Päiväuniaika = HUONEPELIAIKA :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
helppiä!sain vettä mukii,avaimen(laitoin ove vieree siihe pallosydeemii) ja taulusta lapun!?nyt siis jumissa!ja ai nii sähköjohdon sain seinää!!

siihen kuvaan eka kylmää vettä, saat vinkin ja sit lämmintä vettä saat toisen (tarvit jakoavaimen)... "tiskipöydästä" saa musta kaakelin (tarvit sitä siihen "peliin")

oon ulkona, jouduin hieman lunttimaan sitä numerojuttua :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
mitäs sitten kun on saanu ne vedet siihen mukiin? pää alkaa olla jumissa..

ei mukiin, kun kuvaan...sillä pääsee eteenpäin... ja mukiin tarvii kuumaa vettä, saa vinkin.... se peli pitää ratkasta niin pääsee ekaan huoneeseen takasi... ja se paikka mistä löysin sen kultasen avaimen, niin sun pitää klikkailla sitä et saat sen lähemmäs ja tökkäät sitä sillä ruuvarilla (jonka saa muuten pidennettyä)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
siis mihin kuvaan täytyy laittaa vettä, apuaaaa..

sen jonka saat sieltä kirjahyllyn kehyksestä

Mutta miten siihen saa laitettua sitä vettä? Oon yrittäny suoraan hanasta ja mukin kautta eikä onnistu..

kyllä mie ainaki sain siihen vettä hanasta... avasin hanan klikkasin kuvaa ja klikkasin vettä

Mutta miten siihen saa laitettua sitä vettä? Oon yrittäny suoraan hanasta ja mukin kautta eikä onnistu..

kyllä mie ainaki sain siihen vettä hanasta... avasin hanan klikkasin kuvaa ja klikkasin vettä

Vai onko se vihje siis se nuoli siinä kuvassa?

Vai onko se vihje siis se nuoli siinä kuvassa?

on ja kuumalla vedellä saat toisen vihjeen

ei tajuuuuu.. se tähti on siis fun ja pisara pain ja mukissa on p ja pohjassa 8.. oon kokeillu kirjottaa noita siihen seinällä olevaan hyllyyn mut ei.. auttakaa nyt mut läpi, muuten en saa nukuttua yöllä :kieh:

ei tajuuuuu.. se tähti on siis fun ja pisara pain ja mukissa on p ja pohjassa 8.. oon kokeillu kirjottaa noita siihen seinällä olevaan hyllyyn mut ei.. auttakaa nyt mut läpi, muuten en saa nukuttua yöllä :kieh:

eli yläriville tulee pain seuraavalle eka tyhjä ja sit fun ja alariville love

p=8, a=4 ja f=7 (sen saa sillä kynällä ja labyrintillä ku laittaa sen sinne kirjan sisään jossa on se kolo)
n:iä on 2 kuten vitosiakin joten n=5 ja e=0 (ku 5+5 on 10)

sit loput lunttasin eli l=9 ja v=1

love on siis 9160 ja ku kokeilet sitä ovikoodiksi sepä ei aukeekaan vaan tulee punanen ruksi, mut sun pitääki keksii mikä numerosarja tulee kirjaimille OPEN :D ja sehän sulla nyt onki selvillä

eli yläriville tulee pain seuraavalle eka tyhjä ja sit fun ja alariville love

p=8, a=4 ja f=7 (sen saa sillä kynällä ja labyrintillä ku laittaa sen sinne kirjan sisään jossa on se kolo)
n:iä on 2 kuten vitosiakin joten n=5 ja e=0 (ku 5+5 on 10)

sit loput lunttasin eli l=9 ja v=1

love on siis 9160 ja ku kokeilet sitä ovikoodiksi sepä ei aukeekaan vaan tulee punanen ruksi, mut sun pitääki keksii mikä numerosarja tulee kirjaimille OPEN :D ja sehän sulla nyt onki selvillä

ei ei ei, en voi olla näin tyhmä.. mikä numero se o on??

Yhteistyössä