[QUOTE="ABC";25913656]Ihan hyvä alku, mutta odottaisitte nyt sen vauvan kanssa vielä. Miksi, oi miksi pitää HETI ja VÄLITTÖMÄSTI alkaa lisääntymään? Olisiko kuitenkin kiva nauttia siitä parisuhteesta ensin ja antaa tilanteen vähän edes vakiintua ja se poju on menossa armeijaankin... Voi jestas, eihän teillä edes ole lapsista pulaa, kun siellä ilmeisesti jo kolme pientä pyörii. Ihan oikeesti, en ymmärrä.[/QUOTE]
Peesi tähän. Te ootte tunteneet ihan vähän aikaa vasta, ja nyt jo muuttaneet yhteen ja kihloihin. Vaikka kuinka toinen ois ihana ja sun elämäsi mies, niin älä nyt hyvän tähden pidä tuollaista kiirettä asioitten kanssa!
Mullakin tuollainen tarina takana, kuin sulla. Tapasin 7v itseäni nuoremman miehen vajaa kolmekymppisenä ja mies vaikutti niin täydelliseltä. Silläkin oli kiire yhteenmuuttoon, kihloihin ja lapsiin. Olin typerä ja sinisilmäinen ja menin mukaan.. mies muutti meille parin kkn tuntemisen jälkeen, siitä taas pari kk mentiin kihloihin ja aloin odottamaan vauvaa. Ja siitä alkoi vuosia kestänyt helvetti, jossa meinasin lopulta kuolla (kuten myös lapseni). Miehestä paljastui väkivaltainen hullu, joka tuhosi niin mun kuin lasteni elämät. Ja tältä kaikelta mä oisin voinut välttyä, jos en ois pitänyt sellaista hoppua heti aluksi
Että ole nyt fiksu ja järkevä, ja hillitse ainakin sitä lasten tekoa toistaiseksi. Sä ehdit tulla raskaaksi vielä seuraavat 15v, ei sulla todellakaan ole mikään kiire. Tule nyt järkiisi, nainen.