meillä oli just perunoita(mies kuori)
ja ´kermaista nakkikastiketta(sisko teki)
toosi ihanaa kun ei ite tarvinnut vaivautua kun syömään 
ja ´kermaista nakkikastiketta(sisko teki)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mites tuota teet?kuullostaa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:lammaskaalia..
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:mites tuota teet?kuullostaa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:lammaskaalia..![]()
täytynee kokeilla jos jst saan hyvää lammasta juu ja katkarapupiirakkaa..hmm voisinkohan muutta teille...Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:mites tuota teet?kuullostaa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:lammaskaalia..![]()
semmonen 700g? kaalia..sopiva palanen kuitenkin..sitten pari sipulia, 3nyrkin kokosta palaa lammasta,pari porkkanaa,liemikuutioita,mustapippuria,kuminaa,siirappia ja meiramia ja suolla
ruskistin sipulit ja lihat. Lisäsin kaalin palaset ja haudutin vähäsen. Mausteet ja porkkanasilppu perään ja vettä piripintaan. annoin kiehahtaa ja pistin padassa uuniin hautumaan kunnes liha mureaa
Illalla on sitten katkarapu piirakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:täytynee kokeilla jos jst saan hyvää lammasta juu ja katkarapupiirakkaa..hmm voisinkohan muutta teille...Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:mites tuota teet?kuullostaa hyvälleAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:lammaskaalia..![]()
semmonen 700g? kaalia..sopiva palanen kuitenkin..sitten pari sipulia, 3nyrkin kokosta palaa lammasta,pari porkkanaa,liemikuutioita,mustapippuria,kuminaa,siirappia ja meiramia ja suolla
ruskistin sipulit ja lihat. Lisäsin kaalin palaset ja haudutin vähäsen. Mausteet ja porkkanasilppu perään ja vettä piripintaan. annoin kiehahtaa ja pistin padassa uuniin hautumaan kunnes liha mureaa
Illalla on sitten katkarapu piirakkaa![]()