Onko jollekkin sattunut tällaista? Jollain kaverilla puhelin hukassa ja löytyy SINUN laukustasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
me oltiin yhden kaverin kanssa eräässä paikassa, hän jätti puhelimensa pöydälle kassini viereen. Kun olimme lähdössä, hän ei löytänyt puhelintaan mistään, toinen kaveri sitten soitti siihen, PUHELIN SOI MINUN LAUKUSSANI wtf??

no kaverille tietty tuli olo, että aioin varastaa sen (minulle tuli olo, että hänelle tuli tällainen olo)

selvisi lopulta, että paikan pitäjä oli laittanut sen laukkuuni kun oli luullut että on minun.

Tuosta jäi traumoja ja luulen nyt aina, että tapahtuu jossain tilanteessa uudestaan. Voitte kuvitella millainen olo oli, kun puhelin alkoi soimaan minun laukussani

ei ole käynyt noin mutta eräs tosi outo juttu...olin pitämässä kotiesittelyä. Perheen isäntä esittelyn jälkeen alkoi näyttämään minulle puhelintaan kun hänellä oli samanlainen kuin minulla ja neuvoin sen käytössä, sen jälkeen meni eteiseen enkä katsonut minne laittoi puhelimensa (oli kaivanut sen takin taskustaan)
Lähdin ja sovittiin että tuon tavarat sitten....reilun viikon päästä olen lähdössä ulkomaan matkalle ja aamu viideltä tilaan taxi ja laitan saman takin päälle kuin oli silloin esittelyssä (käytän takkia harvoin on ns. parempi takki)
Tunnen että takin etuosa on ihmeen painava ja kova? tutkin asiaa ja tajusin vasta siinä vaiheessa että takissa on povitasku (en ollutaikaisemmin tiennyt) ja taskussa oli musta lompakko, sanoin miehelle et mitä sun lompakko täällä tekee. Mies sanoi ettei ollut hänen???!!!????
Aukaisin lompakon ja se olikin sen perheen miehen lompakko!!!!!
Arvatkaa olinko paniikissa, kello on aamu viisi, olen lähdössä ulkomaille ja takin taskusta löytyy vieraan miehen lompakko joka on ollut siellä jo reilun viikon!

Yhteistyössä