Päivän RV-pino + fiilikset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
38+2

Fiilikset on kääntyneet parempaan suuntaan. enää ei tuskastuta vaan tuntuu että voisin toimia hautomona vielä vaikka kuinka kauan :laugh: Pikkusen meinaa olla supisteluja, ei mitään kauheen kipeitä, mitä nyt selkään koskee, mutta eiköhän tää tästä vielä mee pitkälle ennen kun vauva päättää syntyä.

Tasan 37. Alkaa olla tukalaa ja närästää + väsyttää koko ajan. Vihloo alas, kun kävelee enemmän. Vaan eipä tässä kauaa enää... Sitä paitsi viimeisestä (!! EI, en laita kysymysmerkkiä...) raskaudesta on otettava kaikki irti iloineen ja suruineen :kieh:
Esikoisen pinnasänky ei jaksanut enää ja hajosi kootessa (no, onneksi kootessa, eikä myöhemmin), joten tänään tulee uusi =)

öö..vk 21??? ja siellä se möyrii.. mahatautia varmaan kun eipä paljoo ruoka houkuttele.viime yön valvoin vessassa ja näen niitä perinteisiä raskausajan unia kaikesta kummallisesta..mm. minulle tehtiin abortti ulkomailla ja siellä oli kaksoset.. ja sit vierailin hippi-eko-luonu kommuunissa jonka teini-ikäiset lapsetkin liikuskelivat alasti ja talon isäntä esitteli minulle kuolemamuistotaulujaan.. ???

35+6 tukala on olo, närästää ja refluksi vaivaa varsinkin öisin, kiva herätä siihen kun laatta tulee kurkkuun. :x

Aiemmin synnytys pelotti, mutta pelko on jotenkin mennyt ohi, ja nyt odotan jo malttamattomana että pääsisin pusaamaan, ja saisin tuon kylkiluitani potkivan pikkutyypin syliini.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
täällä rv 31+5.

aika menee ihan älyttömän hitaaaaasti. |O yöllä ei saa enää kunnolla nukuttua. asun suunnilleen vessassa. stressiä pukkaa kun on vielä paljon tekemättä mutta ei oikein oo sitä fiilistäkään. ootan kovasti sitä pesänrakentamisviettiä. :attn:

näin :wave:
paitsi että 29 viikolla vasta olen tulossa :D