Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi että;22755464:Mitä täällä on tänään oikein tehty!!!!!!
Hei koittakaa nyt ees vaikka tapella tms. et sais jotain sutinaa tähän iltaan.... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22755628:Täysin mahdotonta täällä.
Mulla oli hyvät kommentit (mm. silminnäkijähavainnot pari-kolmikymppisistä muhkuraisista tonnikeijuista ja arviot näistä teidän iänikuisista valkovuotokeskusteluista) tuolla koiranrääkkäysketjussa ja näistä kommenteista olisi voinut vielä illan päälle syntyä hyväkin kaplakka, mutta moderointi on sensuroinut ketjun. Ilmeisesti joku heikkohermoinen nuori äippä oli ilmiantanut postaukseni joten älkää toivoko mitään sellaista mihin rahkeenne eivät riitä.
Tämä sivusto on juuri yhtä tylsä kuin on sen osanottajatkin. Ei täällä osata edes tapella.
Hei koittakaa nyt ees vaikka tapella tms. et sais jotain sutinaa tähän iltaan.... :saint:
tehdäänkö kuvaketju? Mä voin aloittaa :d?
PinkLily on kuulemma levittänyt tortillaansa.
:heart:
Nyt löyty tän päivän ehdoton suosikki :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22755730:Mitäs siihen kommentoit, että eräs nimeltä mainitsematon nikki on täällä epäillyt sinun sukupuoltasi? (pitäähän joka ketjuun joku OT saada)
Ei Lily tainnu tänään vilauttaa v:tä eikä tissejäkään.
Ei Lily tainnu tänään vilauttaa v:tä eikä tissejäkään.
Hmm... Mä olen tänään tykännyt erityisesti Pesky Pixiestä. Inhokki taitaa olla KKK ihan siitä syystä, että rinnasti mt-ongelmaiset heikkolahjaisiin.
Ittekin huomasin sen kommentin ja pöyristyin.
Joo, mietin jopa, että olikohan vahinko. No, ei ainakaan myöhemmin kommentoinut asiaa mitenkään, vaikka otin puheeksi myöhempänä ketjua.
Kummat sitten ovat "oikeasti huonoja": heikkolahjaiset vai mt-kuntoutujat? Minä voin samaistua kumpaankin ryhmään ja voin rinnastaa heidät itseeni. Ihminen = ihminen = ihminen? Vai enkö nyt tajua jotain sosiaalista jutskaa, joka pitäisi tajuta, että miksi emme kaikki ole samanarvoisia?
Ei, ei se tänään..![]()