Päiväpeitto pulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miukku

Jäsen
12.09.2004
646
0
16
Auttakaa.. Mistä löytäisin päiväpeiton meidän 2,5v tytön sänkyyn??? Ikkunassa on vaaleanpunainen prinsessa aiheinen verhokappa. Olisi kiva löytää päiväpeitto samalla aiheella. Elloksen, anttilan ja hobbarin sivuilta ei löytynyt...

osta rinsessakangasta ja sit vaikka yksväristä kangasta ja sit semmosta...pehmeetä...vanu lättänäpeite.. mikä se on!? no semmonen vanu"peitto".
sit ompelet ne kaikki vaan ristiinrastiin yhteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
osta rinsessakangasta ja sit vaikka yksväristä kangasta ja sit semmosta...pehmeetä...vanu lättänäpeite.. mikä se on!? no semmonen vanu"peitto".
sit ompelet ne kaikki vaan ristiinrastiin yhteen :)
ei ole noita ompelijanlahjoja suotu eikä sen puoleen konettakaan. Muuten hyvä idea

:)

Mä olen sisutamassa pojan (5v) huonetta. Löysin tytöille vaikka mitä kivaa,mutta pojalle en mitään. En edes päiväpeittoa. Onko kukaan törmännyt missään päiväpeittoon jossa olis teemana merirosvot, dinosaurukset,villieläimet tai autoja?

Alkuperäinen kirjoittaja MissBlue:
Mä olen sisutamassa pojan (5v) huonetta. Löysin tytöille vaikka mitä kivaa,mutta pojalle en mitään. En edes päiväpeittoa. Onko kukaan törmännyt missään päiväpeittoon jossa olis teemana merirosvot, dinosaurukset,villieläimet tai autoja?

Mulla sama ongelma. Mitään kivaa ei poitsulle tunnu löytyvän. eskariin lähtijälle pitäis löytää verhot ja päiväpeite.

HobbyHallista tilasin pojalle merirosvoaiheisen päiväpeiton. Verhot ja tyynynpäälliset samanlaiset. Siitä on jo pitemmän aikaa, olisikohan sinne jäänyt varastoon yhtään.

Olen elämäni varrella tullut siihen lopputulokseen, että päiväpeite on jota kuinkin turhimpia keksintöjä... :D

Sängyn voi pedata ilmankin, tai jättää petaamatta ja vain sulkea huoneen oven, jos ei jaksa katsella... :saint:

Kokeilen onnistuuko linkittäminen..
lastenhuoneen sivuilla on kivoja päiväpeittoja ja kokonaisuuksia niin tytöille kuin pojillekin

http://www.lastenhuone.fi/catalog/categories.php?cPath=33_65

www.jotex.fi löytyny dinosauruksia..ja pojalle muutakin

Yhteistyössä