Päivän teemaan sopien: sinun + sisarustesi koulutus/ammatit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Sisko on ylioppilas ja koulutusta vaille valmis hevosenhoitaja.

Mulla on amk kesken ja toivottavasti jatkan joskus yliopistoon.. Olen siis koulutusta vaille valmis käräjätuomari :D

Aika jännä. Mulla on just toisinpäin: mä oon koulutusta vaille valmis hevosenhoitaja, ja mun sisko on koulutusta vaille valmis käräjätuomari :saint: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Systeri on arkkitehti. Mikähän se oikeasti on....siis tekniikan lisensiaatti...täh? En mä vaan tiedä. Mutta vuonna kuokka ja kirves valmistunut Teknillisen korkeakoulun arkkitehtiosaltolta. Tohtoriksi ei ole väitellyt eikä myöskään ole HC.

Mä olen aikoinaan valmistunut sairaanhoitajaksi Helsingin sairaanhoito-opistosta. Ja sittemmin Laureasta tietojenkäsittelyn tradenomiksi.

Ihan eri aloilla siis ollaan systerin kanssa.

Ei kumminkaan ihan niin eri aloilla kuin minä ja minun siskoni :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Mulla on amk kesken ja toivottavasti jatkan joskus yliopistoon.. Olen siis koulutusta vaille valmis käräjätuomari :D

Aika jännä. Mulla on just toisinpäin: mä oon koulutusta vaille valmis hevosenhoitaja, ja mun sisko on koulutusta vaille valmis käräjätuomari :saint: :laugh:

Ero on tiäkkö siinä, että sä voit tehdä niitä hommia ilman sitä koulutusta, mutta sun siskos ei voi :/ Toisaalta ehkä 30 vuoden päästä sun sisko saa isoa liksaa tekemättä oikeastaan mitään sen eteen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Ero on tiäkkö siinä, että sä voit tehdä niitä hommia ilman sitä koulutusta, mutta sun siskos ei voi :/ Toisaalta ehkä 30 vuoden päästä sun sisko saa isoa liksaa tekemättä oikeastaan mitään sen eteen :saint:

Ja 30 vuoden päästä sun siskolla on kroppa päreinä, turvepölyastma, se kitkuttaa pienellä sairaseläkkeellä ja roikkuu sun kukkaronnaruissa puolesta kuusta viimeiseen päivään ;)

Yksi sisko on psykologian maisteri vai mikä liekään, yksi on yo-merkonomi plus jotain muuta keskiasteen tasoista, yksi on yhteiskuntatieteiden maisteri, yksi on filosofian tohtori ja minä olen yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden maisteri.

Hyvin eri aloilla ollaan töissä niin kuin koulutuksestakin voi päätellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Sisko on sairaanhoitaja
Veli on autonasentaja, mainospiirtäjä, eräopas ja pastori
Mä oon puutarhuri, mut nykyisin toimin talkkarina.

Siis se yksi ja sama veli? Hiton hieno kombo :flower:

Kyllä, hän on aika ihana tyyppi. Niin on siskokin. :heart: Mulle tosi tärkeitä ihmisiä.

Uusimmat

Yhteistyössä