Tuota juu, kaivan oman cv:n esiin. En ole kertonut siinä perhetilanteestani mitään.
Ensin etunimi, sukunimi
osoitetiedot
puhelin
sähköposti
oikeaan yläkulmaan voit kirjoittaa ANSIOLUETTELO ja päivämäärän
sen jälkeen olen kirjoittanut:
YHTEYSTIEDOT
Nimi
Syntymäaika -ja paikka
KOULUTUS
jonka alle koulujen nimet ja sitten sen vuoden tai ajan jona olen ollut. Lisäksi olen laittanut kurssit siihen koulutuksen kanssa samaan. Alimmaiseksi ensimmäinen koulu peruskoulun jälkeen ja päällimmäisenä viimeisin koulu tai koulutus tai kurssi. Peruskoulusta en ole maininnut mitään.
Sitten
TYÖKOKEMUS
Jossa päällimmäisenä viimeisimmäksi tehty työ ja alimmaisena ensimmäinen työpaikka...
seuraavaksi
KIELITAITO
jossa alekkain kaikki kielet mitä osaat ja sitten vähän matkan päähän miten hyvin osaat, esim. suomi ädinkieli, ruotsi tyydyttävä, venäjä perusteet
viimeisenä olen maininnut
ATK-TAIDOT
jonka olen laatinut samalla tavalla kuin tuon kielet-osion. Esim. Windows (sulkuihin mitkä sovellukset hallitset, esim. xp, vista) ja perään vaikka hyvä, jos osaat hyvin. Ja sitten jos osaat muita ohjelmia, vaikka Photoshopin niin Photoshop tyydyttävä
Tällainen CV on selkeä ja kiitelty kun olen töitä hakenut.
Ja tosiaan nuo kohdat olen laittanut isoin kirjaimin HENKILÖTIEDOT, KOULUTUS, TYÖKOKEMUS, KIELITAITO, ATK-TAIDOT, niinkuin otsikoiksi.
Toivottavasti tästä on apua. Mitään perhesuhteita ei kannata kertoa, ihan vaan siis omat etunimet ja sukunimi sekä syntymäaika