Pakit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivä

Vieras
Tapasin vihdoin kunnolla miehen, jonka kanssa meillä on ollut peliä jo lähes vuoden ajan, siten että olemme vaihtaneet nähtyämme aina pari sanaa vähän flirttailu mielessä ja baarissa meillä on ollut meneillään paljon. Nyt kuitenki baarissa saimme vihdoin vaihdettua numeromme ja mies oli todella innokas ja humalassa. Kyseisenä iltana menimme kuitenkin kiltisti omiin koteihimme, mutta seuraavana päivänä hän soitti ja sovimme tapaamisen samalle illalle. Jouduin kuitenki perumaan tapaamisen, aloin epäröimään tilannetta ja ehdotin että voimmehan tavata myöhemmin jos hänestä vielä siltä tuntuisi ja ettei suhteestamme varmasti tulisi mitään suurempaa, mutta olisi kuitenki mukava viettää hänen kanssaan aikaa.Yritin myöhemmin ottaa häneen yhteyttä viestitse, että milloin tapaamme mutta hänestä ei enää kuulunut. Kaiken lisäksi asialla oli kiire sillä olin muuttamassa paikkakunnalta viikon sisällä ja tiesimme sen molemmat. Miksi hän käyttäytyi näin? Kysyisin sitä tietysti häneltä, mutta koska hän ei nähtävästi ole innokas keskustelemaan, kysyn sitä Teiltä!Sainko pakit vai valitsinko sanani siten että hän luuli minun kiinnostukseni loppuneen? Vai voiko kyseessä olla loukkaantuminne, kun peruin ekat treffit? Olemme molemmat vasta vähän päälle parikymppisiä..Olemme nähneet tapaamisen jälkeen kerran ja moikkasimme tuttavallisesti ja iloisesti aivan kuin kaikki olisi ennallaan..
AUttaakaa!

Jaa että tuliko pakit ?! No aivan varmasti tuli. Mitäs menit ilmoittamaan, ettei siitä mitään ""suurta"" tule. Luulitko sen olevan merkki kiinnostuksesta ? Ja onko tää nyt sen tyypin syy että jäi kesken?

Okei!Kiitos vastauksista! Mutta kerropa Onni,että miksi se että ilmoittaa ""etei tästä mitään suurta tule""on niin pahasta?
Eikö se ole juuri miehiä helpottava tieto etten heti ole haluamassa naimisiin ja vaatimassa sitoutumista? Koska eihän kukaan voi minkään suhteen alussa olla varma, että tästä jotai mahtavaa tulisi...! En ymmärrä Teitä arvon miehiäkään kyllä...!Siis olen ajatellut että syynä voi olla tuo lausahdus, mutta kun en tarkoittanut sitä yhtään niin, etteikö minulla silti kiinnostaisi vähän..entä jos olisin sanonut toisin päin, että tästä tulee kyllä jotain, olisiko hän sitten perääntynyt?Epäilen että olisi..en minä ainakaan haluaisi liian innokasta vastaanottoa, kun emme vielä edes tunteneet lainkaan? Eli mitään ei ole tehtävissä, voin syyttää vain itseäni ja viisastua jatkossa? Harmi, oli nimittäin kiinnostava tyyppi!:( ja olin oikeasti ihan tosi kiinnostunut mutta kun en halunnut olla liian tyrkky!:)

Noh... Kaikki miehet eivät ole yhtä helpottuneita asiasta, kun nainen Ilmoittaa ettei suhteesta mitään suurempaa tulisi, varsinkin ne jotka etsivät elämän kumppania tosi tarkoituksella. Miksi jäädä puimaan epävarman naisen tunteita kun taas löytää uusi joka on varmasti halukas jo sitoutumaan?

Ja miksi pitää aina lähettää tekstiviestejä toiselle?????????
kun voi SOITTAAKIN!!
Niistähän tulee ja saa vain väärinkäsityksiä JOS EI VARO MITä KIRJOITTAA! siis pitää tarkalleen tietää mitä siihen laittaa! niin kuin jo huomaat! sun lause"" ei tästä mitään suurta tule''
Noh jos joku äijä sanoisi mulle heti alussa jo noin jossakin tekstiviestissä niin en ottaisi enää yhteyttä!
no second chance beibe! tai sitten soitat ja selvität asiat! ehkä saat vielä second chanssin ja kaikki menee hyvin!
so call him yes?! ( jos oikeasti oot huluna siihen!)

Ihanaa kun olette noin ymmärtäväisiä, mutta entäs jos asia sittenki on vain niin ettei hänkään ollut minusta NIIn kiinnostunut yrittääkseen enempää..tai siis uskon että oli kiinnostunut, koska sen selvästi ilmaisi mutta ehkei niin tosimielellä kun perääntyi niin helposti...ääh..en tiiä!Hankalapa meillä on arvailla kun hän ei itse suostu paljastamaan. Mutta siis että siksi en ehkä uskalla soittaa ja sanoa että tiedätkö kuinka hulluna suhun oon, koska jos hän sittenki antoi vanhanaikaset pakit minulle ihan siitä oikeasta syystä ettei häntä kiinnostanut tarpeeksi niin olisi noloa ruikuttaa häntä takaisin!Mutta teissä on positiivisuuttaa!Kiitos!

Siis ettäkö sä näet tilanteen seuraavasti:
Heitin jäbälle mutu tuntumalta njet ja se ottikin sen tosissaan. Mikä meni pieleen?
No , mitäkähän se nyt vois olla ?! Voi,voi ...

Alan kohta epäillä ,että kyseinen henkilö oletkin sinä kun otat asian noin henkilökohtaisesti vai oletko kenties kokenut saman?:) ei vaan, no en kuitenkaan tarkoittanut sillä mitään pahaa vaan halusin olla ei-tyrkky..toisin kävi!Oppia ikä kaikki!

Mutta siis että siksi en ehkä uskalla soittaa ja sanoa että tiedätkö kuinka hulluna suhun oon""

typerä nainen! eihän sun edes tarvitse sanoa HETI tommosta! soitat vain ja kysyt mitä kuuuuuuluuuuuu!!
siitä se lähtee ja sitten kuulet sanooko se sulle haista sä vaan baskala beibe! tai ei!

ja nimmarille mies: mä en usko tuota teoriaa ollenkaan,siis pitää ja voit vain odottaa ja asiat järjestyy itsestääkö??
joopa jooooooo!! heh heeee!

Mä lähtisin ainakin linjalle,et soita! Jos tulee pakit niin sitpä saat vastauksen jo epäilylle ja jos taas kiinnostusta on voipi syntyä vuosisadan rakkaustarina ;-). Mottona,kerran täällä eletään! Luuri käteen ja soittamaan,hopi hopi. Kerro sit kuin kävi! Onnea :-).

Siis sinähän annoit miehelle pakit!?!?

Miten itse olisit suhtautunut, jos mies olisi perunut treffinne, ilmoittanut ettei tästä kuitenkaan mitään tule. Ja lopuksi heittänyt jotain että voidaanhan ehkä nähdä tai jotain jos haluat!

Miksi ihmeessä itseään kunnioittava ihminen noiden ilmaisujen jälkeen haluaisi nähdä?

Eli suoraan sanottuna, ilmoitit että ettei nyt niin hirveästi kiinnosta. Eikä nyt ole kiinnostusta treffeillekkään. Satunnaisesti voidaan toki sekstailla tai jotain mutta siihen se sitten jää, muu ei kiinnosta, kun ei enempää nappaa.

Noin ainakin itse tuollaiset sanat tulkitsisin.

Enpä tiedä, saisitko tilannetta enää ""korjattua"". Itse kokeilisin seuraavaa.

Eli SOITTAISIN ja sanoisin, että olin sunnuntaina hiemän vielä lauantaista väsynyt ja pääkipuinen, ja pieni migreeni vaivasi tai jotain =).
Yritin jossain vaiheessa kirjoittella jotain järkevää, mutta hieman huonolla menestyksellä.

Ja pyytäisin miestä uudestaan treffeille. Voi olla mies on nyt menettänyt kiinnostuksen. Mutta sitten olet ainakin yrittänyt.

Niin ja tuo, kun sanoit ettei tästä rule mitään. Voit yrittää paikkailla, sitä siten, että tarkoitit ettei juuri tänä iltana taoda tulla mitään, huonovointisuutesi takia.

En tiedä voit yrittää. Mutta..

mut, kuka nyt viestittää toiselle ""ei tästä mitään syvenpää tule'??
ei tuollaista sanota kellekkään jo heti alussa!
ja sitten ap vielä uskottaa itselleen et, toi on ihan normaali sanonta ja pohtii miten niin joku voi ymmärtää tai tulkita mun viestiä ""väärin""?? ja miten niin jotku ei vaan voi ymmärtää etten tarkoittanut sitä mitä siin viestis luki???? onhan se ihan normaalii sanoa jolleki noin? ihmettelee ap!
et taida tietää käytös tapoista mittää kuules,jos noin luulet.. söri ny :)

Tämän täytyy olla provo. No jos ei ole niin ei kaikki jätkät jää roikkumaan tytön perään jos noinkin selväsanaisesti asian ilmoittaa että ""ei tästä kuitenkaan mitään tule"" Kaikki miehet eivät kestä tuollaista huoppaamista ollakko vai eikö olla, ja jokapuolella on kaikenlaisia virityksiä meneillään.
Lueppa AP tarinasi uudelleen ja yritä jos umpiluussasi syttyisi edes pieni älyn kipinä että olisiko toinen ehkä loukkaantunut.

Kiitos vastauksista! Eli nyt asia kääntyikin päälaelleen, minä joka luulin saaneeni pakit annoinkin pakit..ihme elämää!:)
Olin jo maani myynyt sillä tulkitsin miehen eleet pakeiksi ja te vain syytätte minua...noh, olo ei parantunut vaan alkoi hirmuisempi ärsytys että menin itse kämmimään hienon jutun ja halusin OIKEASTI vain osoittaa olevani itsenäinen nainen joka ei heti ole vaatimassa mitään...ja tämä on palkka!no mutta en taida soittaa, kun asiasta on jo aikaa vierähtänyt..ehkä me vielä joskus tapaamme ja selitän oman kantani ja kerron kuinka kaduttaa sekä pyydän nöyrästi anteeksi moukkamaisuuttani!Mutta tunnelmallista syksyn jatkoa teille vastaajat!Ottakaa kaikki tästä opiksenne, tämä oli todempaakin todempi tarina!

Yhteistyössä