Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei ole noita ompelijanlahjoja suotu eikä sen puoleen konettakaan. Muuten hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:osta rinsessakangasta ja sit vaikka yksväristä kangasta ja sit semmosta...pehmeetä...vanu lättänäpeite.. mikä se on!? no semmonen vanu"peitto".
sit ompelet ne kaikki vaan ristiinrastiin yhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:Mä olen sisutamassa pojan (5v) huonetta. Löysin tytöille vaikka mitä kivaa,mutta pojalle en mitään. En edes päiväpeittoa. Onko kukaan törmännyt missään päiväpeittoon jossa olis teemana merirosvot, dinosaurukset,villieläimet tai autoja?
HobbyHallista tilasin pojalle merirosvoaiheisen päiväpeiton. Verhot ja tyynynpäälliset samanlaiset. Siitä on jo pitemmän aikaa, olisikohan sinne jäänyt varastoon yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:Mä olen sisutamassa pojan (5v) huonetta. Löysin tytöille vaikka mitä kivaa,mutta pojalle en mitään. En edes päiväpeittoa. Onko kukaan törmännyt missään päiväpeittoon jossa olis teemana merirosvot, dinosaurukset,villieläimet tai autoja?
Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:Mä olen sisutamassa pojan (5v) huonetta. Löysin tytöille vaikka mitä kivaa,mutta pojalle en mitään. En edes päiväpeittoa. Onko kukaan törmännyt missään päiväpeittoon jossa olis teemana merirosvot, dinosaurukset,villieläimet tai autoja?