päivän ruoka g

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sibelius79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
lammaskaalia..
mites tuota teet?kuullostaa hyvälle :p

semmonen 700g? kaalia..sopiva palanen kuitenkin..sitten pari sipulia, 3nyrkin kokosta palaa lammasta,pari porkkanaa,liemikuutioita,mustapippuria,kuminaa,siirappia ja meiramia ja suolla

ruskistin sipulit ja lihat. Lisäsin kaalin palaset ja haudutin vähäsen. Mausteet ja porkkanasilppu perään ja vettä piripintaan. annoin kiehahtaa ja pistin padassa uuniin hautumaan kunnes liha mureaa


Illalla on sitten katkarapu piirakkaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
lammaskaalia..
mites tuota teet?kuullostaa hyvälle :p

semmonen 700g? kaalia..sopiva palanen kuitenkin..sitten pari sipulia, 3nyrkin kokosta palaa lammasta,pari porkkanaa,liemikuutioita,mustapippuria,kuminaa,siirappia ja meiramia ja suolla

ruskistin sipulit ja lihat. Lisäsin kaalin palaset ja haudutin vähäsen. Mausteet ja porkkanasilppu perään ja vettä piripintaan. annoin kiehahtaa ja pistin padassa uuniin hautumaan kunnes liha mureaa


Illalla on sitten katkarapu piirakkaa
täytynee kokeilla jos jst saan hyvää lammasta juu ja katkarapupiirakkaa..hmm voisinkohan muutta teille... :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
lammaskaalia..
mites tuota teet?kuullostaa hyvälle :p

semmonen 700g? kaalia..sopiva palanen kuitenkin..sitten pari sipulia, 3nyrkin kokosta palaa lammasta,pari porkkanaa,liemikuutioita,mustapippuria,kuminaa,siirappia ja meiramia ja suolla

ruskistin sipulit ja lihat. Lisäsin kaalin palaset ja haudutin vähäsen. Mausteet ja porkkanasilppu perään ja vettä piripintaan. annoin kiehahtaa ja pistin padassa uuniin hautumaan kunnes liha mureaa


Illalla on sitten katkarapu piirakkaa
täytynee kokeilla jos jst saan hyvää lammasta juu ja katkarapupiirakkaa..hmm voisinkohan muutta teille... :D

:laugh: kiitos :saint: :laugh:
riippuen missä asut..mut pk:seudulla saa ainakin ararat rice and food nimisestä kaupasta pakastealtaasta hyvää lammasta..se on semmonen parin kilon pussi ja siinä on sopivia irtopaloja ne(nyrkin kokosia suunnilleen).
 
Minä en oo oikeen syöny vielä mitään tänään, ei maistu kun olen vielä kipeänä ja mies on toipumassa sairaalassa jalkaleikkauksestaan niin sitä taidan ikävöidä vielä lisäksi. Poika sai eines evästä. :ashamed:
Jos illalla hakisi pizzaa tai vaikka hesestä jotakin kun ei huvita eikä jaksa kuumeisena laittaa ruokaa.
Taidan olla huono äiti. :laugh:
 

Yhteistyössä