Päivän suosikki-nikkisi? Entä inhokki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22756721]No mulla on Lunatic kestosuosikki, ja sit taas vastaavasti Rieputarallaa on kestoinhokki. :)[/QUOTE]

Kiva että sinäkin valitsit minut kestosuosikiksesi =)

suosikkeja on useita, mutta vaki-inhokkia ei ole, milloin kukakin, riippuu aiheesta ja mielipiteistä kuka milloinkin ärsyttää. Jonain päivänä joku joka on aiemmin kaikinpuolin tuntunut mun näkökulmastani katsoen täysin matalaotsaiselta tapaukselta saattaa jostain toisesta aiheesta kommentoidessaan lyödä mut täysin ällikällä osoittamalla osaavansa keskustella asiallisesti ja/tai osoittamalla yllättävää empaattisuutta kanssaihmisiään kohtaan

Joo, oot tänään ihan yhtä ällö kuin joulunakin. Ällölällöpöllö.
Pilasit niillä "kaivan verta nenästäni ja saan siitä orkku-kiksit" ketjuillas maineen taas pitkäksi aikaa. Syytön minä siihen oon.

Mua ihan oikeasti kiinnostaisi kuulla, mistä tuo mielikuva niistä mun aloittamistani ketjuista syntyy.

Eka ketjuhan koski sitä, että olin iloinen kun pääsin syömään valmiiseen pöytään. Mitä vikaa siinä oli? Se on totta, että repäisin hermoni turhan voimakkaasti siihen ketjuun ilmaantuneisiin aukojiin. Se kakkosketju oli turha. Mutta joskus vaan kiehuu yli, kun koko ajan perskärpäsiä roikkuu helmoissa räksyttämässä. Tosin se päivä oli palstalla kaiken kaikkiaan kärttyinen. Siitä siis kolmas ketju, jonka pointtina oli yksinkertaisesti toivottaa hyvää tapaninpäivää.

En mä nyt oikein ymmärrä, mitä noissa oli sellaista, joka "pilaa mun maineen". Ihan normaalia smalltalkia ajankuluksi. Kyllä se joku muu oli, joka rähinän aloitti, en minä.

kestoinhokki on anatolia ja suosikki tällä hetkellä wicked mary

Perusteluna että wicked maryn tyyli eilisessä ketjussa oli kiva. Siinä kkk:n aloittamassa.

Ja anatolian itsekkyys ja omahyväisyys ja jatkuva pilkuntarkka selostus oman kakaran iästä (yrittää korostaa miten nuori on verrattuna luokkakavereihin, vaikka eivät ne muutkaan sen vanhempia ole, ihan tasainen jatkumo ne lasetn iät ovat) ja vaateräteillä ja leluilla ja kaikella ulkoisella leveily, kun pää on tyhjää täynnä, materialistinen, tyhmä kaikin puolin, ottaa vaan niin nuppiin.

[QUOTE="vieras";22756815]Eikö sitä voisi olla kerrankin kaikkien kaveri, me henkeä.
Tai sitten pitää hankkia elämä ja postua koneelta.[/QUOTE]

Pystyykö tosielämässäkään olemaan kaikkien kaveri? Se kuuluisa "me henki" kyllä jää useimpien ovien ulkopuolelle oli sitten kyse mistä tahansa toiminnasta, aina löytyy joku vastarannan kiiski joka on tosi ärsyttävä ja saa kaikki muut karsastamaan itseään. Eiköhän se ole ihan luonnollista ettei täälläkään kaikkien kemiat aina kohtaa. Älä ota niin vakavasti, elämää tääkin vaan on vaikkakin virtuaalista :)

Mua ihan oikeasti kiinnostaisi kuulla, mistä tuo mielikuva niistä mun aloittamistani ketjuista syntyy.

Eka ketjuhan koski sitä, että olin iloinen kun pääsin syömään valmiiseen pöytään. Mitä vikaa siinä oli? Se on totta, että repäisin hermoni turhan voimakkaasti siihen ketjuun ilmaantuneisiin aukojiin. Se kakkosketju oli turha. Mutta joskus vaan kiehuu yli, kun koko ajan perskärpäsiä roikkuu helmoissa räksyttämässä. Tosin se päivä oli palstalla kaiken kaikkiaan kärttyinen. Siitä siis kolmas ketju, jonka pointtina oli yksinkertaisesti toivottaa hyvää tapaninpäivää.

En mä nyt oikein ymmärrä, mitä noissa oli sellaista, joka "pilaa mun maineen". Ihan normaalia smalltalkia ajankuluksi. Kyllä se joku muu oli, joka rähinän aloitti, en minä.

Noh, olihan se sun ketju nro. 2 aika sellainen.. marttyyrimainen. Sulla on muutenkin välillä sellainen tyyli kommentoida asioita, onko sitten tarkoituksella vai ei, en tiedä, mutta kyllähän se tyyli monia ärsyttää, joitain sitten vähän enemmän näköjään :)

Noh, olihan se sun ketju nro. 2 aika sellainen.. marttyyrimainen. Sulla on muutenkin välillä sellainen tyyli kommentoida asioita, onko sitten tarkoituksella vai ei, en tiedä, mutta kyllähän se tyyli monia ärsyttää, joitain sitten vähän enemmän näköjään :)

Joo, tiedän että se kakkonen oli liioittelua. Mun perässä vaan on viikkoja pyörinyt joku tyyppi, joka kommentoi tosi ikävästi kaikkea, mitä mä kirjoitan. En sitten jaksanut sitä enää. Toivottavasti joku sen ymmärsi.

Joo, tiedän että se kakkonen oli liioittelua. Mun perässä vaan on viikkoja pyörinyt joku tyyppi, joka kommentoi tosi ikävästi kaikkea, mitä mä kirjoitan. En sitten jaksanut sitä enää. Toivottavasti joku sen ymmärsi.

Kyllähän se on ihan ymmärrettävä. Ja palaa se käpy täällä pienemmästäkin ja joillain sitten aika railakkaasti, kun miettii miten monet on "ovet paukkuen" täältä suureen ääneen lähteneet vain palatakseen samalla tai eri nikillä parin päivän päästä :saint: Sä sentään teit vain hillityn aloituksen siihen verrattuna ilman suurta 'poistun palstalta' draamaa :D

Yhteistyössä