Nyt jos menisin synnyttämään niin ottaisin mukaan
Kännykän
Kameran
Neuvolakortin
( Tässä tärkeimmät
)
Kännykän laturin
Kotiutumisvaatteet
Imetysliivit ( nämäkin lähinnä kotiutumista varten kun sairaalasta saa verkkoliivit
)
Yösiteitä ( tavalliset siteet ei riittäneet minulla jälkivuotoon ekoina päivinä, mutta kotiin on kivempi lähteä tavallisella yösiteellä kuin sairaalan PAKSULLA megavaipalla
)
Kotiutumisvaatteet vauvalle ( esikoiselta taisi olla mukana jo kun menin synnyttämään. Toisen lapsen kohdalla taisi olla myös jo mukana valmiiksi. Kolmannen kohdalla pakkasin ne erilliseen kangaskassiin ja laitoin turvakaukalon kyytiin. Tarkoitus oli että mies toisi tullessaan kun tulee hakemaan. Mutta vauva joutuikin teholle viikoksi joten itse kotiuduin ennen vauvaa ja olinkin sitten itse kantamassa tavaroita ja vaatteita mukanani vauvan kotiutumispäivänä
).
Joku ristikkolehti ja parikin kynää ( luultavasti jos ottaa yhden niin muste loppuu tai lyijykynän terä on niin huono ettei terottamisesta huolimatta pysy kuosissaan
)
Vihko/päiväkirja ( minulle on tärkeää kirjoitella tuntemuksia ja ajatuksia ylös ja kun vauva nukkuu paljon niin on ollut hyvää aikaa sellaiseenkin
)
Mp3 soitin ( musiikki on todella tärkeää ja tuo on ollut kätevä myös vierustoverin vauvan huutaessa tai vierustoverin kuorsatessa
)
Shampoo + Suihkusaippua.
Hammasharja + hammastahna.
Käsivoide + huulirasva.
Hmm, oiskohan muuta mitä tulis mieleen.
Sairaalasta saa aika paljon tarvittavia tuotteita
Liivinsuojia toki kotiin lähtöä varten
Kirja jos tykkää lukea