Pakko hehkuttaa lapsen nukahtamista, olen niin iloinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen nainen

Vieras
Meidän poika on ikänsä nukkunut isin ja äidin välissä tai omassa sängyssään meidän sängyn vieressä. Uusi vauva tuli, ja häiritsi pojan unta. Siirsimme pojan sängyn omaan huoneeseensa jonne nukutimme illalla ja josta yöllä hipsi meidän sänkyyn kuitenkin. No, kyllästyttiin eilen lopullisesti ainaiseen nukuttamiseen ja ku se saattoi kestää yli tunninkin. Tunti meni ja poika nukahti itse omaan huoneeseensa. Aika monta sänkyyn uudelleen nostoa se vaati, mutta nukahti kuitenkin. Ja äsken vein päiväunille ja oven laitoin kiinni. Jonkun ajan päästä menin katsomaan niin siellä se nukkui nalle kainalossa :) sujuispa illalla yhtä hyvin... Ja vaikkei se koko yötä siellä nukukaa niin parempaan ollaan silti menossa. Ihanaa! Saa pitää sängyn miehen kans itsellä edes muutaman tunnin illalla ;) ja niin, poika on 1v10kk.

hyvä!! ja onnea saavutuksesta!!!
kyllä se siitä!
meilllä oli tuon 3veen uhma-aika juuri ja juoksi yläkertaa aina ristiin rastiin ennen kuin viimein nukahti ja huusi laulaa jne eikä pessy hampaitakaan "kirveelläkään" uhattuna. nyt on pessy viikon hampaitaan ihan itse pyytämällä ja menee omaan sänkyyn ja nukahtaa sinne nätisti!!
mää oon ollu joka ilta ihan yllättyny!!!

Vinci, ihanaa että on alkanut sujua teilläkin! Mäki olin eilen niin yllättynyt ku siitä jopa selvittiin ilman suurempia itkuja. Hoin vaan miehelle et ei voi olla totta :D kiitos tästä muuten kuuluu miehelle, mä olisin varmaan luovuuttanut eilen ilman miestä, se siellä jaksoi vähän väliä käydä sänkyyn nostamassa.

Ja kiitos onnitteluista muillekin, ihanaa kun joku jakaa tän mun kans :) kunnon yöunet tekis kyl hyvää. Tuo poika on aina ollut huono nukkuja ja meidän pikkuvauvakin nukkuu yöt paremmin ku toi melkeen 2v on koskaan nukkunut! :o mut nyt on ehkä alkanu helpottaa ku nukahtaa omaan huoneeseen.

Yhteistyössä