S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Sisko on sairaanhoitaja
Veli on autonasentaja, mainospiirtäjä, eräopas ja pastori
Mä oon puutarhuri, mut nykyisin toimin talkkarina.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
sisko tuleva luokanopettaja.
Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Öhh, oikeustieteellisestä valmistuu vain kandeja, valehtelitko siis.
Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Ei valmistu enää kandeja, olikos se vuodesta 2005 alkaen, kun tiedekunnastamme on tullut ulos maistereita. Eli nykyinen OTM on sama asia kuin entinen OTK.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Ei valmistu enää kandeja, olikos se vuodesta 2005 alkaen, kun tiedekunnastamme on tullut ulos maistereita. Eli nykyinen OTM on sama asia kuin entinen OTK.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Eipä. Nykyinen ON (oikeusnotaari) on entinen OTK.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja leppis:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja divud:Alkuperäinen kirjoittaja j:Minä sh + tuleva OTM,
veli poliisi ja
Mikä toi OTM sit on?
Oikeustieteiden maisteri
Eipä. Nykyinen ON (oikeusnotaari) on entinen OTK.
No ei ole!
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Eipä muuten olekaan. OTK:han oli suoraan ylempi korkeakoulututkinto, eikös niin? ON on alempi ja OTM on ylempi nykyään.