[QUOTE="Vieras";24501035]Mutta kaipa tämä vain kuvastaa oman luottamuksen tasosta, että heti ensimmäisenä tulee mieleen että josko on muitakin. Niin pahoin on onnistunut loukkaamaan ja satuttamaan itseä. Taitava valehtelemaan ja taitavasti sekoitettuna totuutta ja valhetta. Epäilykset onnistui kääntämään edukseen vedoten olosuhteisiin, ja rakoileva kaukosuhde jatkui miehen muuttaessa tänne työn perässä. Syitä oli miksi ei voinut aemmasta asunnosta vielä luopua, ja siellä päässä erinäiset taloon ym liittyvät ongelmat, miksi kotipaikkakunnalla en voinut käydä mutta minkä vuoksi miehen taas oli siellä käytävä. Muutaman kerran itse siellä kävin, muutoin täällä olevassa miehen asunnossa. Pitkään jatkunut huono suhde kotipaikkakunnalla, ja tämän vuoksi osan juhlapyhistäkin mies vietti kanssani ja yhteisiä reissuja. Onnistui viemään asiat liian pitkälle, ja vasta kun jo liian myöhäistä alkoi laajemmassa mittakaavassa asioita paljastua ja mies kuin eri ihminen. Moneen suuntaan oli kyennyt valehtelemaan ja elämään täydellistä kaksoiselämää. Aiemmin olisi tämä suhde päättynyt, mutta tässä tilanteessa tietyllä tapaa odottavalla kannalla että josko kuitenkin sitten olisi puhunut totta, ja tämäkin vain erään hänen sukulaisensa kanssa käymäni keskustelun pohjalta, itse siis otin yhteyttä lopulta miehen sukulaisiin. Mutta tässä tilanteessa en kyllä yhtään ihmettelisi vaikka olisi vielä joku muukin, jonka kanssa pelaa peliään eri valhein, niin pahoin on luottamus mennyt ja meidän välinen suhteemme ja myös suhteensa "exään" ei tällä hetkellä kovin vankalla pohjalla ole, joten varmasti olisi mahdollisuuksia. Mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että tässä vaiheessa kannattaa itse perääntyä kun vielä mahdollista, niin paljon surua ja pettymystä on ko mies aiheuttanut ja haavat niin syvät että varmasti yleisemmälläkin tasolla luottamus muihin ihmisiin on kärsinyt..[/QUOTE]
Herran jestas sentään - niin on samantyylinen tarina, että onkohan kyseessä sama mies??!!! Toivottavasti näet tämän ketjun vielä, olisi mielenkiintoista hiukan avata tätä lisää!