Päivän paras hetki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä en ole koskaan ollu aamuihminen, mutta nykyään tää väli, kun mies on lähteny töihin, eikä lapsia vielä tarvi herättää, on mun mielestä päivän paras hetki =)
Nytkin istuskelen tässä tee-mukin kanssa ilman kiireen kyrsää, vaikka järki sanoo, että tää väli pitäis kyllä käyttää tehokkaimpaan työntekoon. Koska tuo 2,5 vuotis ei ole hoidossa, ni fiksu tekis nyt semmosia, mitä sen kanssa on vaikea tehdä...Mut mä en oo fiksu :saint: !

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Sama homma.
Ihana vaan istua ja lorvia. Koira ja kissa on ruokittu, tallihommat hoidettu, ja kun mies häviää ovesta mutta muksut vielä nukkuu, niin on mahtava fiilis vaan surffailla kahvikuppi nenän alla.

Ja tosiaan, olis sitä muutakin hommaa, mutta ehtiihän sitä... :D
Juu ja varsinkin just kaikki kirjalliset työt on toi 2,5 vuotias apulainen sylissä tosi mukavia :D :saint: Tosin se istuu usein muo vastapäätä vanhalla tietskalla ja räpyttää sitä...tai sit vaan tuhoaa, se on nyppiny kaikki näppäimet siitä irti =)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Juu ja varsinkin just kaikki kirjalliset työt on toi 2,5 vuotias apulainen sylissä tosi mukavia :D :saint: Tosin se istuu usein muo vastapäätä vanhalla tietskalla ja räpyttää sitä...tai sit vaan tuhoaa, se on nyppiny kaikki näppäimet siitä irti =)
:laugh: :laugh:

No joo. Mun pitäis olla nyt koulussa (tai ainakin matkalla), mutten uskalla enää näillä viikoilla ajaa tota 70km suuntaansa. Fiksumpi kirjautuisi nyt jo koulun verkkoon ja tekis hommia kun vielä saa rauhassa tehdä. Mutta enemmänhän siinä on haastetta, kun sitten samalla nostelee 1v3kk pikkuapinaa keittiön pöydältä, lipastojen päältä ja sohvan selkänojalta... :whistle:
(kiipeily on pop!)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
:laugh: :laugh:

No joo. Mun pitäis olla nyt koulussa (tai ainakin matkalla), mutten uskalla enää näillä viikoilla ajaa tota 70km suuntaansa. Fiksumpi kirjautuisi nyt jo koulun verkkoon ja tekis hommia kun vielä saa rauhassa tehdä. Mutta enemmänhän siinä on haastetta, kun sitten samalla nostelee 1v3kk pikkuapinaa keittiön pöydältä, lipastojen päältä ja sohvan selkänojalta... :whistle:
(kiipeily on pop!)

Meidän pikkuihminen on erikoistunut ruuan tekoon. Se levittää kaikki kattilatpitkin keittiön lattiaa ja silppuaa niihin tillit ja persiljat jääkaapista ja sit sekottaa -jokaiseen tarvitaan useampi kauha- ja selittää "mä teken ruokaa"
Keskimäärin sit on syytä huoleen, kun tule liian hiljaista, niin kauan kun kuuluu jotain, pysyy suunnilleen perillä neidin mielenliikkeistä, kun se selittää usein kokoajan mitä tekee :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Aamut on syvältä. Mää vihaan näitä hetkiä.

Niin mäkin ennen, mut olen alkanu tykkäämään tästä rauhasta.
Tai siis ei tää nyt enää niin todellista oo. Vein likan kouluun ja poika menee vasta 10. Tuolla se nyt leikkii ja pötkötelee pikkusiskon kanssa, kohta ne sieltä ampasee.

Yhteistyössä