pakkasin kaikki äijän tavarat jätesäkkeihin!!

ja ilmoitin että voi tulla hakemaan ne ja jollei tule ennenkuin menen maate niin heitän säkit pihalle. yöksi tuo aivokääpiö ei tänne tule enää ikinä.

meidän suhteemme siis loppui miehen eilisen baarireissun takia. olemme sopineet että hän ei juo lainkaan, koska pimahtaa ihan totaalisesti aina juodessaan. on uhannut mm. tappaa lapsensa :eek: haukkunut minut miljoona kertaa ihan totaalisesti, uhkailee että lähtee kännissä rattiin ja tappaa itsensä yms. viime kerrasta 2kk kun meinasin että nyt se pas-ka lähtee täältä... ja niin se itki ja lupaili ettei ota, ja nyt taas.

yksi olut muuttui melkein vuorokauden reissuksi. puhelin pois päältä tietysti, se akkuhan loppuu aina näillä reissuilla.
miehen äiti soitti puolen päivän aikaan että mies nukkuu heillä.
olen koko vi-tun yön taas pelännyt että onko se hengissä vaiko eikö, ja aamupäivän.

saisi tulla nyt, muuten todella paiskon nuo tavarat pitkin pihaa, kerätköön sieltä sitten ellei aivoton älyä ajoissa hakea!!!

eikä tehnyt edes pahaa paiskoa sen vaatteita ja tavaroita jätesäkkeihin. nyt meillä alkaa tasapainoinen arki lasten kanssa, mies saa lähteä äitinsä helmoihin kasvamaan.

helpotti kun sain purkaa tätä johonkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:51 äitipeikko kirjoitti:
hyvä hyvä *taputtaa seisaaltaan*
kiitos. siellä se kai on äidillään valittamassa kun ämmä pistää pihalle "yhden baarireissun takia". näin se mulle pisti viestiä tänään, että onko kaikki ohi YHDEN BAARIREISSUN TAKIA, VOI JU-MA-LAU-TA mikä dorka mies!!!

sen sanaan ei voi koskaan luottaa. jos on kaljaa tarjolla niin se on menoa sitten. ja kaiken voi aina laittaa juopumuksen syyksi, kaiken pas-kan mitä se on minulle tehnyt.

kuspiä, todellinen saa-ta-nan kuspiä \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:57 Mulla kirjoitti:
Eikö se miehesi siis vieläkään ole kotiutunut??
Oikein teit mielestäni!! Voimia :hug:
ei ole. tai juu kävi suihkussa ja laittoi likaiset vaatteet pyykkikoriin. olimme lasten kanssa pois kun kävi. nyt soitin ja sanoin meneväni nukkumaan ihan pian, ja kun menen, niin raahaan joka hel-ve-tin jätesäkin tohon pihalle. en ala taas yötä valvomaan ja odottamaan että koskahan se kamansa hakee.

"juu tulen kun tästä kerkeän"
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 21:25 kannattaisiko kirjoitti:
vilkaista peiliin ja miettiä vähän , mistä johtuu
joo ja vaimon vikahan se on jos ei ukko osaa hillitä viinan käyttöään. menkööt takaisin kotiin kasvamaan et oppii lotraamaan viinan kanssa kohtuudella ja kantamaan vastuun perheestään. ei luulu perheellisen elämään tuollaiset katoamiset..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 21:29 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 21:25 kannattaisiko kirjoitti:
vilkaista peiliin ja miettiä vähän , mistä johtuu
joo ja vaimon vikahan se on jos ei ukko osaa hillitä viinan käyttöään. menkööt takaisin kotiin kasvamaan et oppii lotraamaan viinan kanssa kohtuudella ja kantamaan vastuun perheestään. ei luulu perheellisen elämään tuollaiset katoamiset..
niinpä. ja kun tähän otetaan mukaan kaikki tappouhkaukset ynnämuut sellaiset, niin mielestäni nyt on korkea aika äijän jo lähteä.

en halua enää koskaan valehdella lapsille että isi on töissä, kun se todellisuudessa on jossain ihan hukassa.
 
Oikein teet. Muista että vanhempien suhde on lasten todellinen koti, ja jokainen lapsi tulee mielummin rikkinäisestä kodista, kuin elää siinä.
Onnea ja toivon että pysyt päätöksessä, etkä kuvittele että sinun rakkaus saa miehen muuttumaan. Haleja paljon!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 21:31 Sansan kirjoitti:
Oikein teet. Muista että vanhempien suhde on lasten todellinen koti, ja jokainen lapsi tulee mielummin rikkinäisestä kodista, kuin elää siinä.
Onnea ja toivon että pysyt päätöksessä, etkä kuvittele että sinun rakkaus saa miehen muuttumaan. Haleja paljon!
kiitos rohkaisusta. olen tainnut kuvitella muuttumista jo tarpeeksi monta kertaa :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 21:44 Kuuskakskutonen kirjoitti:
Jos edes puheissa vilahtaa tappouhkauksia, niin se ei ole tervettä.
Toivottavasti ap. pysyt päätöksessäsi!!! Ratkaisusi on todellakin oikea!!!
sitä mieltä minäkin olen. mutta äijä pistää kaiken aina kännin piikkiin.

kävi tässä äsken. oli kyllä kovin katuvainen taas ja surullinen, mutta vei tavaransa. saa huomenna pistää oman asuntohakemuksensa vetämään ja irtisanoa itsensä tästä nykyisestä kodista.

kyllähän tämä kipeää nyt käy. mutta varmasti se tästä vielä helpottaa.
 

Yhteistyössä