kävin purkamaan agressiotani kirjahyllyyn...

Mieheni oli kadonnut jonnekkin, omiin puuhiinsa...aivan hyvä niin...mokoma! Pah, vähät minä siitä ja sen kullista...pitäköön hyvänään...ajattelin.Mutta ei aikaakaan, kun minun ajatukseni jälleen alkoivat harhailemaan meheviin juttuihin... =) Nostelin painavia kirjoja lattialle ja tyhjensin hyllyjä kiireettä. Aina väliin ajattelin mitä laittaisin ruuaksi...mutta etupäässä mielessäni pyöri vain...tiedättehän...tuhmat ajatukset...Tahtomattanikin kostuin lisää ja tunsin kuumotuksen reisieni välissä...lipsuttelin reisiäni yhteen ja tunsin kuinka ne liukuivat toisiaan vasten.

Tahdoin saada työni päätökseen, koskapa ruokaakin olisi vielä laitettava...makaroonilaatikkoa....Ajatukseni katkesivat kun mieheni palasi huoneeseen, vilkaisin ylimalkaisesti tämän suuntaan...Hän asettui tyytyväisyydestä ähkäisten pitkäkseen sohvalle ja kahisutti tarkoituksellisen suurieleisesti iltasanomien sivuja.
Loiskautin vihaisena luutuni sankkoon, vettä roiskahti hieman lattialle...mieheni ei ollut huomaavinaan mitään.Nielin kiukkuni ja jatkoin työtäni...

Likimain hypähdin kun tunsin jonkun seisovan takanani....mieheni oli siirtynyt siihen ja vaistosin hänestä huokuvan lämmön.Sanaakaan sanomatta hän alkoi kiehnäytyä minua vasten ja teki aikeensa selviksi...Minä ajattelin että en kyllä ala millekkään...kokeilkoon vaan...Mieheni kävi kuumana, tunsin hänen miehuutensa kovuuden hameeni ja hänen housujensakin lävitse...hymyilin ja vastasin märkään kielisuudelmaan...Mieheni on mahtava suutelija ja tahtomattani käteni valahti luutuineen sankkoon...vettä tulvahti kumihansikkaan suun yli käteeni ja havahduin...Olin jo menettää itsehillintäni.

Kerjäsi, aneli ja pyyteli...mutta en suostunut antautumaan tuosta vain otettavaksi.Nostin toisen jalkani tuolin päälle jolla sankoni oli ja tein selväksi että hänen piti kunnioittaa toivomuksiani.Mieheni painui polvilleen ja katosi hameeni alle...pikkuhousujani siirrettiin syrjään ja ynähdin tuntiessani kielen tutkivan vakoani....Kouristelin ja väännyin kaksinkerroin orgasmin valuessa ylitseni...tulvin yli äyräideni ja mieheni puristi reittäni tiukasti ahmiessaan kiiman nesteitäni.

Hameeni alta nousi kuuma ja kiimainen mieheni...otin hänen kasvonsa käsieni väliin ja suutelin häntä pitkään, maistoin oman makuni hänen huuliltaan...Ilmoitin että se oli nyt siinä...hän voisi palata omiin puuhiinsa ja jättää minut kiireellisempiin askareisiin...vinkkasin kirjahyllyyn päin.Mieheni ei voinut peittää tyrmistystään, joka paistoi hänen kasvoiltaan, hän ei antaisi periksi, tiesin sen...aikansa kiehnättyään, suostuin helpottamaan hänen oloaan...

Avasin hänen housunsa ja vapautin siellä vaanivan pedon...se nosti päätään innokkaasti ottaessani sen kumihansikkaiden verhoamiin käsiini...Aloin runkkaamaan mieheni kalua ensin hitaasti ja nautinnollisesti...otin välillä sankosta lämmintä vettä lisätäkseni liukkautta ja nauroin liki ääneen kun mieheni parahti nautinnosta.Lisäsin väillä nopeutta ja puristusta, välillä lopetin lähes kokonaan...mutta kun aloin vetelemään oikein rivakasti mieheni purkautui valtavalla voimalla ja valkoinen neste syöksyi ulos terskan päästä...Ohjasin sen sankooni...puhtaushan on puoli ruokaa.! =)

Jatkoin siivoamistani spermaisella vedelläni ja mieheni vajosi tyytyväisenä takaisin sohvaansa.

Yhteistyössä