Jos ei oo jo kysytty päivällisen ruokaa, niin nyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riisiä ja lohta, tattikastike, vihreäsalaatti, kaalisalaatti ja mustaherukoita. Ja pari paistinperunaa, jotka lapset suurin piirtein upottivat cayennepippuriin. Oli kuulema ihanaa. Jälkkäriksi mansikkakakkua.
 

Yhteistyössä