Pakko aueta taas ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Olen täällä jo "iteknytkin" kuinka seurustelin miehen kanssa joka asuikin vielä exänsä kanssa. Valehteli siis minulle, että asuisi yksin ja tätä jatkui liki 5 kk. ennenkuin totuus paljastui. No, nyt sitten yritimme uudestaan kun mies on oikeesti muuttanut pois exänsä luota. Tässä oli tarkoitus rauhallista iltaa viettää ja saunaan mennä. Sitten hänen puhelin soi, vastasi ja alkoi puhumaan ikäänkuin eräälle kaverille, joka soittelee melko usein hänelle. No,kesken juttelun hänen puhelin soi!! Siitä mä hiukan "kiinnostuin", että mikäs tää on??? No, sanoi, että sen exä soitti ja näköjään mies löi luurin korvaan ja alkoi teeskenetelemään, että jutteleekin kaverin kanssa. Hänen exänsä oli sinnikko ja yrittikin uudestaan perään soittaa. Annoin nyt kenkää taas tälle miehelle - huoh - toivottavasti en enää uudestaan häneen retkahda, rakkautta kun kerkesi välillemme syntymään. Pakko oli kertoa tämä, ehkä joku muistaakin lukeneensa tästä stoorista ennenkin....

[QUOTE="vieras";24500444]missä ketjussa olet aiemmin kertonut tästä? kiinnostaisi tietää tarkemmin.. ja mistä tiedät että olisi tuolloin muuttanut?[/QUOTE]

sori, mutta en mä muista tuota... millä otsikolla siis löytyisi. Ja on se muuttanut, eri paikkakunta ku on kyseessä.

[QUOTE="aapee";24500518]sori, mutta en mä muista tuota... millä otsikolla siis löytyisi. Ja on se muuttanut, eri paikkakunta ku on kyseessä.[/QUOTE]

Tuossa vain on jotain hyvin tutun kuuloista. Tosin tämä toinen vaihtoi työpaikkaa ja siinä samalla muutto toiselle paikkakunnalle, mutta edelleen siellä taustalla toinen koti ja tämä "exä" asusteli siellä myös. Miehen mukaan exä olisi muuttanut pois jo aikoja sitten eron myötä, mutta erinäisiä valheita alkoi sitten paljastumaan ajan myötä..

[QUOTE="Vieras";24500622]Tuossa vain on jotain hyvin tutun kuuloista. Tosin tämä toinen vaihtoi työpaikkaa ja siinä samalla muutto toiselle paikkakunnalle, mutta edelleen siellä taustalla toinen koti ja tämä "exä" asusteli siellä myös. Miehen mukaan exä olisi muuttanut pois jo aikoja sitten eron myötä, mutta erinäisiä valheita alkoi sitten paljastumaan ajan myötä..[/QUOTE]

Varmaan samaa juttua eletään, hän nimittäin sai paikkakunnalta töitä ja hänen exänsä jäi asumaan heidän entiseen asuntoon.

[QUOTE="Vieras";24500661]Näköjään sitten näitä miehiä mahtuu muitakin tähän maailmaan, toivottavasti ei kuitenkaan sama mies kyseessä ;([/QUOTE]

Voisko yksi mies kuitenkaa kolmea naista joutaa hoitelemaan yhtäaikaa??

Mutta kaipa tämä vain kuvastaa oman luottamuksen tasosta, että heti ensimmäisenä tulee mieleen että josko on muitakin. Niin pahoin on onnistunut loukkaamaan ja satuttamaan itseä. Taitava valehtelemaan ja taitavasti sekoitettuna totuutta ja valhetta. Epäilykset onnistui kääntämään edukseen vedoten olosuhteisiin, ja rakoileva kaukosuhde jatkui miehen muuttaessa tänne työn perässä. Syitä oli miksi ei voinut aemmasta asunnosta vielä luopua, ja siellä päässä erinäiset taloon ym liittyvät ongelmat, miksi kotipaikkakunnalla en voinut käydä mutta minkä vuoksi miehen taas oli siellä käytävä. Muutaman kerran itse siellä kävin, muutoin täällä olevassa miehen asunnossa. Pitkään jatkunut huono suhde kotipaikkakunnalla, ja tämän vuoksi osan juhlapyhistäkin mies vietti kanssani ja yhteisiä reissuja. Onnistui viemään asiat liian pitkälle, ja vasta kun jo liian myöhäistä alkoi laajemmassa mittakaavassa asioita paljastua ja mies kuin eri ihminen. Moneen suuntaan oli kyennyt valehtelemaan ja elämään täydellistä kaksoiselämää. Aiemmin olisi tämä suhde päättynyt, mutta tässä tilanteessa tietyllä tapaa odottavalla kannalla että josko kuitenkin sitten olisi puhunut totta, ja tämäkin vain erään hänen sukulaisensa kanssa käymäni keskustelun pohjalta, itse siis otin yhteyttä lopulta miehen sukulaisiin. Mutta tässä tilanteessa en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisi vielä joku muukin, jonka kanssa pelaa peliään eri valhein, niin pahoin on luottamus mennyt ja meidän välinen suhteemme ja myös suhteensa "exään" ei tällä hetkellä kovin vankalla pohjalla ole, joten varmasti olisi mahdollisuuksia. Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että tässä vaiheessa kannattaa itse perääntyä kun vielä mahdollista, niin paljon surua ja pettymystä on ko mies aiheuttanut ja haavat niin syvät että varmasti yleisemmälläkin tasolla luottamus muihin ihmisiin on kärsinyt..

[QUOTE="Vieras";24501035]Mutta kaipa tämä vain kuvastaa oman luottamuksen tasosta, että heti ensimmäisenä tulee mieleen että josko on muitakin. Niin pahoin on onnistunut loukkaamaan ja satuttamaan itseä. Taitava valehtelemaan ja taitavasti sekoitettuna totuutta ja valhetta. Epäilykset onnistui kääntämään edukseen vedoten olosuhteisiin, ja rakoileva kaukosuhde jatkui miehen muuttaessa tänne työn perässä. Syitä oli miksi ei voinut aemmasta asunnosta vielä luopua, ja siellä päässä erinäiset taloon ym liittyvät ongelmat, miksi kotipaikkakunnalla en voinut käydä mutta minkä vuoksi miehen taas oli siellä käytävä. Muutaman kerran itse siellä kävin, muutoin täällä olevassa miehen asunnossa. Pitkään jatkunut huono suhde kotipaikkakunnalla, ja tämän vuoksi osan juhlapyhistäkin mies vietti kanssani ja yhteisiä reissuja. Onnistui viemään asiat liian pitkälle, ja vasta kun jo liian myöhäistä alkoi laajemmassa mittakaavassa asioita paljastua ja mies kuin eri ihminen. Moneen suuntaan oli kyennyt valehtelemaan ja elämään täydellistä kaksoiselämää. Aiemmin olisi tämä suhde päättynyt, mutta tässä tilanteessa tietyllä tapaa odottavalla kannalla että josko kuitenkin sitten olisi puhunut totta, ja tämäkin vain erään hänen sukulaisensa kanssa käymäni keskustelun pohjalta, itse siis otin yhteyttä lopulta miehen sukulaisiin. Mutta tässä tilanteessa en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisi vielä joku muukin, jonka kanssa pelaa peliään eri valhein, niin pahoin on luottamus mennyt ja meidän välinen suhteemme ja myös suhteensa "exään" ei tällä hetkellä kovin vankalla pohjalla ole, joten varmasti olisi mahdollisuuksia. Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että tässä vaiheessa kannattaa itse perääntyä kun vielä mahdollista, niin paljon surua ja pettymystä on ko mies aiheuttanut ja haavat niin syvät että varmasti yleisemmälläkin tasolla luottamus muihin ihmisiin on kärsinyt..[/QUOTE]

Herran jestas sentään - niin on samantyylinen tarina, että onkohan kyseessä sama mies??!!! Toivottavasti näet tämän ketjun vielä, olisi mielenkiintoista hiukan avata tätä lisää!

No, jos tämä "vieras" viestin nro 14 kirjoittaja tämän näkee, niin jätä jotain "puumerkkiä", kaivan tämän ketjun välillä esille ja katson, josko tässä ois käynyt edes se hyvä tuuri - miehen kanssa kun sitä ei tapahtunut :(

[QUOTE="aapee";24500392]Miten voi luottaa kun liki 5 kk. valehteli? Ja taas... ja siinä ohessa oli monta muutakin pienempää valhetta. :([/QUOTE]

Et voikaan luottaa. Eikä kannata.

Pakko kyllä nyt kommentoida kun tarina kuulosti niin tutulta. Mulla on takana prikulleen samalainen stoori. Tosin sain aina välillä kiinni miehen tekosistaan ja kaksoiselämästään. Aina annoin anteeksi ja uskoin uusiin valheisiin. Monta unetonta yötä ja ämpäri kaupalla kyyneleitä takana voin silti kertoa että kaikki olivat sen arvoisia. Nyt on kaikki hyvin ja ihan oikeesti hyvin. Ollaan onnellisesti yhdessä ja tiedän todella että mitään kaksoiselämää ei enää ole. Sanotaanko näin että minulla on omat keinoni olla tästä asiasta varma. Ja joo tiedän et joku ehkä epäilee suhteemme pohjaa mut kyllä se on vakaalla pohjalla nyt ja olen onnellisempi kuin koskaan ennen.

Pakko kyllä nyt kommentoida kun tarina kuulosti niin tutulta. Mulla on takana prikulleen samalainen stoori. Tosin sain aina välillä kiinni miehen tekosistaan ja kaksoiselämästään. Aina annoin anteeksi ja uskoin uusiin valheisiin. Monta unetonta yötä ja ämpäri kaupalla kyyneleitä takana voin silti kertoa että kaikki olivat sen arvoisia. Nyt on kaikki hyvin ja ihan oikeesti hyvin. Ollaan onnellisesti yhdessä ja tiedän todella että mitään kaksoiselämää ei enää ole. Sanotaanko näin että minulla on omat keinoni olla tästä asiasta varma. Ja joo tiedän et joku ehkä epäilee suhteemme pohjaa mut kyllä se on vakaalla pohjalla nyt ja olen onnellisempi kuin koskaan ennen.

kertoisitko, miten hän pääsi tuosta kaksoiselmästään ja valehtelemisesta eroon? Menikö hän ihan terapiaan? Minulla kun on se tuntu, ettei toi mies tuosta yhtään mihinkään muutu - aina vaan tulee valheita ja juonitteluja vaikka kuin muka muuta aikoo!

Yhteistyössä