Päivän hyviä ja huonoja uutisia / asioita elämässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää: kävin ekan kerran tossa läheisessä mammakerhossa ja siellä oli kivaa. Mukavan tuntuisia ihmisiä, yhden äidin kanssa sovittiin vaunulenkistä ja vaihdettiin numerot.

Huonoa: vauva on nukkunut normaalia vähemmän päiväunia ja on vähän kiukkuinen nyt illalla.

Hyvää: Ystävän tapaaminen, siskon tapaaminen, hyvä ruoka, sain siivottua

Huonoa: Kengät kastuivat ulkoillessa.

Oli varmaan mukava päivä ystävän ja siskon kanssa, hyvä ruoka, parempi mieli :)

Tänään olikin aika märkä keli, toivottavasti ei kengät menny piloille.

Hyvää: Olin "palaverissa" josta hyötyä meidän perhelle pitkälle syksyyn asti ja auttaa siis monessa asiassa. Tuli todella hyvä mieli ja inhimillisyys nousi sittenkin pintaan. Myös lasten kanssa tänään ollaan oltu huutamatta, kiljumatta yms. eli kiva ilta :)
Huonoa: katkonaiset yöunet vetää mehut pois kun juniori valvottaa

Hyvää: Pojan käytöksestä annettiin tarhassa paljon positiivista palautetta vaikka olen pelännyt että on super vilkas ja keskittymiskyvytön, kuulemma täysin päinvastoin =)!
Huonoa: Työkkäriltä kestää tehdä päätöksiä ja lähettää ne liitolle että ne vois sitten ottaa käsittelyyn mun ansiosidonnaisen, kiva maksaa matkakortti ja syömiset kun mistään ei tällä hetkellä tuu rahaa mutta kouluun pitäisi päästä =(.

[QUOTE="vieras";25932920]HYVÄÄ: Valmistun ehkä sittenkin joku päivä
HUONOA: Kosteusvaurio on olettua laajempi ja oikeuteen mennään tän asian kans :([/QUOTE]

Onnea opiskeluihin, varmasti valmistut. :)

Voi ei, ei hyvä juttu, tuo kosteusvaurio ja oikeuteen joutuminen siitä :hug: voimia
toivottavasti voitat oikeudessa.

Hyvää: Olen ollut kiitollinen elämästäni
Huonoa: En pystynyt varaamaan lentolippuja, vielä.

:) Hyvä kun pystyy olemaan kiitollinen elämästään, niin olen miekin. :)

Hö, miksi et pysty varamaan ? Jospa kohta pystyt, tsemppiä. :)

• Tykkää
Reactions: Dumle
Syyrialainen hamsu, musta sellainen :)

Toivottavasti saat kilpirauhasarvot kohdilleen, ja lapsettomuus olisi pian vain ikävä muisto :hug:

Voi että, tuo teijän hamsteri kuulostaa söpöltä otukselta. :)

Juu, toivottasti arvot alkaa olemaan kohillaan, kuhan huomenna aloitan lääkityksen
ja nuo verensokerit pitäisi myös saada kohilleen.
Ihanaa olisi jos nyt lääkitys auttaisi tulemaan raskaaksi, johan tässä on useamman
vuoden yritetty. :)

[QUOTE="Vieras";25932938]Hyvää: Sain puhuttua itseni jatkoon työhönottohaastattelussa. Kadonneita tavaroita löytyi.

Huonoa: Elämä ei silti tunnu elämisen arvoiselta.[/QUOTE]

Hienoa että pääsit jatkoon työhönottohaastattelussa, hyvä juttu siulle ! :)
Hyvä että löysit kadonneita tavaroita.

Voi :hug: miksi ei elämä tunnu elämisen arvoiselta ? Entä perhe, sukulaiset, ystävät ? :hug:
Toivottavasti siulla on elämässäsi jotain hyvää ja elämisen arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja liian hyvää..;25932991:
Mulle puhkesi paha ihottuma, joka johtuu todennäköisesti työpaikalla päivittäin käyttämistäni voimakkaista puhdistusaineista. Asian tutkiminen on vielä kesken, mutta pahalta näyttää. Kiitos haleista! :)

Toivotaan että pystyt jatkamaan mukavassa työpaikassa viellä ja ihottumasi syy selviää ja hoituu. :)
Ole hyvä haleista, joskus jokainen niitä tarviaa. :)

Hyvää: kävin ekan kerran tossa läheisessä mammakerhossa ja siellä oli kivaa. Mukavan tuntuisia ihmisiä, yhden äidin kanssa sovittiin vaunulenkistä ja vaihdettiin numerot.

Huonoa: vauva on nukkunut normaalia vähemmän päiväunia ja on vähän kiukkuinen nyt illalla.

Kyllä joskus mammakerhosta löytyy mukavia ihmisiä, kiva kun sait uuden mammakaverin. :)

Voi pikkuista, toivottavasti nukkuu yön paremmin ja huomenna päiväunet. :hug:

Hyvää: Olin "palaverissa" josta hyötyä meidän perhelle pitkälle syksyyn asti ja auttaa siis monessa asiassa. Tuli todella hyvä mieli ja inhimillisyys nousi sittenkin pintaan. Myös lasten kanssa tänään ollaan oltu huutamatta, kiljumatta yms. eli kiva ilta :)
Huonoa: katkonaiset yöunet vetää mehut pois kun juniori valvottaa

Mukava kuulla, että "palaveri" meni hyvin ja että siitä on teille hyötyä pitkälle aikavälille. :)
Ihanaa kun siullakin on hyvä mieli. :)

Toivottavasti saat pian nukuttua paremmin. :hug:

[QUOTE="Tanjuska";25933091]Hyvää: Pojan käytöksestä annettiin tarhassa paljon positiivista palautetta vaikka olen pelännyt että on super vilkas ja keskittymiskyvytön, kuulemma täysin päinvastoin =)!
Huonoa: Työkkäriltä kestää tehdä päätöksiä ja lähettää ne liitolle että ne vois sitten ottaa käsittelyyn mun ansiosidonnaisen, kiva maksaa matkakortti ja syömiset kun mistään ei tällä hetkellä tuu rahaa mutta kouluun pitäisi päästä =(.[/QUOTE]

Varmasti ihana poika siulla, kiva että lapsi saa positiivista palautetta ! :)

No juu, työkkärillä menee tosiaan pitkään päätösten teossa :|
Voi että, jollainhan sitä pitäis tosiaan syödäkkin. :hug:
Toivottovasti saat pian päätksen ja rahat tilille.

[QUOTE="vieras";25933171]Kiitos paljon :) Nyt ainakin näyttää ihan hyvältä tuon voittamisen suhteen.
Tsemppiä sullekin, etenkin lapsettomuuuden kanssa. Samassa tilanteessa täälläkin :([/QUOTE]

:) Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan. Toivotaan että molemmat saadaan viellä oma pienokainen, tsemppiä sullekkin lapsettomuuden kanssa. :hug:

[QUOTE="mä";25933172]Hyvää: Sain erittäin miellyttävän ehdotuksen töiden merkeissä :)

Huonoa: Lapsen kanssa sai taas tapella läksyjen teossa... Huoh...[/QUOTE]

:) Hyvältä kuulostaa. :)
Hö, ei kovin hauskaa ja väsyttävää jos pitää jatkuvasti tapella läksyjen teosta. :hug:

Hyvää: osaston ylilääkäri piti yksityisluennon aiheeata spiresiksen ja furesiksen ero

Huonoa: en saanut lauantaille lapsenlikkaa, peruttava harjoitteluvuoro ja nolottaa jo etukäteen.

:) Vissiin liittyy siun opiskeluihin, mikä ero on nuiden kahen välillä ? :D

No voi harmi ettet saanu lapsenlikkaa, mutta älä turhaan ole nolo, ei kai se siun vika ole jos et saa ketään lapsia vahtimaan. :hug:

HYVÄÄ: Tyttö tuli viikon reissun jälkeen kotiin. Eräs kelan päätös hymyilyttää :)

HUONOA: Jatkuva väsymys. Vauvakuume.

:) Missä päin tyttö oli reisussa ? Varmasti ikävä oli teillä molemmilla.
Kiva että sait kelalta hyviä uutisia.

Voi, mikä väsyttää ? :hug:
Toivottavasti väsymys menee ohi pian, joko teillä on sitten lapset tehty, kun vauvakuume on huono asia ? :)

Kais: En saanut varattua vielä, koska on hieman auki matkakumppaneitteni lähtöpäivämäärä. Mutta asia etenee koko ajan, joten liput saan varmasti lähipäivinä varattua. <3

:) Kiva, minnekäs ootte lähdössä ?
Kerro sitten miten matka sujui. :)

Yhteistyössä